Sinulla on elinaikaa 24h. Mitä kiellettyjä asioita tekisit viimeisinä tunteinasi?
24h ajan kuluttua kupsahtaisit eikä kukaan tuomitse koska ne olivat viimeiset 24 tuntiasi.
Mitä tekisit?
Aloitan: lähtisin sekoilemaan yöhön!
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua on kiva seurata T. Fobba
Kuinka pitkä tuomio tulee tillistä makaronilaatikossa?
Voiko Fobba kertoa, onko teleportaatiolaitten kuljetus rinnakkaistodellisuudessa viimesen 24 tunnin aikana suurikin rikos?. Vai meneekö tilanteen piikkiin, vaikka vähän ylinopeutta onkin...kiire kun on.
Kävisin ensin teilaamassa vihamiehet päiviltä ja sitten söisin hyvin ja rauhoittuisin oluen kera.
Sinä olisi täydellinen viimeinen päivä maan päällä.
Lisää mielitekojanne viimeisille tunneilla, nää on mukavia...
Villiä seksiä jonkun random miehen kanssa. Komean.
Ottaisin yhteyttä ensirakkauteen joka meni naimisiin yhden mulkun kanssa.
En tekisi mitään kiellettyä, vaan ihan päinvastoin: tekisin kaikkeni, että teen hyvin ja laittaisin asiani kuntoon muiden ja varsinkin Taivaan Isän kanssa. Varmistaisin, että pääsen hyvään paikkaan. Olen jo uskossa, mutta uskovakin on vain ihminen. Aihetta parannukseen riittää meilläkin. Pyytäisin syntini vielä kerran anteeksi ja anoisin, että Herra armahtaa ihan loppumetreilläkin. Iankaikkisuusasioitten kanssa ei ole leikkimistä, koska se on kerrasta apoikki ja määränpää valikoituu tämän yhden elämän päätösten ja uskomusten mukaan.
Söisin kallista ja hyvää ruokaa ja herkkuja. En kertoisi kenellekään, koska en haluaisi pilata viimeistä päivää itkemällä. Ennen kuolemaani kyllä halaisin lemmikkejäni. Menisin koirani kanssa metsään lenkille ja toivon aurinkoista ja lämmintä päivää, jossa nauttisin rauhallisuudesta. Laittaisin asiat järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläisin kuin muutenkin mutta tekisin kreikkalaista salaattia viimeiseksi ateriaksi.
M35
Ihanaa. Kai voit sitä muutenkin syödä?
Ei sitä viimeistä ateriaa oikein voi muutoin syödä, tuli jotenkin mieleen. Sit pitäisi loppuelämä pärjätä välipaloilla!
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään kiellettyä, vaan ihan päinvastoin: tekisin kaikkeni, että teen hyvin ja laittaisin asiani kuntoon muiden ja varsinkin Taivaan Isän kanssa. Varmistaisin, että pääsen hyvään paikkaan. Olen jo uskossa, mutta uskovakin on vain ihminen. Aihetta parannukseen riittää meilläkin. Pyytäisin syntini vielä kerran anteeksi ja anoisin, että Herra armahtaa ihan loppumetreilläkin. Iankaikkisuusasioitten kanssa ei ole leikkimistä, koska se on kerrasta apoikki ja määränpää valikoituu tämän yhden elämän päätösten ja uskomusten mukaan.
Jos se kerran on kerrasta poikki niin ei kai siinä enää parannuksen teko auttele?
Hah, en kai mä sitä täällä kerro!
Vierailija kirjoitti:
Hah, en kai mä sitä täällä kerro!
Että kirjoittasit provoaloituksen tänne?
Ensinnäkin aloittaja tämä on vakava aihe - sinä tai mitä tai kukaan ei tiedä, montako tuntia on jäljellä. Joskus tulee se viimeinen.
No, otetaan sitten skenaario, että tietäisin, että noutaja tosiaan tulee vuorokauden sisällä.
Uskoisin, että keskittyisin soittelemaan ihmisille ja pyytääm anteeksi asioita joita olen halunnut pyytää anteeksi. Lisäksi kertoisin kaikille ihmisille, että rakastan heitä. 24 tuntia on kovin lyhyt aika tehdä tili omatuntonsa kanssa, mutta se on se, mitä yrittäisin edes.
Moni asia on nytkin sellainen että haluaisin korjata ne mutta vuodet vain kuluvat enkä tiedä miten.
Vierailija kirjoitti:
Uskomukset ratkaisee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin tilliä makaronilaatikkoon
Simulaatio pysähtyy jos sen tekee.
Olen laittanut tilliä (tonnikala)makaronilaatikkoon.
Neo
Vierailija kirjoitti:
Nopea lento jonnekin mistä saisi kaikkia jänniä HUUMEITA
Ouluun Veri-Douppilaan?
Hankkisin kunnon annoksen MDMA:ta ja lähtisin onnellisena. Muuten haluaisin olla perheeni kanssa.
Pistäisin elämäni risaiseksi ja tekisin kaikkeni sen eteen, mistä olen unelmoinut ja haaveillut päivin öin jo monen monta pitkää kuukautta...
🔥
....söisin aivan liian monta Arnoldsin kinuski sydänmunkkkia. 😂
Se 24t on annettu että voi sanoa sorry ihmisille ja Jumalalle. Rukoilla ja levollisesti sitten siirtyä ajasta ikuisuuteen. Elämästä, elämään niin sanoakseni. Jännää.