Lumenen kasvovoiteet, mitä tykkäätte?
Ajattelin kokeilla jotain Lumenen yövoidetta, onko kokemuksia niistä? Sain näytteen heleyttävästä yövoiteesta, ihan miellyttävän tuntuinen on https://fi.lumene.com/products/85125 aika vahva tuoksu tosin.
Kommentit (13)
Minä en tykkää niiden koostumuksesta. Oon ihastunut toiseen kotimaiseen Murumurun tuotteisiin sen sijaan. Edullinen sekin.
lumene kallistui liikaa.ennen käytin paljon noin 10e hinnannousu oli liikaa.
Laitoin eilen Lumenen voidetta ja se valuu silmiin, tuli melkein sokea olo, vaikka vältän silmiin laittamista. Minulle sopii paremmin muut merkit.
Kyivaihoisena tykkään Lumenen Lähde-sarjan tuotteista. Lisäksi Lumo-yöseerumi on kasvoilleni hyvä tuote. Minulla on herkkä ja atooppinen iho.
Pahan hajuisia, halpa haju. Täynnä silikonia, se mitään hoida.
En osta. Pari tuotenäytettä olen joskus saanut ja ne sai silmät vuotamaan, joten se oli selvä merkki ettei tuotteet sovi mulle.
Eivät imeydy minun ihooni. Iho jää rasvaiseksi. Ylihintaisia. Jostain syystä parin euron halpisvoiteet sekatavarakaupoista ovat minulle (ja lompsalle) parempia.
Vierailija kirjoitti:
Pahan hajuisia, halpa haju. Täynnä silikonia, se mitään hoida.
Tuossa linkatussa voiteessa ei ollut silikonia . Ja katselin muutenkin niiden yövoiteiden incejä niin kahdesta löysin jonkinlaista silikonia aika loppupäästä listaa. Miksi välttelet silikoneja?
Lumenen rasvat ym. kasvoille laitettavat tuotteet aiheuttavat iholleni näppylöitä. Ihan kuin jokin allerginen reaktio. Harmi sinänsä, sillä tykkäisin kannattaa kotimaista.
Käytän Nivean cellular yö- ja päivävoidetta. Nuo imeytyvät hyvin ja jotenkin heleyttävät ihoa. Eikä ole kalliita. Noin 20 euroa per purnukka.
Lumenen ihovoiteissa on yleensä liian voimakas tuoksu. Tosin pari tuoksutontakin löytyy.
Nivean voiteita sen sijaan en pysty käyttämään lainkaan niiden ällön tuoksun takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyivaihoisena tykkään Lumenen Lähde-sarjan tuotteista. Lisäksi Lumo-yöseerumi on kasvoilleni hyvä tuote. Minulla on herkkä ja atooppinen iho.
LLähdesarjan ystävä. Nyt on hävikkiruokakaupassa Fiksuruuassa Lähde seerumi ym tarjouksessa. Tilas8n eilen illalla ja Budbee toi jo tänään klo 16 suoraan kotiin ne. Ihana tuoksu Lähteessä.
Olen käyttänyt niitä halvempia, perus päivä- ja yövoiteita jotka tuubissa. Ajanevat asiansa mut jotenkin rasvaiseksi muuttuu iho noiden kanssa.