Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko sen jälkeen kun syöt herkkuja?

Vierailija
02.09.2022 |

vaikka olisit normaalipainoinenkin? jos niin, miksi?? Onko epänormaalia tuntea katumusta herkuttelun jälkeen sekä pelätä painonnousua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu.

Vierailija
2/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee huono omatunto ja tekisi mieli oksentaa mutta en uskalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Ja kyllä se on epänormaalia katua ja pelätä painonnousua. Tai ainakin vähän huolestuttavaa. Ja turhaa.

Vierailija
4/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. Joskus harvoin kyllä, jos syön jotain puoli kiloa ja tulee paha olo.

Vierailija
5/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Ymmärrän kyllä että jos on neuroottinen painostaan, niin silloin katuu.

Vierailija
6/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jo syödessä, jälkikäteen fyysisesti ja henkisesti paha olo.

Vierailija
7/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Uskon että kyseessä on jonkin asteinen syömishäiriö jos potee huonoa omatuntoa ylipäätään syömisestä

Vierailija
8/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olen sopusuhtainen 174 cm ja 83 kiloinen, syön mitä haluan ja nautin. Mies on ja seksiä, ihan ok kaikki.

Vierailija
9/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Satunnainen herkuttelupäivä ei aiheuta kenellekään painonousua jos muuten on elämäntavat jotenkin kondiksessa.

Vierailija
10/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi ihmeessä katuisin?

Vierailija
11/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä laskee "herkuksi". Mä inhoan perinteisiä "herkkuja", en syö sokeria enkä pikaruokaa tmv. Mun herkku on alkoholi. Ja joo, ehkä kadun maksani vuoksi, mutta en muuten.

Vierailija
12/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, koska syön niin harvoin. Silloin nautin kunnolla. Jos mussuttaisin kokoajan herkkuja, olisin ylipainoinen enkä urheilisi - katuisin varmasti.

Vierailija
13/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti kadu. Hölmö ajatuskin. En ole mikään hermoheikko, vaan syön hyvällä omallatunnolla herkkuja. Esimerkiksi nyt vieressäni on kippo, jossa on jogurttikarkkeja, harkkoja ja Pantteri mix -karkkeja oma sekoitus. On hyvää. Painoani en ajattele, en ole sitä punninnutkaan varmaan puoleen vuoteen, kun vaatteeni solahtavat kivasti päälleni ja olen terve kuin pukki.

Vierailija
14/14 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Silloin kun olin lihava, en syönyt mitään ilman hirveää ahdistusta. Nytkin on hiilaripömppö ja se on ihan hauska oikeastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä