Onpas yle areenassa hyviä sarjoja. Mitä suosittelisitte seuraavaksi?
Ei ole tullut vuosiin katsottua telkkaria mutta tämän kesän olen sairastellut ja antanut itseni olla möllöttää jos siltä tuntuu. Yllätyin kuinka laadukkaita ja koukuttavia sarjoja yle areenasta löytyy ilmaiseksi. Tähän asti olen katsonut:
Atlantic Crossing. Upea sarja. Pitkästä aikaa Kyle MacLachlan ansaitsemassaan roolissa.
Peaky Blinders. Aivan upea! Miten en ole tästä sarjasta edes kuullut aikaisemmin?!
Uusi Sherlock. Pari ensimmäistä kautta oli tosi viihdyttäviä mutta sen jälkeen meni reisille.
Halt and catch fire. Todella hyvä sarja ja Lee Pace hot as hell. Siinä on miehellä raamit kohdallaan!
Berlin Ku'damm. Harvoin enää näin puolivälissä kolmeakymppiä sitä ihastuu johonkin tv-sarjan hahmoon, mutta Joachhin Frank oli vain mies mun makuun.
Kertokaa teidän lempisarjoja?
Kommentit (128)
Carmen Curlers on tanskalainen sarja, joka kertoo lämpörullien keksijän tarinan. Ihan hulvattoman hauska ja koukuttava.
Thunder in my heart. Aloin katsomaan Areenasta "paremman puutteessa" mutta yllätyin olikin todella koukuttava sarja, koskettava mutta myös hauska.
Hyviä näyttelijöitä, oli pakko katsoa molemmat kaudet putkeen.
Showtrial
Criminal (UK; Ranska, Saksa ja Espanja), kaikissa sama kaava, mutta erilaiset rikostapaukset. Hyvät näyttelijät.
-Persaukiset-
Taattua brittihuumoria. Sarja missä mikään ei ole pyhää. Naurutakuu👍
Vierailija kirjoitti:
Tanskalainen sarja Talo.
En ymmärrä, miksi sarjaa on niin kehuttu ja pidetty realistisena. Odotin tätä mielenkiinnolla, mutta petyin. Oli myös niin lyhyt, että pelkkä pintaraapaisu hahmoihin. Toisekseen tanskan kieli kuulostaa korviini pahalta.
jo mainittu Pysäyttäkää Nyqvist ja Sisäilmaa, kumpikin mustaa huumoria, mutta hyvä kässäri ja loistavat näyttelijäsuoritukset, iso peukku kummallekin.