Onpas yle areenassa hyviä sarjoja. Mitä suosittelisitte seuraavaksi?
Ei ole tullut vuosiin katsottua telkkaria mutta tämän kesän olen sairastellut ja antanut itseni olla möllöttää jos siltä tuntuu. Yllätyin kuinka laadukkaita ja koukuttavia sarjoja yle areenasta löytyy ilmaiseksi. Tähän asti olen katsonut:
Atlantic Crossing. Upea sarja. Pitkästä aikaa Kyle MacLachlan ansaitsemassaan roolissa.
Peaky Blinders. Aivan upea! Miten en ole tästä sarjasta edes kuullut aikaisemmin?!
Uusi Sherlock. Pari ensimmäistä kautta oli tosi viihdyttäviä mutta sen jälkeen meni reisille.
Halt and catch fire. Todella hyvä sarja ja Lee Pace hot as hell. Siinä on miehellä raamit kohdallaan!
Berlin Ku'damm. Harvoin enää näin puolivälissä kolmeakymppiä sitä ihastuu johonkin tv-sarjan hahmoon, mutta Joachhin Frank oli vain mies mun makuun.
Kertokaa teidän lempisarjoja?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Babylon Berlin
Das Boot – Sukellusvene U-612
Freud – tappajan mieli
Voi että mä haluaisin nähdä ton Babylon Berlin! Mistä sen voi katsoa? Areenassa ei ole ainekaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niin paljon hyviä! Ja puuttuu monia vielä parempien uusia kausia.... Grantchester, Hakekaa kätilö, Eroja ja avioeroja, Happy Valley, varjojen laakso, Doc Martin jne. Tulevana lauantaina alkaa sentään uusi hyvä Harakkamurhat 👍
Jos kevyttä ja hauskaa haluat katsoa, niin Mtv Katsomosta Wild Harry ja aussisarjat Bump sekä The Unusual Suspects. Ja tietenkin Midsomerin murhat!
Hakekaa kätilön olisin halunut katsella mutta areenassa ei ole kuin yhdestoistakausi:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malory Towers on Yle Areenassa. Aivan mahtava Enid Blytonin kirjoihin perustuva sarja tyttöjen sisäoppilaitoksesta. Sijoittuu 1940 luvulle, mutta sarja tehty ihan viime vuosina. Suosittelen.
Onko tämä teineille suunattu vai pystyykö myös aikuinen katselemaan? Itse jätin esim. Gossip girlin ja Sanditonin kesken koska olivat niin teini meininkiä.
Omasta mielestä aika viatonta "pikkutyttöhömppää", jokaisella toki oma makunsa. Jaksot eivät ole pitkiä, joten vilkaise ensimmäinen niin tiedät jaksatko katsoa loppuun.
Laittakaa nyt muutakin tietoa kuin pelkkä nimi. Että mistä sarja tai dokkari kertoo..
Etsiväpari Shakespeare & Hathaway on hyvän mielen rikossarja. Suosittelen sellaisesta kevyistä brittirikossarjoista tykkääville, siitä onkin juuri tullut uusi kausi! Jos tykkää Isä Brownista tms. niin uskoisin, että tämäkin uppoaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malory Towers on Yle Areenassa. Aivan mahtava Enid Blytonin kirjoihin perustuva sarja tyttöjen sisäoppilaitoksesta. Sijoittuu 1940 luvulle, mutta sarja tehty ihan viime vuosina. Suosittelen.
Onko tämä teineille suunattu vai pystyykö myös aikuinen katselemaan? Itse jätin esim. Gossip girlin ja Sanditonin kesken koska olivat niin teini meininkiä.
En usko, että tämä uppoaa teineihin, kyllä sanoisin enemmän aikuiseen makuun. Näköjään uusi kausi tullut, ihan mahtavaa!
Hiljainen todistaja on sellainen perusvarma brittiläinen rikossarja 👌
Onko muiden mielestä Ohuella Langalla -sarjan tunnarimusa käsittämättömän hyvä! Täytyy olla yksi kaikkien aikojen parhaista. Hitosti nyansseja kun kuuntelee pelkkänä audiona keskittyen.
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä Ohuella Langalla -sarjan tunnarimusa käsittämättömän hyvä! Täytyy olla yksi kaikkien aikojen parhaista. Hitosti nyansseja kun kuuntelee pelkkänä audiona keskittyen.
Ihan samaa mietin tänään.
Dime quien soy, Lewis, Shakespeare and Hathaway.
Dos Vidas: jos haluaa nähdä d-luokan telenovelaa. Vaikka jäisi 20 jaksoa näkemättä et putoa kärryiltä. Soveltuu espanjan opiskeluun. Ja on siinä jokunen hyvä näyttelijä.
Ivalo.
Kertoo tappavasta viruksesta.
Tehty juuri ennen kuin korona alkoi.
Näyttelijät esittävät itseään, huumoria ei hitustakaan, tapahtumat vastenmielisiä ja epäuskottavia. Mutta näet miten moottorikelkoilla huristellaan lumisessa pohjois-Suomen maisemassa.
Katson tosi paljon Areenaa, musta on ihanaa, mitä kaikkea sieltä löytyy...viimeeksi katsottu:
-Aikuiset
-Outo kesä
-Uutishuone
-M/S Romantic ja sisäilmaa (näillä on ilmeisesti sama tekijätiimi)
-Kolmekymppiset
-Miki Liukkosen sivullinen
-Spaissari-dokkari
-Ne uudet muumit (kyllä, olen 32v...)
Melkein joka viikko tulee katsottua jotain.
Kansan palvelija. En nyt tiedä onko se sarja niin hyvä, mutta...palstan "tietäjät tietää" :D
Murha Sandhamissa. Uuuh, se poliisimies on hot
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä poliisimiehestä, mutta se sarja on vähän tylsä (mun mielestä)
Syntinen, The Sister ja Fractures.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä poliisimiehestä, mutta se sarja on vähän tylsä (mun mielestä)
Ekat kaudet oli parempia ja poliisimies myös parempi, ei tällä hetkellä nähtävillä:(