Halla-aho ehdottaa: venäläispanssarin raato monumentiksi Venäjän suurlähetystön eteen
Kommentit (182)
Ehdotan, että tuodaan saman tien toinenkin tankki tai hävittäjä. Tonne Ahvenanmaan valvontakommission pihalle myös.
Vierailija kirjoitti:
Jussiääliörassun Ukrainan reissu ei ketään kiinnostanut, Jussille tuli hätä, tässä on tulos. Tämän älyttömyyden kautta saa nostettua reissuaan.
Mikään ei ole niin tyhmä kuin persu, paitsi tietysti toinen persu.
Toivottavasti tryssykkä hyökkää hesaan ja pistää sen matalaksi ja aloittaa pommittaminen talosta jossa tuo sontakasa halla-aho asuu.
Voi kun venäjä ei pärjää edes ukrainalle, miten sitten puolustusvoimille joilla moderni koulutettu armeija? Kuinka tyhmä voi olla? Ainiin dementia putinilla ja syöpälääkkeet sekoittaa pään... teinä miettisin mihin paeta
Vierailija kirjoitti:
Jussiääliörassun Ukrainan reissu ei ketään kiinnostanut, Jussille tuli hätä, tässä on tulos. Tämän älyttömyyden kautta saa nostettua reissuaan.
Toivottavasti tryssykkä hyökkää hesaan ja pistää sen matalaksi ja aloittaa pommittaminen talosta jossa tuo sontakasa halla-aho asuu.
🙃
Ja kas näin poistettiin kommentti numero 1, jossa totesin Halla-ahon olevan globalisti-sotahullu, jota persujen junttiäänestäjät pitävät kansallísmielisenä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tryssykkä hyökkää hesaan ja pistää sen matalaksi ja aloittaa pommittaminen talosta jossa tuo sontakasa halla-aho asuu.Voi kun venäjä ei pärjää edes ukrainalle, miten sitten puolustusvoimille joilla moderni koulutettu armeija? Kuinka tyhmä voi olla? Ainiin dementia putinilla ja syöpälääkkeet sekoittaa pään... teinä miettisin mihin paeta
Miten minä olen siihen käsitykseen päässyt, että kyllä se tryssykkä Ukrainassa on melkoista vahinkoa aikaan on saanut. Korjaa toki, jos olen väärässä.
Apinaa koijataan kirjoitti:
Ja kas näin poistettiin kommentti numero 1, jossa totesin Halla-ahon olevan globalisti-sotahullu, jota persujen junttiäänestäjät pitävät kansallísmielisenä. :D
Eihän nää persut totuutta ole kestäneet koskaan. Ne kunarsivat Soinille monta vuotta, nyt ne kehuu, etteivät persut ole hallituksessa koskaan olleetkaan. Hull uja ne on, kyllä Soini persujen äänillä sinne eduskuntaan typerehtimään pääsi. Ihan on persujen vastuulla koko pasca.
Ehdotus on hyvä ja kannatan sitä.
-helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivari vauhdissa. Luuleeko tuo kulauttelija, että tryssä purskahtaa itkuun ja lopettaa sodan kun punasteleva vätylä hankkii tankin rakennuksen eteen? Parhaassa tapauksessa Iivana ajelee toimivat tankit muuallekin kuin suurlähetystön eteen. Siinäpä sitten itkette ääliöt.
Ei purskahda itkuun vaan kiehuu vihasta, ja toistelee sanaa provokaatio. Näin kävi Puolassakin, kun heittivät suurlähettilästä tekoverellä. Muuta ei tehnyt, kun ei pysty tekemään.
Ja ampuu vihassaan muutaman ohjuksen hesaan. Kylläpä minua sitten naurattaa!
Näin siis Igorin märkä uni ja voimafantasia. Ettei vain Pikkuisen vituttaisi Igoria jo ajatus tuhotusta T-72 tankista Tehtaankadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tryssykkä hyökkää hesaan ja pistää sen matalaksi ja aloittaa pommittaminen talosta jossa tuo sontakasa halla-aho asuu.Voi kun venäjä ei pärjää edes ukrainalle, miten sitten puolustusvoimille joilla moderni koulutettu armeija? Kuinka tyhmä voi olla? Ainiin dementia putinilla ja syöpälääkkeet sekoittaa pään... teinä miettisin mihin paeta
Miten minä olen siihen käsitykseen päässyt, että kyllä se tryssykkä Ukrainassa on melkoista vahinkoa aikaan on saanut. Korjaa toki, jos olen väärässä.
Joo kovasti on mu.r.h.a.ttu ja rai.s.kattu viattomia!
18 000 pesukonettakin varastettu!!!
200 000 lasta pakolla viety vanhemmiltaan!!!
3,5 miljoonaa ukrainalaista siirretty kauasvenäjälle keskitysleireille!!
Sota operaatiot venäläisillä raiskaajilla menneet kyllä päin per.settä..
Totta kai, kun minä poistatin. Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä ilmoitetaan asiattomaksi sitä mukaa kun sitä tänne suolletaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole väärässä. Kivikirveilläkin varustettu raakalaislauma saa paljon pahaa aikaan. Ukrainassa Puna-armeija on erikoistunut siviileihin kohdistettuihin sotarikoksiin ja vessanpönttöjen ryöstelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, kun minä poistatin. Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä ilmoitetaan asiattomaksi sitä mukaa kun sitä tänne suolletaan.
Sano vaan suoraan, että et kestä erimielisiä kommentteja. Sinulla olisi ollut paljon annettavaa Stasin ilmìantajana. Siinä olisi varmasti saanut läheisesikin olla jatkuvasti varpaillaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan suoraan, että et kestä erimielisiä kommentteja. Sinulla olisi ollut paljon annettavaa Stasin ilmìantajana. Siinä olisi varmasti saanut läheisesikin olla jatkuvasti varpaillaan. :D
Joo, raiskaajamurhaajien ihailijoiden kanssa ei oikeen löydä yhteistä linjaa
Provosointiin ryhtyminen on harvoin hyvä idea, tekee sen kuka tahansa.
Satsataan mieluummin Ukrainan avustamiseen hyökkääjän torjumiseksi.
Hyvä ehdotus. Tankiksi voisi ehkä valita sellaisen jossa tykin putki on nuupahtanut alaviistoon, ehkäpä tietynlaisena symbolisena vertauskuvana venäjän nykyjohdon ja "sodankäynnin" tilasta. Uskon että sellaisiakin tankin raatoja Ukrainasta löytyy lukuisia vaikka tunnetusti suurin osa venäläistankkien tykkitorneista on irtaantunut vaunujen välittömästä läheisyydestä
Vaunun katolle voisi laittaa pienen kovaäänisen josta kuuluu venäläisiä marssilauluja, uraa-huutoja ja dikt.. presidentti putinin pitämiä patrioottisia puheita. Tällöin lähetystön henkilökunta ei voisi pahastua saatikka pitää paikalle tuotua sodan muistomerkkiä minkäänlaisena provokaationa - mitä se ei tietenkään ole. Eihän kunnioitettu ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajamme sellaista olisi voinut ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Provosointiin ryhtyminen on harvoin hyvä idea, tekee sen kuka tahansa.
Satsataan mieluummin Ukrainan avustamiseen hyökkääjän torjumiseksi.
Ei sillä saa junttien ääniä seuraavissa vaaleissa, sitähän tää on. Ei tämmönen auta Ukrainaa pätkääkään, eikä oo Jussukan tarkoituskaan.
Ja ampuu vihassaan muutaman ohjuksen hesaan. Kylläpä minua sitten naurattaa!