Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjuviesti varoitus!! Lukekaa tämä!

Vierailija
20.10.2006 |

Kopioitu toisesta ketjusta:

Olkaa muuten tarkkoja myös tekstiviestiketjujen kanssa. Minulle tuli juuri ketjuviesti ja siinä oli eri kohtia tyyliin lähetä tämä 10 niin jotain hyvää tapahtuu viikon sisään, lähetä 15 niin unelmiesi mies/nainen rakastuu sinuun jne. ja jos et lähetä kenellekään niin huono onni vainoaa sinua.

Meinasin lähettää sen eteenpäin yhdelle kaverilleni, mutta älysin sitten tarkistaa viestin pituuden. Se oli 4 viestin mittainen! Eli jos olisin lähettänyt sen noille 10, joka oli viestissä se minimivaatimus, olisin tullut lähettäneeksi tietämättäni 40 viestiä!!!! Kannattaa olla tarkkana, etenkin nuoret tytöt tuntuvat lähettelevän näitä viestejä usein.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viesti tosiaan oli tuo ap:n tekstissä mainittu 4 viestin mittainen ja lähes kaikki muutkin 2-3 viestin mittaisia. Huomaa että siskolla on taas " saldo auki" .

Vierailija
2/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en niihin tosin vastaa, juuri viikonloppuna sain viestin " kuvaile minua yhdellä adjektiivilla ja lähetä se adjektiivi minulle ja sitten lähetät tämän viestin kaikille kavereille ja ne lähettää sit sulle" siis oikeasti, voiko turhempaan rahojaan tuhlata?

En viestiä takaisin lähettänyt, toivottavasti lähettäjä ei loukkaantunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas operaattorit nettoaa kaiken maailman turhuuksista.

Eli en laita minäkään mitään ketjuja eteenpäin. Muutenkin tulee ihan kiitettävän suuria kännylaskuja.

Vierailija
4/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla niitä ketjareita??

Vierailija
5/5 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuviestit WhatsApissa meni ja tuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä