Jännittääkö sinua viedä auto katsastukseen?
Kommentit (31)
Ei, mikä siinä niin jännittävää voi olla, korkeintaan ei mene läpi mutta ei se inssi siitä suutu.
Mies tekee tarkistukset aina ennen katsastusta, kun muutenkin itse korjaa/huoltaa meidän autot. Useimmiten on mennyt ekalla läpi.
Ei se jännitä.
Mulla oli kerran outo rallatus autossa. Vein sen katsastukseen kun oli se aika, katsastusinssi teki diagnoosin. Sit korjaamolle ja uusinta. Oon nainen
.
Se oli takapyörän laakerit.
Voit ajatella hakevasi vikalistaa ja yllättyä iloisesti jos meneekin läpi.
Olis pitäny viedä jo vuosi sitten mutten ole viitsinyt.
Onhan se sillai jännää, et tuleeko isokin yllättävä remontti.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny viedä jo vuosi sitten mutten ole viitsinyt.
Muista nyt varata etukäteen aika kun meet, niin ei pistetä ajokieltoon jos poliisit sattuu kohdalle.
Jännittää. Ajan vanhalla autolla, useimmiten on korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Ajan vanhalla autolla, useimmiten on korjattavaa.
Kuinka vanha?
Edellinen pasko meidän auton romuttamolle. Seuraava katsastus on onneksi kahden vuoden päästä.
Vien auton aina suoraan vuosihuollosta katsastukseen, niin ei tarvitse jännittää.
Mitä sitten jos ei mene läpi? Ajanvaraus korjaamolle, auto kuntoon ja uusintatarkastuksen kautta leima taas vuodeksi. Vian löytyminen on hyvä asia, jos sellaisia kerran autossa on.
Katsastushan on siinä hyvä, että siellä kerrotaan, mitä pitää korjata. Ei tarvii turhaan viedä huoltoon, jossa sitten halutaan korjata sellaistakin, mitä ei tarvii korjata.
Ei jännitä kun auto on uusi ja liisattu.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen pasko meidän auton romuttamolle. Seuraava katsastus on onneksi kahden vuoden päästä.
Kai kiitit katsastusmiestä oman henkesi ja sivullisten henkien pelastamisesta? Ei paskalla pidä päästää ajamaan. Siellähän tehdään vain turvallisuustarkastukset, kosmeettisilla ongelmilla ei ole mitään väliä.
Ei nykyisen kanssa, vaikka onkin vm 2008, aina mennyt laakista läpi ja perhanan edullista autoilua on ollut.
No ei jännitä. Tosin kerran vein auton katsastukseen toinen etuvalo pimeänä. Ei ollut maailmanloppu sekään. Vaikka olisi sen verran edes voinut etukäteen itse tarkistaa.
En aja niin vanhoilla autoilla, joita pitäisi katsastaa, joten ei jännitä.