Lue keskustelun säännöt.
Onko lyhyellä, alle 180 cm pitkällä miehellä toivoakaan saada parisuhdetta?
28.08.2022 |
Onko odotettava, että naiset ovat mummoiässä ja sitten kelpaa lyhyempikin mies? Aika masentavaa luettavaa esim. tinderissä, jos etsin ikäisiäni naisia -5 vuotta. "Lyhyet miehet älkää vaivautuko", "pitkät miehet+sydän" on joka toisella. Aika usein näissä ketjuissa vanhemmat naiset tulevat sanomaan, että heidän 70-vuotias miehensä on alle 170 cm pitkä ja on kelvannut. Mutta maailma oli erilainen ennen. Alle 40-vuotiaalla, perusnätillä naisella on huikean kovat vaatimukset, jotka ovat erilaisia kuin 70-luvulla.
M36, 175 cm.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä en tästä syystä oikein viitsisi missään esim. festareilla enkä vastaavissa paikoissa käydä. Masennus iskee aina, kun näkee jollain superkomealla miehellä norminätin, hoikan naisen käsipuolessa. Ja itse en sellaista saa. Mutta voisin antaa kyllä vartalon ja ulkonäön puolesta paljon anteeksi, jos naisehdokas olisi myös ammatillisesti samassa asemassa kuin itse ja yliopistosta valmistunut. En nyt niin paljoa piittaa lähihoitajista ja vastaavista. Lisäksi tässä asemassa seurasta on oltava muutenkin tarkempi. Mutta eihän tuollaisia menestyjänaisia vapaana ole. Norminaisistakin taas kaikki alle 40-vuotiaat perusnätit ovat varattuja, joka ainoa. Sitten jos pariutuu vasta, kun naiset ovat mummoiässä, ei siinä suhteessa enää ole seksuaalisuutta eikä seksielämää.
M36, AP.