Uudessa Nalle Puh -elokuvassa hakataan nuorten vähäpukeisten naisten kalloja vasaralla muussiksi
Meinaatteko mennä lasten kanssa katsomaan?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/afb3626a-93d4-4e9b-95cd-9c7592f…
Kommentit (21)
"Risto Reipas palaa puolen hehtaarin metsään ja tappaa ystävänsä Nasun ja Ihaan."
Hyvät hinkit tytöllä harmi että pää menee muusiksi.
Uusi Aku Ankka-leffahan on pokepätkä Akun, Iineksen ja Hannun kimppaleikeistä.
Luulen että teini voisi rakastaa tätä leffaa :D Itse en välttämättä halua nähdä, kun lihava tyyppi Nalle Puh-puvussa riehuu veitsen kanssa.
"Risto Reipas palaa puolen hehtaarin metsään ja tappaa ystävänsä Nasun ja Ihaan."
Minusta sen pitää olla toisin päin; ei se sitten enää voi tappaa kun on jo palanut?
Vierailija kirjoitti:
Onko Pelle Hermanni -elokuva myös samanlainen?
En ole koskaan tavannut lasta joka olisi tykännyt Pelle Hermannista. Tehtiinkö sitä jo aikanaan aikuisia varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut lasta joka olisi tykännyt Pelle Hermannista. Tehtiinkö sitä jo aikanaan aikuisia varten?
Täh? Minä rakastin Pelle Hermannia lapsena!
Ihaan? Ihaa on se aasi! Tuossa ovat Puh ja Nasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön. Kyselyissä Pelle Hermanni on ollut lastenohjelmien pelätyin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni oli paras! Voi änkeröinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihaan? Ihaa on se aasi! Tuossa ovat Puh ja Nasu.
Leffassa Ihaa on tapettu ja syöty. Puhilla oli nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön. Kyselyissä Pelle Hermanni on ollut lastenohjelmien pelätyin hahmo.
En tajua miksi Hermannia tai Rölliä pelättiin. Olivat ihan lemppariohjelmani lapsena. Kuuntelen huuli pyöreänä kun joku kertoo saaneensa Röllistä painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni tuntui siksi häiriintyneeltä, että se tehtiin toettyjen tahojen piiloviestintää sisältäväksi. Sulla on hyvät vaistot, kuuntele niitä.
Sama asia kuin se Sausage Party animaatio leffa joku kymmenen vuotta sitten, aikuisten oli pakko yrittää viedä lapset katsomaan kun oli piirretty, varmasti löytyy tähänkin leffaan pyrkiviä ihan vaan kun nalle puh kuuluu lapsille
Vierailija kirjoitti:
Sama asia kuin se Sausage Party animaatio leffa joku kymmenen vuotta sitten, aikuisten oli pakko yrittää viedä lapset katsomaan kun oli piirretty, varmasti löytyy tähänkin leffaan pyrkiviä ihan vaan kun nalle puh kuuluu lapsille
Kyllä Sausage partyn mainonnassa tehtiin hyvin selväksi että kyseessä ei todellakaan ole lasten leffa, eikä edes teinien. Eivät nykyvanhemmat ole enää niin tyhmiä että kuvittelevat kaikkien animaatioiden ja piirrettyjen olevan lapsille suunnattuja. Tämä vanhempien sukupolvi on kasvanut Simpsonien ja South Parkin ilotulituksessa.
Toista oli esimerkiksi Ruohometsän kansan aikaan. Sitä myös esimerkiksi lainattiin kirjastoista lastenosastoilta, sillä kukaan ei tajunnut kyseessä olevan aikuisille suunnattu pätkä.
Se Hermannin Kepakko oli kuin jostain kauhuleffasta, ilmestyi milloin mistäkin jahtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Hermannia tai Rölliä pelättiin. Olivat ihan lemppariohjelmani lapsena. Kuuntelen huuli pyöreänä kun joku kertoo saaneensa Röllistä painajaisia.
Riippuu varmaan siitäkin missä iässä on katsonut ensimmäisen kerran. Ihan pienille näyttäytyvät pelottavina, "vääristyneiltä ihmishahmoilta". Se ensireaktio ei välttämättä katoa isompanakaan.