Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaauan olet sairaalassa katsomassa sairasta tuttavaasi?

Vierailija
27.10.2006 |

Mä en meinaa saattaa olla 10 min kauempaa. Ystävä on vakavasti sairas. Siinaä ajassa on päällisin puolin puitu asiat ja sitten tulee se kuolettava hiljaisuus. Parempi lähteä pois... Miten saisi oltua pidempään, ajan kulumaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn tervehtimässä ilmoittamatta etukäteen, niin olen noin kymmenen minuuttia ja joskus on mennyt silloinkin aikaa jopa pari tuntia.

Jos potilas on halunnut, että jään ja olen varannut aikaa, niin saatan olla vaikka pari-kolme tuntia. Yleensä silloin olen pidellyt kädestä, jutellut, syönyt eväitäni, juonut kahvit, katsonut telkkaa, itketty kimpassa, valvonnut toisen unta, rasvannut ihoa, kammannut hiuksia. Mitä milloinkin. Ei minua yleensä ole haitannut hiljaisuus.

Vierailija
2/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivon, että mua tulis tapaamaan tällainen ystävä :)

Vierailija:

Jos käyn tervehtimässä ilmoittamatta etukäteen, niin olen noin kymmenen minuuttia ja joskus on mennyt silloinkin aikaa jopa pari tuntia.

Jos potilas on halunnut, että jään ja olen varannut aikaa, niin saatan olla vaikka pari-kolme tuntia. Yleensä silloin olen pidellyt kädestä, jutellut, syönyt eväitäni, juonut kahvit, katsonut telkkaa, itketty kimpassa, valvonnut toisen unta, rasvannut ihoa, kammannut hiuksia. Mitä milloinkin. Ei minua yleensä ole haitannut hiljaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille omaisille ja läheisille!

Vierailija
4/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taitaa mennä se pari tuntia, jos ei ole kiirettä.

Jotain jutellaan, haetaan kanttiinista kaffea tms., luetaan lehtiä tai kirjoja. Riippuu niin paljon potilaasta ja hänen kunnostaan.

Mutta en pelkää vaikeita tilanteita, niitä on tullut koettua niin paljon, että en etukäteen mieti miten pitäisi mihinkin suhtautua, vaan pyrin vaan kohtaamaan ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän