Selvännäkijä-harjoittelija vastailee kysymyksiinne!
Kommentit (53)
olemme eroamassa. Rakastaako hän minua, palaammeko yhteen vielä jonain päivänä.
Onko hä ns. elämäni rakkaus. Miten lapseni ja minun välit tulevat olemaan jatkossa
kanssa että yksi puhelimitse ja yksi kirjallisesti auttava selvännäkijä vastasi minulle erittäin tärkeään kysymykseen ja molemmat vastasivat väärin. Kysyin siis erään tärkeään päätöksen lopputulosta ja sanoivat sen olevan myönteinen...no, sepä oli kielteinen. Aika paljon pitäisi siis kohdalle osua ennenkuin oikeasti ja todella uskon. Mutta hyvää jatkoa kuitenkin, ei tätä kannatakaan ottaa niin vakavasti. = )
Olen 25-vuotias vaaleahiuksinen nainen ja olen avoliitossa. Meillä on yksi lapsi. Toinen on tulossa, raskaus on puolivälissä. Mitä näet minulle? Näetkö kumpaa sukupuolta tuleva lapsi on?
42, ei synny vielä, ei ole vielä valmis, odota rauhassa. ap
Viime aikoina on mielessäni ollut yksi mies menneisyydestä. Monesti tullut uniin ja ajatuksiin. Meillä oli vuosia sitten useamman vuoden kestävä suhde. Näetkö onko hän ajatellut viime vuosina minua ollenkaan? Itse en ole ajatellut kunnes nyt viime aikoina. Olen toisen kanssa avoliitossa.
Esikoinen on poika. Näetkö minulle mitään muuta?
siis meillä oli sellainen on-off-suhde
48, tyttö se vaan edelleen pyörii... ap
Tuntuu etten löydä ikinä oikeaa ihmistä vierelleni, olkoon nainen tai mies
Onkohan tosi tumma mies ajatellut minua? KOska kohtaan hänet
Kiitos! t.50
Vierailija:
Haluuko joku kysyä multa jotain?T: Ennustajaeukkonen
Millaisena näet parisuhteeni nyt ja jatkossa?
Mitä näet minun ja lapseni isän väleistä? Onko meidän tarkoitus olla yhdessä vai ei? Tuleeko vielä asumaan kanssamme?
56, aika ei ole valmis, who knows? ap
eikö hän hae apua ongelmiinsa? eikö rauhoitu? jos ei, niin enkö voi välttää tätä yhdessä asumista, jos ei siitä kuitenkaan tule mitään? t 59
lasta minun täytyy vielä tehdä että saisin tytön?vai saanko ollenkaan tyttöä?
Mikä on kohtalo lapsen isän kanssa? Luovuttaako joskus?
Löydänkö koskaan uutta kultaa ja milloin se tapahtuu?
Vaalea nuori yh-äiti.
ei siis kannata edes yrittää enää asua yhdessä? tuleeko tapaamis- ja huoltajuusasioista ongelmia jossain vaiheessa? miten lapsi selviää erosta?
väännettiin pari vuotta. Ja ajatuksena on että tulee jos on tullakseen, siis voitko tarkentaa meneekö vuosi vai kaksi?