Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Latinon vaimo ei varmasti tykkäisi
Kuka niistä?
Oletteko nähneet Teuvoa tänään? Teuvo ei tullut mopokerhon tapaamiseen.
Marimekkomies vuorasi bussin Marimekko tapetilla
Jari 26v. kirjoitti:
No Teuvohan on täällä Norjan reissulla Satu-Sinikan kanssa, vai mikä tytsy nyt olikaan nimeltään, samanen mikä teijän kanssa pyöri siel risteilyl...
Hups. Olikohan tämä salaisuus? Ei Teuski mitään sanonu. Niinpä hiljanen on mies. Ei pal puhu.
No hip huraa kaikille
Myöhästyin bussista, niin lensin naton koneella Norjaan. Olen siis täällä jo.
Olipas mehukkaat tarjoilut koneessa, suoratsaa netsemäiset... hip hik🥂🍷🍹🍻🍾🍫🍬🍫🍬🍭🍽🍶🥛
Poropeukalo kirjoitti:
Jari 26v. kirjoitti:
No Teuvohan on täällä Norjan reissulla Satu-Sinikan kanssa, vai mikä tytsy nyt olikaan nimeltään, samanen mikä teijän kanssa pyöri siel risteilyl...
Hups. Olikohan tämä salaisuus? Ei Teuski mitään sanonu. Niinpä hiljanen on mies. Ei pal puhu.
Mitääh!!!! Sirpa-Sinikka mun parhaan kaveri Teuvon kanssa!????
Juuli Jurist kirjoitti:
No hip huraa kaikille
Myöhästyin bussista, niin lensin naton koneella Norjaan. Olen siis täällä jo.
Olipas mehukkaat tarjoilut koneessa, suoratsaa netsemäiset... hip hik🥂🍷🍹🍻🍾🍫🍬🍫🍬🍭🍽🍶🥛
Niimpä kun kuuluu tiettyihin piirehin ( jauh..o..je..i).
Minä lähden nyt tulemaan sinne Norjaan. Pitäkää Sirpa-Sinikasta huoli.
pitkästi olette jaksaneet yksinäisiä ihmisparkoja solvata. tiedän kyllä selityksenne:että nämä hissukat ovatkin oikeasti jotain sarjamurhaajia vähintään. vaikka se ei mistään mitenkään näy, niin näin vain on. ja siksi loputon ilkeys ja pilkkaaminen on ok. ja sekin, kuinka paljon te selvästi nautitte ilkeilystänne, on kai vain todiste hienosta luonteesta. itse inhoan syvästi kiusaajia ja toteankin vain että mega-yäääk!
Vierailija kirjoitti:
pitkästi olette jaksaneet yksinäisiä ihmisparkoja solvata. tiedän kyllä selityksenne:että nämä hissukat ovatkin oikeasti jotain sarjamurhaajia vähintään. vaikka se ei mistään mitenkään näy, niin näin vain on. ja siksi loputon ilkeys ja pilkkaaminen on ok. ja sekin, kuinka paljon te selvästi nautitte ilkeilystänne, on kai vain todiste hienosta luonteesta. itse inhoan syvästi kiusaajia ja toteankin vain että mega-yäääk!
Mitä ihmettä????
Onko joku jäänyt Norjan bussista rannalle ruikuttamaan??.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä????
Onko joku jäänyt Norjan bussista rannalle ruikuttamaan??.
On varmaan. Hän ei nyt päässyt Ruijan rannoille.
Ei kai teitä haittaa, kun ripustin valokuvia bussin ikkunaan? Tulee kotoisampi olo.
Jari, lohdutan sinua murheessasi, pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruudulliseen nenäliinaan. Näin just Teuvon ja Sirpa-Sinikan kaulailemassa.
Juttelias utelias kirjoitti:
Ei kai teitä haittaa, kun ripustin valokuvia bussin ikkunaan? Tulee kotoisampi olo.
Jari, lohdutan sinua murheessasi, pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruudulliseen nenäliinaan. Näin just Teuvon ja Sirpa-Sinikan kaulailemassa.
Voi eiiii!! Nyyh!! En usko sitä en usko! Minun kaveri Teuvo jonka kanssa olen mopoja korjaillut lapsuudesta asti.
Sirpa-Sinikka tässä. Voi Jari-kulta, kun eihän meillä vaan synkannu. Rakastuin Tepiin ensi silmäyksellä. Eihän sille mitään voi. Tepi on pahoillaan, mut ettehän te voi heittää hukkaan 26v mopohistoriaanna. Toivotaan et Norjan reissulta löydät kivan Hilden💖
Vierailija kirjoitti:
Sirpa-Sinikka tässä. Voi Jari-kulta, kun eihän meillä vaan synkannu. Rakastuin Tepiin ensi silmäyksellä. Eihän sille mitään voi. Tepi on pahoillaan, mut ettehän te voi heittää hukkaan 26v mopohistoriaanna. Toivotaan et Norjan reissulta löydät kivan Hilden💖
*** mopohistoriaanne...
Hmpphhh, Tepi tos kylessä nuhjaa, ni tekstausvirheitä... ei, ei saa kutitella. Tepiiiii!
Vierailija kirjoitti:
En minä osaa norjan kieltä! Sirpa-Sinikka oletko nyt aivan tosissasi? Oletko varma että et minua halua? Mitä minä nyt teen?? Nyyh nyyh 😢😢😭 Ei olisi sille Kilttimiesten retkelle pitänyt lähteä! Aina kun AV-ämmät järjestää jotain niin moni kärsii..
Voi poika ressu. Ensi rakkaus on niin kipeää
Pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruutuisella nenäliinalla ja tarjoon sulle paxia poskeen. Tuol takapenkillä on ihan simpsakoita maalaistyttöjä, punaposkisia ja hymyileviä... kokeiles onneas, Jari
No nyt lähettiin kohti Norjan reissua. Mihin pitää kokoontua?