Sinulla on elinaikaa 24h. Mitä kiellettyjä asioita tekisit viimeisinä tunteinasi?
24h ajan kuluttua kupsahtaisit eikä kukaan tuomitse koska ne olivat viimeiset 24 tuntiasi.
Mitä tekisit?
Aloitan: lähtisin sekoilemaan yöhön!
Kommentit (183)
Laittaisin viestiä julkkisihastukselle + perseestäni kuvan
Tappaisin itseni, kun olen niin aina halunnut tehdä.
Huomaa muuten, miten typeriä suurin osa ihmisistä on. Eivät osaa edes noin suurta kysymystä ottaa tosissaan. Söisitte jotain v itun salaattia? Alapeukutatte ensimmäistä, joka tajuaa ehdottaa autonsa räjäyttämistä? Jeesus. Taidan muutaa metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kyyti Ukrainaan, koittaisin päästä lähikontakteihin Zelen kaa ja siinä samalla hoitelisin omin pikku kätösin muutamat Igorit pois päiviltä.
Tuu mun mukaan teleportaatioon, ehdimme sekunneissa ja jää aikaa enemmän itse asiaan.
Ok, diili. 🤝🔥
Miten hoidamme HIMARSin, suuntaatko sinä ja minä olen tulenjohtaja ....ei kun vuorotellen tietysti.
Heittäisin paskaa vihreiden ikkunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snorttaisin 2dl kanelia nenääni.
Mikä ero siinä on muskottiin...
Tykkään kanelista.
24 h aikaa. Välittömästi ostaisin lentolipun ja menisin sinne mikä on oma sielunmaisemani eli Alpeille. Ehtisin sinne hyvin ja menisin korkealle vuorelle ja hengittäisin sitä raikasta, ihanaa ilmaa viimeiset hetket auringonlaskua katsellen. Eli ei mitään kiellettyä mutta jotta ehtisin sinne varmasti niin voisi tulla ajettua ylinopeutta tms. mutta minähän menisin. Mistään muusta välittämättä.
Istuisin muna kädessä sohvalla ja joisin kaljaa niin kuin nytkin, öyh.
Onneksi on viikonloppu, öyh.
Tappaisin hymyillen erään ihmisen. Hymyillen.
Pitsaa, punkkua ja suklaata. Polttelisin, mutta en tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitsaa, punkkua ja suklaata. Polttelisin, mutta en tupakkaa.
no hui
Varastaisin jotain kaupasta ja työntäisin jonkun mummon rollaattorin nurin
Mun kielletyt jutut poistettiin. 🤭 Tuli vissiin liian rankkaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Laita uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kivoistakin ketjuista joku täysin huumoriton poistaa osan tai kokonaan. Nähty niin monesti
Ehdottaisin naapurin ihanalle nuorelle rouvalle intiimiä kanssakäymistä.
Jos tulee pakit niin sitten tulee, eipähän tarvitse kauaa sitä murehtia.
Yrittäisin saada erään kaverini sänkyyn. Viettäisin hänen kanssaan pari tuntia. Lopun ajan viettäisin lapseni kanssa touhuten.
Viettäisin ajan rakastajan sylissä.