Nainen, saatko useamman orgasmin peräkkäin?
Itse tulen vain kerran, klitoris on niin herkkä orgasmin jälkeen ettei siihen voi koskea. Yhdyntäorgasmia en ole saanut koskaan.
Kommentit (29)
Ihanasti klitoriksella monta, pieni väli oltava. Ja mies antaa kyllä.
Viimeksi sain sillä tavalla, että kun yleensä mies tulee mun päälle makaamaan ja alkaa vaan panemaan. Kuulostaa varmaan tosi tylsältä, mutta se ei oo sitä, koska siihen yhdistyy kaikki hänen kiimansa. Ne ei oo mitään kevyitä liikkeitä ja muutenkin se on semmoista puskemista, josta mä tykkään. Nyt se teki niin, että puski voimakkaasti koko vartalolla ihan heti vähän samalla tavalla kuin tekee lähestyessään orgasmia. Koko pano oli tavallaan yhtä loppukiihdytystä ja mun itsekontrolli petti täysin, niin etten edes tajunnut saaneeni kaksi kertaa aivan peräkkäin. Mies huomaa aina kaiken ja häntä oli tilanne kiihottanut kuulemma ihan valtavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksesta vaan yhden, mutta penetraatiolla helposti 5-15.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Olimme kesällä viettämässä mieheni kavereiden kanssa perjantaiiltaa ja siihen kuului myös alkoholi . Olin ainoa nainen viiden miehen kanssa , parin vieraan vaimot o,ivat jääneet kotiinsa . Kyllähän juotavat maistuivat kaikille ja illantullen kaikki olivat jo jonkinverran humalassa , kyllä sen huomasi miesten puheista sillä alkoivat olla aika rivoja ja minä vielä härnäsin niitä käymällä pukemassa paljastavemman ja seksikkäämmän asun päälleni , en arvannut mihin se johtaa . Miehet alkoivat katselemaan minua sillä silmällä ja kun itsekin olin huppelissa niin härnäsin miehiä vilauttelemalla rintojani sekä pilluani , enhän ollut laittanut rintsikoita enkä pöksyjä . Joku kysyi mieheltäni voisko vähän kokeilla vaimos paikkoja ja mieheni myöntyi . Heti oli miehiä ympärilläni joku kaivoi tissini esiin kun taas toinen mies oli pilluni kimpussa , kun kutittelivat klitoristani niin Kiiminki yltyi niin että aloin hieromaan miesten etuuksia ja kaivoinki
Sitten heräsit päiväunilta ja jatkoin imurointia
Hyvä kun annoit hänen nukkua rauhassa ja jatkoit imurointia vasta kun kumppanisi heräsi. Tuo on aitoa välittämistä!
M48, Kuru, Pirkanmaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun annoit hänen nukkua rauhassa ja jatkoit imurointia vasta kun kumppanisi heräsi. Tuo on aitoa välittämistä!
M48, Kuru, Pirkanmaa
Jep, sitähän se tosi rakkaus on! Unet ovat toisinaan kivoja, kun kaikenlaista voi tapahtua ja monenlaisiin tilanteisiin voi joutua 🤣
Mua naisena panettaa säännöllisesti. Mieheni kanssa parasta on kun hän antaa minun nauttia ennen kuin itse tulee sisään. Kielellä klitoriksen valmistelua, muutaman minuutin päästä siitä sormella piIIun aukolle ja vähän sisään. Tietää miten klitoris menee molemmilla puolilla aukkoa ja sormettaa nuollessaan klitoriksen kärkeä. Saan orkun ennen kuin sormi on juurikaan sisällä, sen jälkeen 30 sek taukoa ja alusta. Näin saan 5-8 orkkua. Sormi on aina eri paikassa ja se vaihtelu juuri saa sen aikaan. Tykkään!
Sais nyt edes yhden. Mut nimenomaan panemisella. Se on mulle se juttu.
Klitoriksesta vaan yhden, mutta penetraatiolla helposti 5-15.