Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
641/693 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lähettiin kohti Norjan reissua. Mihin pitää kokoontua?

Vierailija
642/693 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latinon vaimo ei varmasti tykkäisi

Kuka niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/693 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet Teuvoa tänään? Teuvo ei tullut mopokerhon tapaamiseen.

Vierailija
644/693 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkomies vuorasi bussin Marimekko tapetilla

Vierailija
645/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

No Teuvohan on täällä Norjan reissulla Satu-Sinikan kanssa, vai mikä tytsy nyt olikaan nimeltään, samanen mikä teijän kanssa pyöri siel risteilyl...

Hups. Olikohan tämä salaisuus? Ei Teuski mitään sanonu. Niinpä hiljanen on mies. Ei pal puhu.

Vierailija
646/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hip huraa kaikille

Myöhästyin bussista, niin lensin naton koneella Norjaan. Olen siis täällä jo.

Olipas mehukkaat tarjoilut koneessa, suoratsaa netsemäiset... hip hik🥂🍷🍹🍻🍾🍫🍬🍫🍬🍭🍽🍶🥛

Vierailija
647/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

No Teuvohan on täällä Norjan reissulla Satu-Sinikan kanssa, vai mikä tytsy nyt olikaan nimeltään, samanen mikä teijän kanssa pyöri siel risteilyl...

Hups. Olikohan tämä salaisuus? Ei Teuski mitään sanonu. Niinpä hiljanen on mies. Ei pal puhu.

Mitääh!!!! Sirpa-Sinikka mun parhaan kaveri Teuvon kanssa!????

Vierailija
648/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Jurist kirjoitti:

No hip huraa kaikille

Myöhästyin bussista, niin lensin naton koneella Norjaan. Olen siis täällä jo.

Olipas mehukkaat tarjoilut koneessa, suoratsaa netsemäiset... hip hik🥂🍷🍹🍻🍾🍫🍬🍫🍬🍭🍽🍶🥛

Niimpä kun kuuluu tiettyihin piirehin ( jauh..o..je..i).

Vierailija
649/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden nyt tulemaan sinne Norjaan. Pitäkää Sirpa-Sinikasta huoli.

Vierailija
650/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästi olette jaksaneet yksinäisiä ihmisparkoja solvata. tiedän kyllä selityksenne:että nämä hissukat ovatkin oikeasti jotain sarjamurhaajia vähintään. vaikka se ei mistään mitenkään näy, niin näin vain on. ja siksi loputon ilkeys ja pilkkaaminen on ok.  ja sekin, kuinka paljon te selvästi nautitte ilkeilystänne, on kai vain todiste hienosta luonteesta. itse inhoan syvästi kiusaajia ja toteankin vain että mega-yäääk!

Vierailija
651/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkästi olette jaksaneet yksinäisiä ihmisparkoja solvata. tiedän kyllä selityksenne:että nämä hissukat ovatkin oikeasti jotain sarjamurhaajia vähintään. vaikka se ei mistään mitenkään näy, niin näin vain on. ja siksi loputon ilkeys ja pilkkaaminen on ok.  ja sekin, kuinka paljon te selvästi nautitte ilkeilystänne, on kai vain todiste hienosta luonteesta. itse inhoan syvästi kiusaajia ja toteankin vain että mega-yäääk!

Mitä ihmettä????

Onko joku jäänyt Norjan bussista rannalle ruikuttamaan??.

Vierailija
652/693 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä????

Onko joku jäänyt Norjan bussista rannalle ruikuttamaan??.

On varmaan. Hän ei nyt päässyt Ruijan rannoille.

Vierailija
653/693 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teitä haittaa, kun ripustin valokuvia bussin ikkunaan? Tulee kotoisampi olo.

Jari, lohdutan sinua murheessasi, pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruudulliseen nenäliinaan. Näin just Teuvon ja Sirpa-Sinikan kaulailemassa.

Vierailija
654/693 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Ei kai teitä haittaa, kun ripustin valokuvia bussin ikkunaan? Tulee kotoisampi olo.

Jari, lohdutan sinua murheessasi, pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruudulliseen nenäliinaan. Näin just Teuvon ja Sirpa-Sinikan kaulailemassa.

Voi eiiii!! Nyyh!! En usko sitä en usko! Minun kaveri Teuvo jonka kanssa olen mopoja korjaillut lapsuudesta asti.

Vierailija
655/693 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa-Sinikka tässä. Voi Jari-kulta, kun eihän meillä vaan synkannu. Rakastuin Tepiin ensi silmäyksellä. Eihän sille mitään voi. Tepi on pahoillaan, mut ettehän te voi heittää hukkaan 26v mopohistoriaanna. Toivotaan et Norjan reissulta löydät kivan Hilden💖

Vierailija
656/693 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa-Sinikka tässä. Voi Jari-kulta, kun eihän meillä vaan synkannu. Rakastuin Tepiin ensi silmäyksellä. Eihän sille mitään voi. Tepi on pahoillaan, mut ettehän te voi heittää hukkaan 26v mopohistoriaanna. Toivotaan et Norjan reissulta löydät kivan Hilden💖

*** mopohistoriaanne...

Hmpphhh, Tepi tos kylessä nuhjaa, ni tekstausvirheitä... ei, ei saa kutitella. Tepiiiii!

Vierailija
657/693 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😟😕😞😡🤬😠😥😭😭

Vierailija
658/693 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä osaa norjan kieltä! Sirpa-Sinikka oletko nyt aivan tosissasi? Oletko varma että et minua halua? Mitä minä nyt teen?? Nyyh nyyh 😢😢😭 Ei olisi sille Kilttimiesten retkelle pitänyt lähteä! Aina kun AV-ämmät järjestää jotain niin moni kärsii..

Vierailija
659/693 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo💕Sirpa-Sinikka

Vierailija
660/693 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika ressu. Ensi rakkaus on niin kipeää

Pyyhin kyyneleesi isävainaan sinivalkoruutuisella nenäliinalla ja tarjoon sulle paxia poskeen. Tuol takapenkillä on ihan simpsakoita maalaistyttöjä, punaposkisia ja hymyileviä... kokeiles onneas, Jari