Kadutko sen jälkeen kun syöt herkkuja?
vaikka olisit normaalipainoinenkin? jos niin, miksi?? Onko epänormaalia tuntea katumusta herkuttelun jälkeen sekä pelätä painonnousua?
Kommentit (14)
Joo, tulee huono omatunto ja tekisi mieli oksentaa mutta en uskalla
En kadu. Ja kyllä se on epänormaalia katua ja pelätä painonnousua. Tai ainakin vähän huolestuttavaa. Ja turhaa.
Yleensä en. Joskus harvoin kyllä, jos syön jotain puoli kiloa ja tulee paha olo.
En kadu. Ymmärrän kyllä että jos on neuroottinen painostaan, niin silloin katuu.
Kyllä. Jo syödessä, jälkikäteen fyysisesti ja henkisesti paha olo.
En kadu. Uskon että kyseessä on jonkin asteinen syömishäiriö jos potee huonoa omatuntoa ylipäätään syömisestä
En vaikka olen sopusuhtainen 174 cm ja 83 kiloinen, syön mitä haluan ja nautin. Mies on ja seksiä, ihan ok kaikki.
En kadu. Satunnainen herkuttelupäivä ei aiheuta kenellekään painonousua jos muuten on elämäntavat jotenkin kondiksessa.
En tietenkään. Miksi ihmeessä katuisin?
Riippuu mitä laskee "herkuksi". Mä inhoan perinteisiä "herkkuja", en syö sokeria enkä pikaruokaa tmv. Mun herkku on alkoholi. Ja joo, ehkä kadun maksani vuoksi, mutta en muuten.
En kadu, koska syön niin harvoin. Silloin nautin kunnolla. Jos mussuttaisin kokoajan herkkuja, olisin ylipainoinen enkä urheilisi - katuisin varmasti.
No en varmasti kadu. Hölmö ajatuskin. En ole mikään hermoheikko, vaan syön hyvällä omallatunnolla herkkuja. Esimerkiksi nyt vieressäni on kippo, jossa on jogurttikarkkeja, harkkoja ja Pantteri mix -karkkeja oma sekoitus. On hyvää. Painoani en ajattele, en ole sitä punninnutkaan varmaan puoleen vuoteen, kun vaatteeni solahtavat kivasti päälleni ja olen terve kuin pukki.
En. Silloin kun olin lihava, en syönyt mitään ilman hirveää ahdistusta. Nytkin on hiilaripömppö ja se on ihan hauska oikeastaan.
En kadu.