Onpas yle areenassa hyviä sarjoja. Mitä suosittelisitte seuraavaksi?
Ei ole tullut vuosiin katsottua telkkaria mutta tämän kesän olen sairastellut ja antanut itseni olla möllöttää jos siltä tuntuu. Yllätyin kuinka laadukkaita ja koukuttavia sarjoja yle areenasta löytyy ilmaiseksi. Tähän asti olen katsonut:
Atlantic Crossing. Upea sarja. Pitkästä aikaa Kyle MacLachlan ansaitsemassaan roolissa.
Peaky Blinders. Aivan upea! Miten en ole tästä sarjasta edes kuullut aikaisemmin?!
Uusi Sherlock. Pari ensimmäistä kautta oli tosi viihdyttäviä mutta sen jälkeen meni reisille.
Halt and catch fire. Todella hyvä sarja ja Lee Pace hot as hell. Siinä on miehellä raamit kohdallaan!
Berlin Ku'damm. Harvoin enää näin puolivälissä kolmeakymppiä sitä ihastuu johonkin tv-sarjan hahmoon, mutta Joachhin Frank oli vain mies mun makuun.
Kertokaa teidän lempisarjoja?
Kommentit (128)
Sandinton. Pukuhömppädraamaa. Sellaista pöhköyttä tarvii joskus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha Sandhamissa. Uuuh, se poliisimies on hot
Samaa mieltä poliisimiehestä, mutta se sarja on vähän tylsä (mun mielestä)
Kyllä paras hohto on kadonnut. Kyllähän tuota katsoo muuten tunnelman ja miljöön vuoksi. Unohtamatta Alexandraa.
Mulle suositeltiin Kaikki hänen salaisuutensa. Katoin 12 jaksoa vuorokauden aikana. Ikinä en oo viettänyt tollasta maratonia. Todella koukuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Babylon Berlin
Das Boot – Sukellusvene U-612
Freud – tappajan mieli
Voi että mä haluaisin nähdä ton Babylon Berlin! Mistä sen voi katsoa? Areenassa ei ole ainekaan.
HBO Max ja Viaplay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä Martin Freemanin sarjaa kehuttiin kovasti toisaalla. Itse en ole katsonut.
The Responder siis.
En pitänyt. Se oli jotenkin synkkä, ja se loppu ihmetytti.
Brittiläiset sarjat minun mieleeni. Katsoin viimeksi loppuun Kaikenkarvaiset ystäväni sekä uuden The Larkings.
Just katsoin sen Munchen ottelun.(en löytänyt saksan pilkkuja u:n päälle)Areenassa.
Oli kyllä jännittävä ja uutta kautta odottelen.
Guilt, eka kausi varsinkin oli hyvä.
Elokuva "Homesman". Mä tykkäsin.
Persaukiset eli Brassics, aivan loistava britti sarja. Suosittelen, kaikki 4 kautta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Milanon naisten paratiisi
Tässä viehättää se, miten läheiset välittävät toisistaan. Italiassa varmaan niin oikeassa elämässäkin. Paljon ihania vaatteita. Mekot sellaisia, joita voisi pitää nytkin.
Ropelive! Roolipelaamista julkkisten kanssa.
TyHmä kirjoitti:
Mulle suositeltiin Kaikki hänen salaisuutensa. Katoin 12 jaksoa vuorokauden aikana. Ikinä en oo viettänyt tollasta maratonia. Todella koukuttava.
Jep, samaa mieltä.
Päätin viime viikolla vihdoin katsoa millainen sarja kotimainen Karppi on. En yleensä ole hirveästi tykännyt kotimaisista elokuvista ja sarjoista, ja varsinkin rikossarjojen kohdalla minulla on ollut ajatus, että vain brittiläiset ovat katsomisen arvoisia.
Mutta Karppi onkin tosi hyvä! Olen nyt katsonut jo kaksi ensimmäistä kautta kokonaan, ja harmittaa kun enää yksi on jäljellä. Tehtäisiinpä sarjaa lisää.
Tarinat ovat tiivistunnelmaisia ja niissä on loppua kohden yllättäviä käänteitä.
Karppi ja Nurmi ja muut keskeiset hahmot ovat mieluisia. Edes heidän yksityiselämäänsä koskevat sivujuonet eivät ärsytä tai häiritse keskeisen rikostarinalinjan seuraamista. Välillä on hauskojakin kohtauksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Areena on jees. Eikä mainoksia!!!!!
Viimeksi olen katsonut lappilaista hömppää, Tsivaan tulet. Väänänen on niin mainio Police chief Amerikan englantineen 😄
Rauta-aika
https://areena.yle.fi/1-50084151