Tuntuu että elämä on edelleen aika sekasin
MItäs mä kerron.. aika yksin oleva mies yksinäinen mies. Ei oikee oo kavereita ja ihmiset on muuttunut. Ei kukaa ota yhteyttä ei soita, aina saa itse ottaa yhteyttä. Ei kukaan halua tavata. Oon kai masentunut ja sen huomaa. Parisuhdetta ei löydä ku on jo 37. En halua lapsia. Tuntuu että vain töitä ja yksin kotona tällästä tää on. Jotenki ei vain jaksa. Ajat on niin muuttunut.
Kommentit (50)
Kuten sanoin en ole Allu ja en jaksa tälläsiä sairaita ihmisiä-. Mussa on näköjään vikaa ja tulee aina olemaan ja en oo normaali. Tommoset sais hakata sairaalakuntoon.
Menkää itse vammaiset hoitolaan omaishoitajat rinnalle.. vammaiset apukoululaiset. Kerta aina haukutaan. Herranjumala suomessa asuu sairaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin en ole Allu ja en jaksa tälläsiä sairaita ihmisiä-. Mussa on näköjään vikaa ja tulee aina olemaan ja en oo normaali. Tommoset sais hakata sairaalakuntoon.
Puolet Suomesta jo tunnistaa sut kirjoitustyylistä..
Näköjään sitä oikeeta ei koskaan löydy ja on aina ulkopuolinen ja yksin. No tää on elämä töihin ja yksinäistä erakkoelämää kotona. ,.takas töihin ja yksin kotona,, unirytmit sekasin velkaa ihan hitosti, ja onpa ihana elämä.
Sama se olis jos tappais vaan ittensä. Suomalaiset on aivan sairaita vammasia ihmisiä.
Ihmiset on hiljaa ei vastaa ja mitä mä ees tänne kirjotan, ei ketää kiinnosta, mulla on vain perhe ja oon yksinäinen, velkaa on 30 tuhatta, ja velka lyhenee hitaasti vaikka töissä käy, en tiedä kauanko jaksan olla töissä ku oon niin yksin, sama se onko olemassa vai ei, ketää ei kiinnosta.
Sama ku hakkais päätä seinää ku menee kauppaan naiset ei ees vilkase, baarissa naisia ei kiinnosta jutella, ei mitään kato ees päälle. Ihanko tää on joku valtava karma mikä on.
Paljon sitä velkaa on vielä jäljellä? Ootko vielä yöt töissä? Asutko Vantaalla Korsossa?
En jaksa selittää en kerro enää mitää omista asioistani, Te suomalaiset ootte sairaita haukkujia kaikki, olette vammaisia kaikki.
Mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan, mä en ole vammainen. Haukkukaa vaikka miljoona kertaa, heido.
Miks mä ees kirjotan tänne yksin, ketään ei ees vastaa.
Sairaita hulluja ihmiset on vissiin.
No en jaksa tätä yksinkeskustelua.
Miksei tätä ketjua poisteta kerta ihmiset ei kirjota mitään?
Pitäs olla normaali. Pitäs olla kavereita. Pitäs olla elämä. Ei ole. Telkkaria ja töitä. Huomenna vois juoda vitutukseen.
Rollin rooli, on ne roolihahmot ennenkin valitellu tylsästi ja muita syytellen.
Kotona hajoo yksin pää sinkkuna. Kaipais naistaki. Kylläsytyny olemaan yksin. Nukkumaan yksin. Koko elämä yksin.
Joko hommasit sen mustan s-klasse mersun? Sitten saat naisia. Lyö vielä automaatti tissot ranteeseen niin olet status Allu siitä eteenpäin.