Onpas yle areenassa hyviä sarjoja. Mitä suosittelisitte seuraavaksi?
Ei ole tullut vuosiin katsottua telkkaria mutta tämän kesän olen sairastellut ja antanut itseni olla möllöttää jos siltä tuntuu. Yllätyin kuinka laadukkaita ja koukuttavia sarjoja yle areenasta löytyy ilmaiseksi. Tähän asti olen katsonut:
Atlantic Crossing. Upea sarja. Pitkästä aikaa Kyle MacLachlan ansaitsemassaan roolissa.
Peaky Blinders. Aivan upea! Miten en ole tästä sarjasta edes kuullut aikaisemmin?!
Uusi Sherlock. Pari ensimmäistä kautta oli tosi viihdyttäviä mutta sen jälkeen meni reisille.
Halt and catch fire. Todella hyvä sarja ja Lee Pace hot as hell. Siinä on miehellä raamit kohdallaan!
Berlin Ku'damm. Harvoin enää näin puolivälissä kolmeakymppiä sitä ihastuu johonkin tv-sarjan hahmoon, mutta Joachhin Frank oli vain mies mun makuun.
Kertokaa teidän lempisarjoja?
Kommentit (128)
Katsoin juuri Kaikki hänen salaisuutensa, suosittelen!
Matadoria minäkin suosittelen, paras sarja pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin enkku-(vai oliko skotti)poliisisarjaa jossa oli joku Joe?, joka käytti poliisityön apuna meediota. En vaan muista sarjan nimeä.
Eikun tämä oli juuri tuo Roy Grace mitä muutkin kehui.
Ja Ohuella langalla oli hyvä!! Mange-fani minä myös, toista kautta odotellessa.
-sama-
Mange on ihana! Kakkoskausi alkaa 18.9.
Babylon Berlin
Das Boot – Sukellusvene U-612
Freud – tappajan mieli
Vierailija kirjoitti:
Foylen Sota
Tämä ja komisario Lewis.
Vielä kun tulis uusintana kokonaan Nuori Morse ja Morse, niin olisin onnellinen.
Kaikki BBC:n minisarjat siellä on ihan huippuja. Paljon toki muitakin hyviä, nyt meilläkin menossa täällä mainittu kaikki hänen salaisuutensa
Martin Clunes saarimatkoilla. tuo tuli katsottua vastikään. voin suositella
Haamu menneisyydestä, Komisario Lewis
Lee Pace on kieltämättä luvattoman hot.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin enkku-(vai oliko skotti)poliisisarjaa jossa oli joku Joe?, joka käytti poliisityön apuna meediota. En vaan muista sarjan nimeä.
Roy Grace, yksi parhaista.
World on fire!! Huomenna muistaakseni tulee taas uusi jakso.
Vierailija kirjoitti:
Peaky Blinders
Se oli tosi hyvä. Harmi ettei Areenassa ole kahta viimistä kautta. Oli kyllä toisiksi paras sarja noista mianitsemistani heti Berlin Ku'dammin jälkeen.
Tosi mielenkiintoisen oloisia vinkkejä olette lähetelleet. Riittää katsomista pitkäksi aikaa:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syntinen
Nyt tuoreeltaan kausi 4. En muista näkyykö myös aiemmat kaudet. Ykköskausi varsinkin aivan huippu.
Katsoin viimeksi sellainen sarjan jonka nimi on Savuava ase. Minusta ihan ok, mutta toisaalta paljon juuri murhien ympärillä. Itseltä jäi tuo 1 kausi katsomatta. Areenassa nyt 2 kausi jonka katsoin. Minusta se joka esittää Sam nimistä tyyppiä on söpö. Toisaalta sarja myös ahdistava ja lopussa melko piinaavaa minusta. En tiedä tykkäsinkö niin paljon kuitenkaan.