Mikä on sun tän perjantain herkku?
Minä ostin Lidlistä Pepsiä, macaronseja ja juustosipsejä + dippiä väsään kotimausteista ja kermaviilistä. Sitten on myös varsiselleriä ja maapähkinävoita ennestään, jos ne söisi pois kuivumasta.
Kommentit (77)
Mustikkapiirakkaa ja jätskiä on pakkasessa. Niitä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika wt porukkaa täällä ruokavaliosta päätellen
No siis vau, ootko koskaan herkutellut? Et varmaan.
Suklaakakkua söin, koitan saada painoa nousemaan.
Pannulla paistettua kalaa, keitetyt perunat ja parsakaalia sekä ruisleipää.
Tänä kesänä kerätyistä mustikoista keitettyä kiisseliä lakkojen kera.
Kahvi ja mustaherukkakääretorttua.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Kikherne-kasvispyttipannu raejuustolla. Jälkiruoaksi Fazerin punainen levy, josta tosin syön vain n. puolet eli 100 g.
Se punainen on tarkoitettu ruuanlaittoon, ei sellaisenaan syötäväksi.
Tarkoitatko taloussuklaata? Minä ajattelin, että tässä puhuttiin nyt vaaleasta maitosuklaasta, jossa on punainen kääre.
Merimiespihvit uunissa. Illalla pähkinärouhesuklaalevy ja salmiakkia ja korvapuusti. Hitchcockin leffan meinasin katsoa.
Salmiakkia ja suklaata löytyy. Taidan käydä ostamassa vielä jonkun siiderin/lonkeron/kaljan
Kävin kahvilassa teellä omenapiirakan kera.
Haetaan pitkästä aikaa mäkkäristä. Viimeisen kesälomapäivän kunniaksi.
Minun perjantainkin herkku on emännälleni antama orkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika wt porukkaa täällä ruokavaliosta päätellen
No siis vau, ootko koskaan herkutellut? Et varmaan.
Mun herkutteluun ei kuulu massaprosessoidut jutut tai keskikalja. Herkuttelu tarkoittaa eri ihmisillä eri asioita, minulla hyviä viinejä, juustoja ja vaikka ranskalaista käsintehtyä suklaata.
Voi sitä vaikka sipsejä syödä, mutta en sitä herkutteluksi kutsuisi.
Kuiva luomu Riesling ja Pirkan voinmakuiset popcornit.
Kurpitsapiirakkaa olen syönyt pari palaa. Päivällisestä ei tietoa. Jotain haetaan jostain. Ehkä mäkkäriä. Kipasen kaupasta ehkä lonkeron tai seltzerin.
Vierailija kirjoitti:
Minun perjantainkin herkku on emännälleni antama orkku!
Minkälainen herkku on orkku herkku? Onko leivonnainen vai torttu?
Ajattelin tehdä pizzaa ja jääkaapissa on puoli pulloa roseeta, jonka voisi juoda pois, vaikka kesä loppuikin jo. Aika siirtyä punaviiniin.
Ei mitään herkkuja perineteisessä merkityksessä, koska minulla todettiin rasvamaksa kaksi vuotta sitten. Enkä edes syö paljoa mitään ryönää, alkoholia en käytä lainkaan. Nyt maksa-arvot on kunnossa, joten ei herkkuja.
Ohrapuuroa keitän, se on herkullista.