Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Onko meille varattu jotenkin yhteiset ruokailut vai kuin? Eikös ruokaa kuitenkin kuulu tuohon törkeän hintaiseen risteilylippuun?
Oli ruokakin otettuna!
Siellähän on sitten ilmaiset hanajuomat, että...
Niilläkin pääsee ihan kaatokänniin. Olen todistanut työkaverista työreissulla. Onko tämmöiset jännähenkilöitä?!
Vierailija kirjoitti:
Onko meille varattu jotenkin yhteiset ruokailut vai kuin? Eikös ruokaa kuitenkin kuulu tuohon törkeän hintaiseen risteilylippuun?
Buffaan täytyy ostaa erikseen lippu. Ollaanko me nyt Viikkarilla vai missä? Meinaa Viikkarin buffa on aika överi. Tallinkin buffaa voidaan verrata eläkeläisten päiväriehaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomennako lähdetään?
Eks se ollu 29.? Joko pre-order tilaus on lähetetty ettei tarvi saada halvausta tax-freessä.
Lähtöpäivä on tänään! Perjantaina tietenkin, että olisi oikein bailabaila!
Minäkin tulen jos kerran kutsutaan!
Monelta se botski lähtee? Vai oliko tämä taas jotain trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa laivayhtiön sivuilta. Kerro samalla laivan nimi.
Bailabaila🎵🎶🎵🎶
Mulla on jo terminaalivaihe menoss, etten vaa myöhästy.
Mä kyl näytän kilttiksille juhlimisen mallua, ei kun mullia... siis mallia!👡🎵🥂🍹🍸🍷🍾. Kyllä PusPus lakut rules🥂🎶🎵
Sii juu ool
No nytten on minunki papiljonttikiharat reilas. Mukava nähhä teijät kaikki, toivottavasti Kätevä Emäntä tullee mukaa, on vähä ollu kaoksis viime aikoina...
Aijon ottaa🍾🍾🍾ja ehken aamulla oon🤢.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jännistytöt taas vähän vedättää kilttiksiä... No, niinhän se aina on ollut.
Joko laiva on tiedossa? Ihmeen vaikeaa tuntuu olevan tonttujen syysriehan järkkäys
Vierailija kirjoitti:
Joko laiva on tiedossa? Ihmeen vaikeaa tuntuu olevan tonttujen syysriehan järkkäys
Viikkarin Tallinnan-laiva, miniristeily.
Vierailija kirjoitti:
Laivan henkilökunnan täytyy Viikkarin tavoin ottaa sisääntuloaulassa kuva muistoksi. Viikari ei taida enää näitä otella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkarin Tallinnan-laiva, miniristeily.
Mitä Tallinnan-laiva? Eihän me nyt mihinkään Viroon olla menossa. Me ollaan nyt menossa Turkuun päin turuntiellä. Turustahan tämä lähtö piti olla!! Ei me osata jossain helsingissä kulkea. Siellä on monta kaistaa, liikennevaloja joka paikassa ja ne raitio- vaunutkin. Olette huijanneet. Aina kilttimiehiä kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tänään vihdoin migreenin takia ulos. Rapussa iski taas se karsea Mennenin haju. Ari-Tapani aloitti varmaan jo risteilyyn valmistumisen.
Huh huh
Alma
Voi ihanaa kyllä Ari-Tapani sit varmaan tulee matkalle.
Nyt mun sydän ja mieli on toivoa täys.
Vierailija kirjoitti:
Käykö laiva ollenkaan maissa?
Ei kun se kelluu vain veden päällä.
No nyt me pojat päräytetään kohta mopot käyntiin ja huristellaan kohti satamaa. Aika kylmä on kyllä ajaa mutta mitäpä sitä ei sinkku kilttimies tekisi naisen saannin toivossa. 🍻 Ensin otamme oluet kun laivaan on päästy mopojemme kanssa.
Teuvon Mervi äiti on ollut nyt kaatokännissä taas. Kiitos lapinkiljun ja naapurin Seppo sedän. Sain kummitätiltäni 100 euroa matkarahaa. Sanoi rohkaisevasti, että : Koita Jari sinäkin jo jotain naisseuraa itselles saada! Ja vihjas että jospa kuitenkin olen "niitä miehiä"? Mitähän tarkoitti.
Pääsin tänään vihdoin migreenin takia ulos. Rapussa iski taas se karsea Mennenin haju. Ari-Tapani aloitti varmaan jo risteilyyn valmistumisen.
Huh huh
Alma