Onpas yle areenassa hyviä sarjoja. Mitä suosittelisitte seuraavaksi?
Ei ole tullut vuosiin katsottua telkkaria mutta tämän kesän olen sairastellut ja antanut itseni olla möllöttää jos siltä tuntuu. Yllätyin kuinka laadukkaita ja koukuttavia sarjoja yle areenasta löytyy ilmaiseksi. Tähän asti olen katsonut:
Atlantic Crossing. Upea sarja. Pitkästä aikaa Kyle MacLachlan ansaitsemassaan roolissa.
Peaky Blinders. Aivan upea! Miten en ole tästä sarjasta edes kuullut aikaisemmin?!
Uusi Sherlock. Pari ensimmäistä kautta oli tosi viihdyttäviä mutta sen jälkeen meni reisille.
Halt and catch fire. Todella hyvä sarja ja Lee Pace hot as hell. Siinä on miehellä raamit kohdallaan!
Berlin Ku'damm. Harvoin enää näin puolivälissä kolmeakymppiä sitä ihastuu johonkin tv-sarjan hahmoon, mutta Joachhin Frank oli vain mies mun makuun.
Kertokaa teidän lempisarjoja?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Peaky Blinders
Säkö et lukenut aloitusta vai miten tämän vastauksesi perustelet?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Kaikki hänen salaisuutensa, suosittelen!
Kiitos sinulle, tämä se oli jota katsoin jakson ja unohdin tyystin katsoa lisää.
Unohdin jo nimenkin.
Siellä on niin paljon hyviä! Ja puuttuu monia vielä parempien uusia kausia.... Grantchester, Hakekaa kätilö, Eroja ja avioeroja, Happy Valley, varjojen laakso, Doc Martin jne. Tulevana lauantaina alkaa sentään uusi hyvä Harakkamurhat 👍
Jos kevyttä ja hauskaa haluat katsoa, niin Mtv Katsomosta Wild Harry ja aussisarjat Bump sekä The Unusual Suspects. Ja tietenkin Midsomerin murhat!
Modernit miehet. Aivan huippu ja sarja joka oikeasti naurattaa.
Kaikki synnit. Hyvä suomalainen sarja.
Tässä huomaa taas miten miesmaut vaihtelee. Toisen mielestä Lee Pace on hottis, minä taas en tykkää yhtään.
N47
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niin paljon hyviä! Ja puuttuu monia vielä parempien uusia kausia.... Grantchester, Hakekaa kätilö, Eroja ja avioeroja, Happy Valley, varjojen laakso, Doc Martin jne. Tulevana lauantaina alkaa sentään uusi hyvä Harakkamurhat 👍
Jos kevyttä ja hauskaa haluat katsoa, niin Mtv Katsomosta Wild Harry ja aussisarjat Bump sekä The Unusual Suspects. Ja tietenkin Midsomerin murhat!
Onko Doc Martinista tehty uutta?
Tanskalainen sarja kolmekymppiset.
Pysäyttäkää Nyqvist
Kuuma peruna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on. Britanniassa alkaa vihoviimeinen kausi 10 ensi viikolla, 7.9. Ja nyt sitten vaan odotellaan milloin tulee ylelle!
Vierailija kirjoitti:
Jos myös elokuvaa saa ehdottaa niin olikohan se Areena mistä katsoin tässä yksi ilta Lukija elokuvan. Kate Winslet ja Ralph Fiennes pistävät parastaan. Suosittelen katsomaan.
Ei löytynyt, olisin mielelläni katsonut. Toisaalta mä nyt katselisin vaikka Salkkareita jos siinä olisi Ralph. En olisi ikinä uskonut että tulen vapaaehtoisesti katsomaan James Bondia mutta niin vaan taas eilen tuijotin sydän syrjällään Fiennesin takia. En tiedä pitäiskö olla huolissaan;D
Sveitsiläis sarja Rauha hinta oli hyvä.
Nyt olisi korealaisiakin sarjoja Areenassa pari kappaletta, en ole niitä ehtinyt vielä katsoa, mutta kun genre yleensä on minusta kiva, niin näitäkin voisi vilkaista. Minua et petä ja Sky Castle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on. Britanniassa alkaa vihoviimeinen kausi 10 ensi viikolla, 7.9. Ja nyt sitten vaan odotellaan milloin tulee ylelle!
Brittisarjoja on alkanut ilmestymään Suomeen aika nopeaan tahtiin nykyään ja esimerkiksi Veran viimeisimmän kauden loppupään jaksoja ei ole edes vielä esitetty briteissä. Toivottavasti siis syksyn aikana nähdään Doc Martinin viimeinen kausi myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa taas miten miesmaut vaihtelee. Toisen mielestä Lee Pace on hottis, minä taas en tykkää yhtään.
N47
Mun mielestä hänellä jos kellä on raamit kunnossa. Ihan miehekkäät kasvot myös kunhan pitäis tukkansa lyhyenä. En tiedä miksi mutta hiukan jopa yllätyin kun luin että on naimisissa miehen kanssa. Ei hän ehkä muissa rooleissa edes säväyttäis mutta tossa roolissa oli mun makuun. Ap
Kaikille hikisille nörttimiehille: Halt and Catch Fire
Vierailija kirjoitti:
Kaikille hikisille nörttimiehille: Halt and Catch Fire
Miksi juuri heille?
Vierailija kirjoitti:
Idän ja lännen lapset
Huomiota kiinnitti että asiat idässä näytti liian ruusuiselta , tuskinpa oli tuollaista siihen aikaan . Epäuskottava mutta hauskaa viihdettä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mun mielestä hänellä jos kellä on raamit kunnossa. Ihan miehekkäät kasvot myös kunhan pitäis tukkansa lyhyenä. En tiedä miksi mutta hiukan jopa yllätyin kun luin että on naimisissa miehen kanssa. Ei hän ehkä muissa rooleissa edes säväyttäis mutta tossa roolissa oli mun makuun. Ap
Ei ne ole ne raamit, vaan kulmakarvat.
Naimisissa miehen kanssa?
Nyt unelmat romahti.
En tarkistanut ovatko vielä katsottavissa:
Fractures
Tumma sielu
Kumpikaan ei ole kevyttä kamaa, Tumma sielu jopa ahdistava.
Eipä mikään oikein tällä hetkellä kiinnosta. Vera Stanhopen katsoin loppuun.