Tuntuu että elämä on edelleen aika sekasin
MItäs mä kerron.. aika yksin oleva mies yksinäinen mies. Ei oikee oo kavereita ja ihmiset on muuttunut. Ei kukaa ota yhteyttä ei soita, aina saa itse ottaa yhteyttä. Ei kukaan halua tavata. Oon kai masentunut ja sen huomaa. Parisuhdetta ei löydä ku on jo 37. En halua lapsia. Tuntuu että vain töitä ja yksin kotona tällästä tää on. Jotenki ei vain jaksa. Ajat on niin muuttunut.
Kommentit (50)
Kaipaisin seurustelusuhdetta ja mennä eteenpäin mutta tuntuu olevan hyvin näkymätön naisille täälä suomessa.
No minkäs teet ku asialle ei voi mitään. naiset haluu komeita täydellisiä miehiä ja toisekseen ihmiset on ilkeitä ja haukkuu vain. Hommaan apua.
Jaahas Allu taas vauhdissa. Sama virsi vuodesta toiseen. Valitetaan ja kiristään netissä, mutta mitään ei tehdä asian eteen. Siitähän naiset tykkää. :D
Ihmiset ei ota yhteyttä. Eivät halua olla tekemisissä. Yksin pitää elää vaan ja käydä töissä ja vielä maksella isoa velkaaki.
En ole ketään Allu vaan kerron rehellisesti mielipiteeni millasta mun elämä on ja mikään ei vain muutu. Mutta taidanpa lähtee pois ku ei ketään kiinnosta.
Ei saisi olla masentunut, ei yksinäinen, ei saisi valittaa, ei saisi vissiin olla olemassa.
Ihmiset on ilkeitä ja sairaita näköjään, eihän sille voi mitään.
MIks mä ees tänne kirjotan mitää itsestäni, pahentaa vain tilannetta.
Ihmisiä ei kiinnosta, ei kirjoteta mitää ei vastata. Lähinnä yksiin keskustelua elämässä kun ei oo ketää kun perhe.
Eihän tänne ees ketää kirjota. Ihmiset on ihan outoja nykyään. Pitäskö elämän olla niin ihanaa ja loistavaa. ei vain ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi olla masentunut, ei yksinäinen, ei saisi valittaa, ei saisi vissiin olla olemassa.
Saat vaikka hypätä suohon mutta älä jaksa aina ja mutta tota yhyy yhyy nirsot ilkeät pinnalliset naiset ja vain täydelliset komistukset saavat naisia-sönkötystä, se ei pidä paikkaansa. Tiedän että olet vammainen, mutta pystytkö hahmottamaan tämän: yli puolet miehistä on parisuhteessa. YLI PUOLET. Eli sinun mukaasi siis yli 50% miehistä on näitä täydellisiä alfauroksia, komistuksesta joilla on rahaa ja bemarit ja sikspäkit.
Vika on sinussa, olet pakkomielteinen kehitysvammainen. Sönkkäät täälläkin sun raiskausfantasioita. Naiset kiertää sunlaisen geneettisen jätteen kaukaa, just kuten pitää. Lopeta se naisten syyttely.
Tuntuu ettei ikinä kelpaa parisuhteesee tai naisille tälläsenä. Aina on jotain, ja pyörii samaa ympyrää. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat vaikka hypätä suohon mutta älä jaksa aina ja mutta tota yhyy yhyy nirsot ilkeät pinnalliset naiset ja vain täydelliset komistukset saavat naisia-sönkötystä, se ei pidä paikkaansa. Tiedän että olet vammainen, mutta pystytkö hahmottamaan tämän: yli puolet miehistä on parisuhteessa. YLI PUOLET. Eli sinun mukaasi siis yli 50% miehistä on näitä täydellisiä alfauroksia, komistuksesta joilla on rahaa ja bemarit ja sikspäkit.
Vika on sinussa, olet pakkomielteinen kehitysvammainen. Sönkkäät täälläkin sun raiskausfantasioita. Naiset kiertää sunlaisen geneettisen jätteen kaukaa, just kuten pitää. Lopeta se naisten syyttely.
En ole vammainen, oletko sä sairas. toiv sun laiset ihmiset tappais ittensä.
Allu,mä tunnen tosi paljon miehiä ,joilla on perhe. Useat on lyhyitä,mahaa löytyy,ovat kaljuja ja tavallisia pienipalkkaisia duunareita. On vaimo ja lapsia. Luonteesta se johtuu jos ei naista saa.
Toiv tommonen ihminen hakattais kunnolla sairaalakuntoon, olet sairas tyyppi. Aivan sairasta porukkaa täälä. lähen menemään.
Taidan vaa luovuttaa ja olla yksin. En todellakaa laihduta, ei kiinnosta mikään. oon masentunut ja rikki ja ihmiset on ilkeitä ja en jaksa ketään. Kauppaan ja lenkille. Jaksa miettiä ketään ja tätä palstaa ja ilkeitä ihmisiä.
En tiedä mitä tässä voisi tehdä kun ei tilanne näytä muuttuvan. Nykyää naisetki on niin vaativia että täydellinen pitäs olla ja mitää vikaa ei saisi olla.