Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätäkeskus kyseli taas tyhmiä: "Miksi tytär ei itse soita?!"

Vierailija
01.09.2022 |

Mitähän tampioita sinne yleensä otetaan töihin ja selitykset on taas luokkaa "kaikilla kysymyksillä on tarkoituksensa"...

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009035961.html

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainki kunnia häkeläisille. Sinne soittaa usko.attoman paljon hel..tin typerää ja uusavutonta porukkaa.

Vierailija
102/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin kerran 112 kun näin tappelun pikkukaupungin ainoan pizzerian edessä. Häkepäivystäjä intti että mikä paikan katuosoite on. No mistä minä sen tiedän?! Kai nyt paikallisella poliisilla on kylän ainut pizzeria on tiedossa tai ainakin navigaattori, toisin kuin minulla joka olin eri paikkakunnalta. Siihen aikaan ei ollut kännyköissä vielä nettiä että olisi voinut helposti tarkistaa osoitteen.

Ei se häken työntekijä asu siellä sun pikkukylässäs. Toki ne voivat tehdä hälytyksen "siihen pizzeriaankin", mutta aika paljon selkeämpää on, jos pystyisi antamaan edes jotain koordinaatteja paikasta. Ennenkin älypuhelimia on ollut sellaiset jutut, kuin katukyltit.

No kyllä pitäisi riittää tyyliin Pizzeria X, kylä X. Kun ei muita edes ole!

Meinaatko että häkepäivystäjä alkaa sitten Googlailemaan osoitetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse vuosia sitten sairauskohtauksen. Isoin oire oli, että en pystynyt puhumaan mitään järkevää. Mies soitti häkeen ja sama kysymys tuli, minut pyydettiin puhelimeen ja sopertelin jotain sekavaa. Hyvä kysymys minusta. Kun itse tulin puhelimeen, tuli tilani varsin selväksi päivystäjälle ja lääkäriambulanssi oli pian pihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän