Sinulla on elinaikaa 24h. Mitä kiellettyjä asioita tekisit viimeisinä tunteinasi?
24h ajan kuluttua kupsahtaisit eikä kukaan tuomitse koska ne olivat viimeiset 24 tuntiasi.
Mitä tekisit?
Aloitan: lähtisin sekoilemaan yöhön!
Kommentit (183)
Pohojanmaa kirjoitti:
Pyytäisin Jeesukselta syntini anteeksi
Ja minä tekisin sitä 'syntiä' minkä ehtisin.
Panisin muutaman miespuolisen kaverin kanssa, joiden kanssa on kipinää. Kokeilisin poltella kannabista ja ottaisin ilon irti.
En viehdy kiellettyjen asioiden tekemisestä eli en mitään. En ehkä tekisi mitään sallittuakaan. Tositilanteessa varmaan tekisin. Yksi mahdollinen skenaario läheisten viimeisen näkemisen ohella voisi olla, että viettäisin lopun aikani tässä läppärin äärellä koska tänne on tallennettu elämäni ja kiinnostuksen kohteeni niiltä osin kuin on tallenteita. Eli elämäni vilahtaisi silmissäni kuin kuvanauha noina kahtenakymmenenäneljänä tuntina.
Tää kysymys oli itselle varsin silmiä avaava! Olen parisuhteessa, ja tajusin että tuollaisella kuoleman hetkellä olisi ekana mielessä että nyt sitä seksiä, ihan kenen kanssa vaan ja seurauksista välittämättä. Pitäisköhän tehdä jotain ratkaisuja nyt kun on vielä elinaikaa jäljellä (toivottavasti) enemmän kuin vain 24h? 😅
Kun tää on näin teoreettinen asetelma jossittelua, niin käytetän hyväksi ja tungen itseni vaikka lievää väkivaltaa käyttäen mukaan siihen teleportaatiovehkeeseen ja osallistun samaan kuin muutkin siinä matkaavat.
Mielummin heti kuin 15. päivä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Lähtisin Jyväskylään 😁
Hah hah! WTF?? Älä hitossa sinne. Kauhea kuolema.
Minäkin haluan siihen teleportaatiolaitteeseen! Olen kylläkin keski-ikäinen nainen, mutta omaan kauheat patoumat itänaapuria kohtaan ja tietyissä tilanteissa minusta kuoriutuu naispuolinen Hulk joka ei epäröi tehdä mitään joten ette varmasti katuisi jos huolisitte minut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Lähtisin Jyväskylään 😁
Hah hah! WTF?? Älä hitossa sinne. Kauhea kuolema.
Ei välttämättä 🤭
Hakisin pullon viinaa täydentämään jo olemassa olevaa päihdevalikoimaani. Ekaksi olisi ihana purkaa kostonhimoni paineet ja soittaa parille tyypille jotka on tehneet mulle paskasti ja sanoisin heille kaikki ilkeimmät asiat mitä olen ikinä heistä ajatellut.
Sitten varmaan vetäisin tatteja viinan kanssa ja laittaisin jotain ihanaa stoner rokkia soimaan ja kutsuisin jonkun rajattoman naisystäväni luokseni narkkaamaan ja maalaamaan, voitaisiin tehdä toisistamme muotokuvia ja harrastaa säkenöivän ihanaa seksiä. Sit siinä samalla kirjoittaisin varmaan jonkinlaisen manifestin asioista joita haluan sanoa yhteiskuntamme tilasta jotta voisin jättää jälkeeni jotain.
N30
Nipistelisin ja läpsisin kaikkien naisten perseitä.
Pyytäisin saada viettää sen päivän ihastukseni kanssa. Puhuttaisi, pussattaisi, pantaisi. Todellisuudessa häntä tuskin kiinnostaisi, mutta jos voisin, niin tämän tekisin. Kenenkään ei ikinä tarvitsisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan siihen teleportaatiolaitteeseen! Olen kylläkin keski-ikäinen nainen, mutta omaan kauheat patoumat itänaapuria kohtaan ja tietyissä tilanteissa minusta kuoriutuu naispuolinen Hulk joka ei epäröi tehdä mitään joten ette varmasti katuisi jos huolisitte minut mukaan.
Tervetuloa, otetaan suurempi härpäke ja isommat tehot käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin saada viettää sen päivän ihastukseni kanssa. Puhuttaisi, pussattaisi, pantaisi. Todellisuudessa häntä tuskin kiinnostaisi, mutta jos voisin, niin tämän tekisin. Kenenkään ei ikinä tarvitsisi tietää.
Tottakai voit, tämähän on jossittelua todellisuudesta pitkällä, ja hyvä niin.Kaikki on mahdollista mitä ikinä kukaan voi haluta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!! Ilmoittakaa kun lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!! Ilmoittakaa kun lähdetään.
Sitten kun se viimeinen 24 tuntia koittaa, mutta omassa rinnakkaistodellisuudessamme koska vaan, kaikki on meille mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua on kiva seurata T. Fobba
Kuinka pitkä tuomio tulee tillistä makaronilaatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Panisin muutaman miespuolisen kaverin kanssa, joiden kanssa on kipinää. Kokeilisin poltella kannabista ja ottaisin ilon irti.
Kipukroonikkona mä taitaisin kans kokeilla kannabista. Mutta noin muuten tapaisin kaikki läheiseni ja soittelisin iille, jotka asuvat kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua on kiva seurata T. Fobba
Kuinka pitkä tuomio tulee tillistä makaronilaatikossa?
Onko se suurikin rikos tehtynä viimeisen 24 tunnin aikana...
Pyytäisin Jeesukselta syntini anteeksi