Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällä perustoimeentulotuella on enää tarkoitus pärjätä? Ruokakorini noussut 50%, ja tuki muutaman prosentin

Vierailija
02.09.2022 |

Ennenkin oli jo tiukkaa, mutta nyt en enää pärjää...tuntuu että selvitäkseni pitää alkaa varastaa ruokaa.

Milloin tätän on tulossa helpotusta? Tuet ovat todella alhaisella tasolla...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että aloittaja ei ole työtön eikä saa sosiaalietuuksia todennäköisesti.tämä on mielipiteeni.luulen että aloittaja on saattanut tehdä useita aloituksia koskien työttömyyttä ym siihen liittyvää.

Vierailija
62/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v, en ole edesmenneiltä vanhemmiltani perinyt penniäkään rahaa. Kouluttautunut velkarahalla. Nyt asun omistusasunnossa, pärjään ihan ok, koska laitan menoni tulojeni mukaan. En ole vielä tähän ikään SAANUT ainuttakaan imuria saatikka mitään muuta ilmaiseksi yhteiskunnalta. Veroja olen kyllä maksanut.

Meillä on ilmainen koulutus. Velkarahalla maksoit elämisesi opiskeluaikaan. Koulutuksesi maksoi veronmaksaja, lisäksi veronmaksaja takasi opintolainasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menot sopeutetaan tuloihin. Yksinkertainen sääntö.

Vaikeaa kun tulot eivät riitä edes pakollisiin menoihin joka kuukausi.

Vierailija
64/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootas jos Orpon kokoomus pääsee valtaan kevään eduskuntavaalien jälkeen.

Ei pääsisi jos työttömät, köyhät ja pienituloiset äänestäisivät, eivätkä nukkuisi vaaleissa. On sanottu että nukkuvien puolue on suurin porvaripuolue, ääni lyhentämättömänä kokoomukselle ja RKP:lle nostamalla niiden ääniosuutta. Tyhmyydestä sakotetaan ja Björn nauraa matkalla pankkiin saamattomien nahjusten laiskuutta.

Niin, aloittajan tapaisten huono-osaisten kannattaa AINA äänestää vaaleissa, sillä saa parhaiten annettua nokkiin tämänkin ketjun psykopaattisille empatiakyvyttömille kokpansseille, jotka mielivät apinoiden planeetalle jossa vahvat narsistipsykopaatit vie eikä heikoille jätetä. Tämän takia äänestän itse AINA ja kannustan muitakin äänestämään. Näytetään näille luonnevikaisille 😎👍🌹

Vierailija
65/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan asiantuntijatkin yleensä tietävät että esim. Helsingissä yksinasuvan minimibudjetin pitäisi olla vähintään 1200 euroa/kk. Mutta eihän useimmat saa tukia noin paljon.

Nyt kun hinnat vielä nousevat kaikessa, niin vaje normaalin minimibudjetin ja tukien välillä jää vielä isommaksi.

Vierailija
66/66 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaisten Apinoiden planeetan kokpanssien mölinä taas kovana.