Mies! Kuvaile sun unelmanainen! Millainen ulkonäöltään ja luonteeltaan etc.?
Kommentit (64)
Kiltti, empaattinen, hauska.
Ulkonäöllisesti mielellään hoikahko vartalo, kapea vyötärö. Kiinteät söpöt rinnat ja kiinteä peppu.
Hiustenvärillä ei niin väliä, kunhan sopii kantajalleen. Pitkät vaaleat kiharat hiukset olisi kyllä ehkä ihanan enkelimäiset.
Mutta totuus on, että kun kolahtaa, niin eipä tuolla ulkönäöllä niin väliä ole.
Unelmanainen on kuitenkin ensisijaisesti sitä, kenen kanssa pystyy kehittämään tunteiden tasolla huikean rakkaustarinan. Ei se, kellä on naama ja vartalo täydellisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen ja tekee kaiken mikä naisen työhön kuuluu eli hoitaa kodin ja taipuu seksissä kaikkeen mitä toivon.
Onnea vaan etsintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mukava nainen, kiltti, vaaleat hiukset on plussaa. Sellainen jonka kanssa saa halailla ja pussailla.
Mulle myös tavallinen normaalipainoinen nainen 🤗
M35
Tavallinen naapurintyttö pitkillä hiuksilla ja ilman meikkiä.
Isotissinen antavainen bityttö. Tyttöystävät sallittu
Vierailija kirjoitti:
Mykkä viinakaupan omistaja
Eikö sinulla ole edes omaa rahaa, että voisit juoda itsesi hengiltä?
Vierailija kirjoitti:
Peppupositiivnen luonne ja viihtyy kumiasuissa. Kropalla ei niin suurta väliä kunhan on naiselliset muodot jossain S-XL haarukassa. Bonuspisteet punaisesta tukasta.
Muut vastasivat luonteenpiirteillä ja sä, millasesta seksistä pidät. Aika naurettava vastaus ja harmittaisi olla sinun puolisosi, jota et selvästi arvosta kuin panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, laajat kiinnostuksen kohteet, luotettava, rakastava, ei kiihkeitä mielipiteitä, ymmärtää asioiden monimutkaisuuden ja ihmisen erehtyväisyyden.
Ei kirjoita yhdyssanoja erikseen eikä pilkuta lauseenvastikkeita.😏
Pitkät hiukset.
Tuohan olen minä. Tosin kaikenlaisia vikoja löytyy myös enemmän kuin toivoisi. Ja ikää.
Kaunis,isot muhkeat tissit,kiinteä pyöreä pylly,hoikka vyötärö,ei liian pitkä tai lyhyt,antaa pillua aina kun haluan ja ottaa suihin,tekee kaikki kotityöt ja käy töissä mistä saa paljon palkkaa,ei halua lapsia jotta ei rupsahda,ei huomio muita miehiä vaan olen hänen jumala jota palvoo,ei jäkätä tai pälätä jotain akkojen paskaa ja että on "ikinuori". Mitäs vielä..
Mulla on vain kolme vaatimusta:
- hoikka
- blondi
- pitkät jalat
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain kolme vaatimusta:
- hoikka
- blondi
- pitkät jalat
Tuohan olen minä! <3
Jari42
Aasialainen tai manic pixie dream girl.
Ulkonäkö kuin hiihtäjä Frida Karlsson ja luonteeltaan positiivinen hieman ujo ja mukava kotihiiri 🤗
M37
Minulta löytyy pilkettä silmästä. Just hakkasin halkoja.
T. Halonen
Vierailija kirjoitti:
Tissit ja perse pitää olla ja sit toosa et pääsee tuuppaan. Ja olis se naamakin hyvä olla jonkun näköinen. Tai ei sillä oikeestaan ole väliä, sisäinen kauneus on tärkein.
Pimpin sisäinen.
Ihan jos olisi vain nainen. Toki tästäkin voi tarvittaessa joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen eli:
-Kehosta erottuu rinnat hyvin.
-Lantio erottuu myös hyvin.
-Normaalipainoinen, mitoiltaan vaikka 165/58
-Pitkät hiukset
-Pitää huolta ulkonäöstään ja ehostaa sitä
-Pukeutuu kauniisti edes joskus
Sitten luonne yms eli:
-Kiltti sekä empaattinen
-Ei mt-ongelmia
-Ei halua lapsia
-Suht tervejärkinen pitää olla :D
Siinä ne tais olla eli aika tavis ihminen kelpaa mutta pitää näyttää naiselle.
M28
Kuvailit minut. Kiitos <3
N40
Tissit ja perse pitää olla ja sit toosa et pääsee tuuppaan. Ja olis se naamakin hyvä olla jonkun näköinen. Tai ei sillä oikeestaan ole väliä, sisäinen kauneus on tärkein.