Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho ehdottaa: venäläispanssarin raato monumentiksi Venäjän suurlähetystön eteen

Vierailija
30.08.2022 |

Kyllä Jussi osaa!

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provosointiin ryhtyminen on harvoin hyvä idea, tekee sen kuka tahansa.

Satsataan mieluummin Ukrainan avustamiseen hyökkääjän torjumiseksi.

Kyllä totuus pitää sanoa!!! Vaikka putte kalsarimyrkyttäjä omia korviaan löysään  siemeniä imevään pyllyynsä yrittääkin venyttää

Vierailija
82/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä saa junttien ääniä seuraavissa vaaleissa, sitähän tää on. Ei tämmönen auta Ukrainaa pätkääkään, eikä oo Jussukan tarkoituskaan.

Tietää varsin hyvin ettei mene läpi ja kannattajat syyttää taas hallitusta, kun ei tiedä ettei hallitus mistään patsaista päätä, vaan kaupunginvaltuusto. Tuntee yleisönsä Jussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinaa koijataan kirjoitti:

Globalisti-sotahullu, jota persujen junttiäänestäjät luulevat kansallísmieliseksi. :D

Igorille kelpaavat persuista vain ne harvat rssän kätyrit, kuten Niikko. Ja sitten tietysti VKK on mieleinen.

Haha! Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun että se joka hokee Igoria jatkuvasti, jankuttaa myös persuista ja vkksta.

Ja tässä sun viestissähän se just tuli todistettua! XD

Vierailija
84/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari vauhdissa. Luuleeko tuo kulauttelija, että tryssä purskahtaa itkuun ja lopettaa sodan kun punasteleva vätylä hankkii tankin rakennuksen eteen? Parhaassa tapauksessa Iivana ajelee toimivat tankit muuallekin kuin suurlähetystön eteen. Siinäpä sitten itkette ääliöt.

Ei purskahda itkuun vaan kiehuu vihasta, ja toistelee sanaa provokaatio. Näin kävi Puolassakin, kun heittivät suurlähettilästä tekoverellä. Muuta ei tehnyt, kun ei pysty tekemään. 

Ja ampuu vihassaan muutaman ohjuksen hesaan. Kylläpä minua sitten naurattaa!

Näin siis Igorin märkä uni ja voimafantasia. Ettei vain Pikkuisen vituttaisi Igoria jo ajatus tuhotusta T-72 tankista Tehtaankadulla.

Kuulepäs ääliö, olen täysin Ukrainan puolella ja igorit saa minun puolesta haudata tunkioon, mutta nämä halla-ahon H u o r i p u k i n aivoitukset on idioottimaisia. Typerällä isottelemisella ei ole kasakkaan mitään vaikutusta, se nauraa ja hyvässä lykyssä kostaa. Siinäpä sitten halla-aho juoksee, sivari kun on, pakoon ja märisee. Eihän se uskaltanut edes inttiin mennä.

Vierailija
85/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globalisti-sotahullu, jota persujen junttiäänestäjät luulevat kansallísmieliseksi. :D

Igorille kelpaavat persuista vain ne harvat rssän kätyrit, kuten Niikko. Ja sitten tietysti VKK on mieleinen.

Haha! Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun että se joka hokee Igoria jatkuvasti, jankuttaa myös persuista ja vkksta.

Pus pus alanuolittaja!

Vierailija
86/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aattelin, että kirjoittamalla noin

juuri noin

putte imee aina kakkapökäleen ja tässähän se tuli just todistettua

Vierailija
87/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä saa junttien ääniä seuraavissa vaaleissa, sitähän tää on. Ei tämmönen auta Ukrainaa pätkääkään, eikä oo Jussukan tarkoituskaan.

Tietää varsin hyvin ettei mene läpi ja kannattajat syyttää taas hallitusta, kun ei tiedä ettei hallitus mistään patsaista päätä, vaan kaupunginvaltuusto. Tuntee yleisönsä Jussi.

Oon miettinyt eikö niitä häiritse kun selvästi pitää äänestäjiään kohtuu tyhminä, mutta ehkä ne ei tosiaan tajua sitä?

Vierailija
88/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussiääliörassun Ukrainan reissu ei ketään kiinnostanut, Jussille tuli hätä, tässä on tulos. Tämän älyttömyyden kautta saa nostettua reissuaan.

Mikään ei ole niin tyhmä kuin persu, paitsi tietysti toinen persu.

Toivottavasti tryssykkä hyökkää hesaan ja pistää sen matalaksi ja aloittaa pommittaminen talosta jossa tuo sontakasa halla-aho asuu.

Voi kun venäjä ei pärjää edes ukrainalle, miten sitten puolustusvoimille joilla moderni koulutettu armeija? Kuinka tyhmä voi olla? Ainiin dementia putinilla ja syöpälääkkeet sekoittaa pään... teinä miettisin mihin paeta

Miten minä olen siihen käsitykseen päässyt, että kyllä se tryssykkä Ukrainassa on melkoista vahinkoa aikaan on saanut. Korjaa toki, jos olen väärässä.

Et ole väärässä. Kivikirveilläkin varustettu raakalaislauma saa paljon pahaa aikaan. Ukrainassa Puna-armeija on erikoistunut siviileihin kohdistettuihin sotarikoksiin ja vessanpönttöjen ryöstelyyn.

Ja sitäkö toivot tännekin typerälle uhittelullasi?

Vierailija
89/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putininin synttärit 7.10.2022. Tupakat tulille!

Vierailija
90/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aattelin, että kirjoittamalla noin

juuri noin

putte imee aina kakkapökäleen ja tässähän se tuli just todistettua

Miten sua vielä tuossa iässä jaksaa kiinnostaa nuo pissa ja kakka jutut?

Vierailija
91/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tainnut vähän seota. Aiemmin arvostin mutta nykyään pidän vasemmistolaisena sotahulluna.

Tulenko teloittamaan sinut pistoolilla?

Vinkattu nettipoliisille.

-sivullinen

Vierailija
92/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tainnut vähän seota. Aiemmin arvostin mutta nykyään pidän vasemmistolaisena sotahulluna.

Ilmoitin sinut poliisille. Laiton uhkaus kyseessä.

Vierailija
93/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari vauhdissa. Luuleeko tuo kulauttelija, että tryssä purskahtaa itkuun ja lopettaa sodan kun punasteleva vätylä hankkii tankin rakennuksen eteen? Parhaassa tapauksessa Iivana ajelee toimivat tankit muuallekin kuin suurlähetystön eteen. Siinäpä sitten itkette ääliöt.

Ei purskahda itkuun vaan kiehuu vihasta, ja toistelee sanaa provokaatio. Näin kävi Puolassakin, kun heittivät suurlähettilästä tekoverellä. Muuta ei tehnyt, kun ei pysty tekemään. 

Näin siis Igorin märkä uni ja voimafantasia. Ettei vain Pikkuisen vituttaisi Igoria jo ajatus tuhotusta T-72 tankista Tehtaankadulla.

Kuulepäs ääliö, olen täysin Ukrainan puolella ja igorit saa minun puolesta haudata tunkioon, mutta nämä halla-ahon H u o r i p u k i n aivoitukset on idioottimaisia. Typerällä isottelemisella ei ole kasakkaan mitään vaikutusta, se nauraa ja hyvässä lykyssä kostaa. Siinäpä sitten halla-aho juoksee, sivari kun on, pakoon ja märisee. Eihän se uskaltanut edes inttiin mennä.

Halla-aho on harvoja joka uskalsi sanoa, mikä on tilanne jo kauan ennen kuin lampaat alkoi myönnellä!

esim. 2019: kolme vuotta sitten!

Vierailija
94/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlähetystön vieressä olevan Neitsytpuiston voisi nimetä "Ukrainan vapauden puistoksi.

Vierailija
95/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin syntymäpäiväparaatissa varusmiehiltä tupakanpoltto kielletty ettei satu vahinkoja.

Vierailija
96/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho mitään uskalla, märisee ja ulisee akkojen selän takana. Typerä ukko. Essu eteen ja navettaan.

Vierailija
97/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurlähetystön vieressä olevan Neitsytpuiston voisi nimetä "Ukrainan vapauden puistoksi.

Ja se auttaa tilanteessa miten?

Vierailija
98/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie taas kannattajiaan kuin pässiä narussa. Ei tässä oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun sivusta katsoo.

Vierailija
99/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin sinut poliisille. Laiton uhkaus kyseessä.

Joo putte aina vetoaa tähän kun itse on pulassa, ootko varma, että et itse oo kirjoittanut mitään raskauttavaa?

Vierailija
100/182 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten hyvä idea. Ukraina tienaisi hyvät rahat puolustukseen myymällä näitä "venäjän rappio"- nimisinä taidemonumentteina ympäri maailmaa. Varmaan olisi ostajia, voisi pistää taidehuutokaupan nettiin ja ostajia takuulla piisaisi. Minäkin voisin hankkia yhden pihaa koristamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä