Nainen ja penikseen koosta huomauttaminen
Sanotaan nyt aluksi mitat, pituus noin 17.5cm ja paksuus vain 11.5-12cm, riippuen seisokin kovuudesta. Elämäni aikana olen ollut sängyssä jokusen naisen kanssa, mutta nykyään etsin vakikumppania. Itsetunnossa ei ole vikaa, tai ainakaan ollut. Varsin tuore tuttavuuteni lipsautti humalassa, että penikseni on varsin ohut, edellisellä oli paksu, ja tämän kanssa sai yhdynnässä loputtomia orgasmeja. En oikein tiedä, miten suhtautuisin asiaa, taidan lopettaa suhteen tähän. En koskaan itse sanoisi moista.
Kysynkin naisilta, että onko tuo paksuus todellakin se asia peniksessä, mikä ratkaisee seksin hyvyyden? Eikö seksi ilman venymisen tunnetta ole yhtä hyvää kuin paksukaluisen kanssa seksi? Onko koolla oikeasti merkitystä noin paljon?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso ja paksu tuntuu ehdottomasti parhaalta. Tästä ei kahta sanaa.
Ja jos haluaa pientä ja kovaa voi tuikata sormella.sinusta tuntuu; minusta ei. Kumpikaan ei ole väärässä.
Tykkäät siis kun tuikataan sormella?
Varsin kätevää, sillä penistä ei tällöin tarvita. Pituutta liki 10 cm ja paksuutta myös liki 10 cm kun käytetään kahta
Oletko todella noin tyhmä? Tämän kirjoittaja on selvästi ylilautamies. Naiset tajuavat kokonaisuuden vähän paremmin
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oletettavasti hieman keskimääräistä pienempi penis, mitoiltaan 14 cm pituutta ja 11 cm ympärysmittaa. Mikään ei ole korjannut itsetuntoani paremmin kuin vaimoni, joka saa jokaisessa yhdynnässä minimissään viisi orgasmia, yleensä vieläpä squirtaten. Ainoa mikä harmittaa on se, että itsekin tuhlasin ikävuosina 16-30 peniksen koosta murehtimiseen. Useampi potentiaalinen ihmissuhde kariutui tuon takia.
Sama itsellä 13/12,yli kolmekymppiseksi tuli murehdittua,ja ihan turhaan.Harmittaa ku parille hyvälle naisehdokkaalle tuli tuon takia pakit joskus anettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oletettavasti hieman keskimääräistä pienempi penis, mitoiltaan 14 cm pituutta ja 11 cm ympärysmittaa. Mikään ei ole korjannut itsetuntoani paremmin kuin vaimoni, joka saa jokaisessa yhdynnässä minimissään viisi orgasmia, yleensä vieläpä squirtaten. Ainoa mikä harmittaa on se, että itsekin tuhlasin ikävuosina 16-30 peniksen koosta murehtimiseen. Useampi potentiaalinen ihmissuhde kariutui tuon takia.
Sama itsellä 13/12,yli kolmekymppiseksi tuli murehdittua,ja ihan turhaan.Harmittaa ku parille hyvälle naisehdokkaalle tuli tuon takia pakit joskus anettua
Ihan sama myös mulla 10/9. Kauan luulin, että se olisi pieni ja kelvoton. Onneksi palstan ansiosta tajusin, että se on itse asiassa paras koko. Puolisääreen naiminen ei ole mun juttu.
Ei itseänikään ole siunattu isolla kalulla. Silti on 52 vuotta mennyt ihan hyvin seksielämänkin suhteen. Hyvät tavat, pituus ja klassinen komeus ovat auttaneet siinä, en sitä kiellä. Nuorempana harmitti niin vietävästi, että penis ei ole kropan ja naaman tasolla. Mutta sellaista se on, jos en ole jollekin kelvannut, ei sille voi mitään.
Kyllä komea ja kiihkeä mies on tärkeämpi juttu kuin kalun koko. Hyvä hygienia ja toiseen huomioon ottaminen sängyssä on kans tärkeämpiä asioita
Sama täällä! 8/8cm. Harmittaa etten aikamaan ulkoiluttanut sitä enemmän Helsingin yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli luulit että sinulla on pieni? Miksi ette voi uskoa keskikokotilastoja?
Komea mies pienellä kalulla kyllä peittoa ruman isokaluisen
Vierailija kirjoitti:
Komea mies pienellä kalulla kyllä peittoa ruman isokaluisen
Ja mies mikropeniksellä peittoaa molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tässä kulttuurissa on vallalla käsitys, että naisen seksuaalisuus on lähinnä miestä varten eli nainen ei saisi laittaa omaa nautintoaan etusijalle omassa elämässää, esim juuri niin, että haluaa tietynkokoista miestä..
Saako mies hyväksyntää jos asettaa oman nautinnon etusijalle? Vaatii pientä ja tiukkaa sekä nuorta naista joka laukeaa nopeasti yhdynnästä jotta mies saa nauttia kuten haluaa eli panna lyhyesti pientä vakoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen pystyy saaman orgasmeja mainiostai ihan ilman koko penistäkin, joten se ja sen koko on aivan marginaalinen asia. Paisti ehkä aisteissä kuten näkö.
On eriasia avata miehen vetskari, jos sieltä ponnahtaa iso kalu
tai sitten prinssinakki.
Olen kokenut molemmat, joten kokemusta on.
No minulle naisena kyllä yhdyntä on se juttu. Jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, niin miksi edes olisi miehen kanssa? Käsin voi tehdä orgasmin itsekin. Tai sitten olla naisen kanssa. Jos olen miehen kanssa parisuhteessa niin todellakin haluan että tarpeeni tyydytetään yhdynnällä.
Sulla oikeus sitten siihen. Ei kukaan ole kieltänyt.
Ja ajatteletko, että nainen ei voi/saa rakastaa miestään jos ei saa orgasmia YHDYNNNÄSSÄ?? Herranjestas, voi saad muutoinkin, ja mieskin voi olla hyvin onnellinen. Mitä selität.
Kuka mistään orgasmista jankuttaa? Saan minäkin orgasmini runkkaamalla mutta silti haluan olla naisen kanssa jotta voin yhtyä häneen. Hänen sisälleen? Jos sinulla ei ole tarvetta siihen, että miehesi yhtyy sinuun niin yhtä hyvin voisit olla lesbo?
Pieni kalu, iso kalu. Kaikki kelpaa, kunhan mies on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tässä kulttuurissa on vallalla käsitys, että naisen seksuaalisuus on lähinnä miestä varten eli nainen ei saisi laittaa omaa nautintoaan etusijalle omassa elämässää, esim juuri niin, että haluaa tietynkokoista miestä..
Saako mies hyväksyntää jos asettaa oman nautinnon etusijalle? Vaatii pientä ja tiukkaa sekä nuorta naista joka laukeaa nopeasti yhdynnästä jotta mies saa nauttia kuten haluaa eli panna lyhyesti pientä vakoa?
Mistä näitä kulttuuri yms höpinöitä aina vedetään. Ainahan naiset on valinneet sopivan miehen itselleen. Omakin vaimo halusi isokaluisen miehen jo 70-luvulla ja pitänyt molemmista hyvää huolta. Itse tykästyin hänen tiukkaan voimakkaaseen pilluun, eli tuli valittua itselle sopiva pillu. Tuohon elävään pilluun eniten rakastuin tai ainakin kullini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä kulttuuri yms höpinöitä aina vedetään. Ainahan naiset on valinneet sopivan miehen itselleen. Omakin vaimo halusi isokaluisen miehen jo 70-luvulla ja pitänyt molemmista hyvää huolta. Itse tykästyin hänen tiukkaan voimakkaaseen pilluun, eli tuli valittua itselle sopiva pillu. Tuohon elävään pilluun eniten rakastuin tai ainakin kullini.
Pappa kirjoittelee. No kiva et teillä on edes jotain yhteistä. Hohhoijaa
Komea, ehkä menestynyr mies pärjää vaatimattomallakin. Näin se vaan menee!
Mulla on 25cm pitkä ja 5 paksu. Harmi kun en leikkinyt sillä kastematoa nuorempana!
Eilen mittasin. 25,4 cm pituutta. Mitäs tässä?
Vierailija kirjoitti:
Eilen mittasin. 25,4 cm pituutta. Mitäs tässä?
Oho! Olet luokkasi lyhin? Minkä kokoisia vaatteita käytät?
Tykkäät siis kun tuikataan sormella?
Varsin kätevää, sillä penistä ei tällöin tarvita. Pituutta liki 10 cm ja paksuutta myös liki 10 cm kun käytetään kahta