Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lyhyellä, alle 180 cm pitkällä miehellä toivoakaan saada parisuhdetta?

Vierailija
28.08.2022 |

Onko odotettava, että naiset ovat mummoiässä ja sitten kelpaa lyhyempikin mies? Aika masentavaa luettavaa esim. tinderissä, jos etsin ikäisiäni naisia -5 vuotta. "Lyhyet miehet älkää vaivautuko", "pitkät miehet+sydän" on joka toisella. Aika usein näissä ketjuissa vanhemmat naiset tulevat sanomaan, että heidän 70-vuotias miehensä on alle 170 cm pitkä ja on kelvannut. Mutta maailma oli erilainen ennen. Alle 40-vuotiaalla, perusnätillä naisella on huikean kovat vaatimukset, jotka ovat erilaisia kuin 70-luvulla.
M36, 175 cm.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huonot tsäänssit. Onko sulla mitään muuta tarjota naiselle, vai oletko pelkkä pätkä umpitampio?

Tienaan kyllä kaupungin johtavana viranhaltijana himpun verran yli 5000e kuussa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä kun pitäisi olla miljonääri mallia Tom Cruise.

ap

Vierailija
22/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huonot tsäänssit. Onko sulla mitään muuta tarjota naiselle, vai oletko pelkkä pätkä umpitampio?

Tienaan kyllä kaupungin johtavana viranhaltijana himpun verran yli 5000e kuussa, mutta ei sillä pitkälle pötkitä kun pitäisi olla miljonääri mallia Tom Cruise.

ap

Miten niin pitäisi ? Rahalla voi kyllä ostaa palveluita naisilta, jos sellaisesta tykkää. Muussa tapauksessa naisia kiinnostaa varallisuus vain siinä mielessä olisitteko hyvä tiimi selviämisen kannalta. Mikäli asenteesi on tuo, et ole selviytyjä. Ainakaan naisrintamalla vaikka uralla oletkin hyvässä asemassa.

Ihme sinänsä ettei sulla ole naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa. Valitettavasti minä en kelpaa näille miehille enkä kyllä pitkillekään. Aloin itkeä, kun näin jonkun pariskunnan jäähyväiset rautatieasemalla. Todella surullinen ja yksinäinen olo.

N 175 cm

Vierailija
24/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään alle 175cm miestä joka olis joskus saanut naista.

Mun mieheni on saanut ja tulee heti neljä muutakin miestä mieleen. Kaikilla on myös lapsia.

Vierailija
25/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustapiks voi päästä...

Vierailija
26/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ilmeisesti olet suhteellisen älykäs työsi perusteella ja jos olet myös pitänyt kunnostasi huolta, kyllähän sulla on perusedellytykset kunnossa.

Vierailija
27/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kaunis penis, niin ei haittaa.

Vierailija
28/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi liioittelua, että muka joka toisella olisi tuollaiset standardit tinderissä. Eikä 175cm edes ole niin lyhyt.

Vierailija
29/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oliko Tom Cruise se heppu, joka seisoo kuvauksissa kaljakorin päällä, jotta olisi lähes yhtä pitkä kuin Nicole Kidman? Ei jatkoon.

Vierailija
30/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on alle 180cm.

Vierailija
31/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira.

Vierailija
32/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en edes haluaisi yli 170cm miestä. Ahdistaa kaikki hujopit joita pitää kaula kenossa katsella. Mitä hyötyä pitkästä miehestä on?

Vierailija
33/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ilmeisesti olet suhteellisen älykäs työsi perusteella ja jos olet myös pitänyt kunnostasi huolta, kyllähän sulla on perusedellytykset kunnossa.

Älykäs lyhyt ihminen ei kysele tunnin välein mahdollisuuksiaan naismarkkinoilla. Noloa.

Vierailija
34/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies 169cm, ollaan oltu naimisissa melkein 20 vuotta.

Vierailija
35/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun mies 169cm, ollaan oltu naimisissa melkein 20 vuotta.

Ja seksiä on ollut koska viimeksi? Ärsyttää kun näihin ketjuihin tulee aina ikäloput, hampaattomat mummelit sanomman kuinka heidän miehensä on lyhyempi. 20-30 vuotta sitten miesten keskipituus oli lyhyempi. 

Monesta vanhemmasta pariskunnasta näkee kyllä, ettei seksielämää ole ollut 30 vuoteen, ehkä vain silloin kun on pitänyt pakolliset lapset tehdä. 

Vierailija
36/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpas ja kelvannut yli 10v nyt 40v 173 cm mies, joka tienaakin vähemmän kuin minä (eli ei johdu rahasta). Vinkkinä sanon, että mieheni ei jankuta koko ajan pituudestaan, vaan hän on hyvällä itsetunnolla varustettu mies, ja meillä on parempiakin puheenaiheita. Eli on mahdollisuuksia, mutta todennäköisesti torppaat ne nyt itse keskittymällä siihen pituuteen.

Vierailija
37/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm ja kaksi lasta ja naimisissa 10v

Mietippä ite.

Plus 177 cm on miesten pituuden keskiarvo Suomessa.

Vierailija
38/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kenelläkään alle 180 cm pitkällä miehellä koko maailmassa ei ole koskaan ollut parisuhdetta eikä tule olemaan. Näkeehän sen kaikki. Eiku.

Vierailija
40/41 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi