Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tulee sanonta mennä reisille?

Vierailija
01.09.2022 |

Mikä menee reisille..? Olenko jotenkin outo kun minusta sanonta on törkeä eikä sovi esim. työympäristöön. Hävetti, kun kokouksessa asiantuntija kommentoi homman menevän reisille - koulutettu nainen. Itse naisena en ole kehdannut sanontaa käyttää - ei tosin ole houkutellutkaan käyttää 😅 olenko ymmärtänyt sanonnan oikein vai noloilenko turhaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vihdoin tietää totuuden! Onneksi tämä sanonta varmaan häviää nyt keski-ikäisten myötä. Nuorison en ole kuullut käyttävän

Vierailija
2/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermat lentää reisille teinipojilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen ejakulaatio

Vierailija
4/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi siis pili edes pimppiin

Vierailija
5/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsen miehen hommat menee usein reisille.

Vierailija
6/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kahvit menee reisille, jos kuppi lipsahtaa kädestä. Ei siihen tarvitse mitään sen kummempaa liittyä. 

Vierailija
7/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen tulkinnut!!! Ja eihän tuo silloin mitenkään sovi asialliselle työpaikalle!!! Todella junttia käyttää sellaista. Onko mitään muuta selitystä vai onko vain tämä yksi merkitys?

Vierailija
8/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että homma lässähtää ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan. Niin kuin huonolla rakastajalla.

Vierailija
9/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle vastaus suoraan suomi24-palstalta :D

Reisille meneminen tulee siitä, kun coitus interruptuksessa sperma roiskitaan naisen reisille eli se menee väärään paikkaan.

Vierailija
10/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä samaa sarjaa kun on aivan lähistöllä. Silloin sanotaan "olen aivan siinä huulilla"

Vierailija
11/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Vierailija
12/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä samaa sarjaa kun on aivan lähistöllä. Silloin sanotaan "olen aivan siinä huulilla"

Meillä päin sanotaan "hollilla" ei "huulilla". 

Vierailija
13/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti että voisi viitata kahviin..? Minun teki mieli sanoa kollegalle, että ehkäpä tuota sanontaa ei pidä käyttää työpalavereissa, joissa on aika korkean tason porukkaa paikalla. Ja itse naisena pidän tosi ällönä. Ehkä moni mieskin.

Vierailija
14/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermat ei lennä reisille kuin komedioissa. Sanonta tulee reisille virtsaamisesta.

Vierailija
15/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermat lentää reisille teinipojilla

Ja vähän vanhemmillakin miehillä.

Vierailija
16/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin töissä sitä käyttää eräs nainen, mutta toivottavasti tuo on katoavaa kansanperinnettä. Miehet eivät kai yleensä uskalla käyttääkään tuota, ettei ajateltaisi heille itselleen käyneen niin.

Vierailija
17/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat sen ap sitten, kun kasvat vähän isommaksi pojaksi ja sinulle tulee yöllisiä siemensyöksyjä. 

Vierailija
18/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku oikeasti että voisi viitata kahviin..? Minun teki mieli sanoa kollegalle, että ehkäpä tuota sanontaa ei pidä käyttää työpalavereissa, joissa on aika korkean tason porukkaa paikalla. Ja itse naisena pidän tosi ällönä. Ehkä moni mieskin.

Uskooko joku oikeasti, että kaikki liittyy alapääjuttuihin? 

Vierailija
19/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulilla on kyllä silleen monimerkityksellisempi, että vaikka oluttuoppi tai joku herkku voi olla melkein huulilla toki kiusallinen rivous tässäkin on

Vierailija
20/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höppänä ei tajunnut vitsiä :D

t. kahvi-kommentin kirjoittaja