Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen naisjääkiekkoilija lähti kaverin häihin kesken MM-kisojen

Vierailija
28.08.2022 |

Kuinka voi olla mahdollista että kesken kisojen tärkeä pelaaja lähtee juhlimaan.
Käsittämätön tapaus.

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jääkiekko on verrattavissa pihapeleihin. Ei se ole vakavasti otettavaa urheilua. On luonnollista, että pihapelit jätetään väliin jos on hyvät bileet tiedossa. Jokainen nainen tarvitsee elämäänsä myös iloa, valoa ja hauskuutta.

Vierailija
142/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten jääkiekko on verrattavissa pihapeleihin. Ei se ole vakavasti otettavaa urheilua. On luonnollista, että pihapelit jätetään väliin jos on hyvät bileet tiedossa. Jokainen nainen tarvitsee elämäänsä myös iloa, valoa ja hauskuutta.

Ei ole olemassa vakavasti otettavaa urheilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisleijonissa heitettiin romukoppaan huippu-urheilu, arvostus ja joukkuedynamiikka. Itse pilataan asia omalla toiminnalla.

sairaanhoitaja syndrooma?

Vierailija
144/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne häät muka olleet tiedossa ennen turnausta? Sitähän olisi voinut jättää koko pelireissun väliin, jos sitoutuminen joukkueeseen ei tuon vertaa kiinnosta. 

Hän oli saanut luvan lähteä ja mielestäni oli ihan ok. Minun tyttäreni pelaa jääkiekkoa ja sitoutuminen on tietysti tärkeää, mutta joskus pitää tehdämyös myönnytyksiä myös joukkueen suunnalta.

Joukkue tekee myönnytyksiä, kun kyseessä on aidosti painavat syyt (esim. Ruotsin miesten valmentaja poistui kesken kisojen äitinsä jouduttua sairaalaan ja menehdyttyä pian sen jälkeen). Kaverin häät eivät ole niin painava syy, että niiden takia jätetään maajoukkuepelit väliin. Tai jos halutaan jättää, ei mennä koko turnaukseen. On niillä miespelaajien kavereillakin häitä kesken arvokisojen, mutta kenellekään heistä tuskin tulisi edes mieleen tuollainen kikkailu. Ammattilainen hoitaa ammattitaidolla sen, mihin sitoutuu eikä vesitä muiden tekemistä omalla sekoilullaan. 

Mutku Suski halus päästä nappaamaan sukkanauhan!

Vierailija
145/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän huomenna menemättä töihin jos aurinko paistaa. Miksi mun pitäisi menettää kaunis alkukesän syyspäivä joidenkin töiden takia? Olen oppinut nyt Sanna Marinilta ja Susanna Tapanilta, että elämästä kuuluu nauttia.

Vierailija
146/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän huomenna menemättä töihin jos aurinko paistaa. Miksi mun pitäisi menettää kaunis alkukesän syyspäivä joidenkin töiden takia? Olen oppinut nyt Sanna Marinilta ja Susanna Tapanilta, että elämästä kuuluu nauttia.

Olin tulossa korjaamaan tätä kirjoitusvirhettä, mutta oikeastaan se sopii viestin sävyyn.

Vierailija
147/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käy häissä jos saa luvan. Täysin valmentajan piikkiin. Yhtä älytöntä kuin miesten tapaukset, joissa jättävät pelejä väliin lapsen synnytyksen vuoksi.

Vierailija
148/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käy häissä jos saa luvan. Täysin valmentajan piikkiin. Yhtä älytöntä kuin miesten tapaukset, joissa jättävät pelejä väliin lapsen synnytyksen vuoksi.

Vaikka itse olen vapaaehtoisesti lapseton niin pakko todeta että oman lapsen syntymä on hiukan eri kaliberin tapahtuma kuin kaverin häät.

Vierailija
149/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan akoille tuo biletys kaikista tärkeintä??

Vierailija
150/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois luutia vaan ringetteä silloin kun sattuu sopimaan.

Onhan tämä Tapani ennenkin jättänyt jääkiekon MM-kisat väliin ringette karsintojen vuoksi.

Vierailija
151/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin itse 10 vuotta, kaksi viimeistä toimin myös joukkueenjohtajana. Ja koko tuon ajan jouduin taistelemaan arvostuksen puutteen takia. Jääajat oli aina lepakkovuoroja (eli se illan viimeinen klo 21-22 tai klo 21.30-22.30), pelit taas viikonloppuaamujen ensimmäisiä vuoroja. Käytännössä lähdimme pelireissuille la aamuna klo 6.30 ja peli alkoi klo 9.30.

Pahin arvostuksen puute näkyi kyllä aluepäällikön toimistossa, jossa olimme sarjapalaverissa. Ehdotin, että jää ajettaisiin molemmilla erätauoilla. Päällikkö sanoi siihen, että ei teidän tarvitse kahta kertaa käydä ripsiväriä lisäämässä pelin aikana. Olin kyllä tarkoittanut, että jää menee huonoon kuntoon...

Ja sitten tulee joku Tapani ja pilaa sen kaiken työn mitä minä ja niin moni muu nainen on tehnyt nais- ja tyttökiekon eteen! Tekisi mieli antaa vähän palautetta...

Vierailija
152/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu pitkältä penkkiurheluajalta muuta mieleen kun se yksi Hollannin jalkapallonpelaaja lähti MM-kisoista kotiin kun hänen 2-vuotias tytär oli menehtynyt.  Tuo suruuutinen vaikutti koko joukkueeseen siten etteivät enää löytäneet sitä siihen astista huippupeliään ja hävisivät loppuottelun. :(

Vierailija
153/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta nykyajan lehtien ja toimittajien per***seily.

Kenen asia se on jos joku lähtee häihin?

Tuskin on lähtenyt salaa , vaan keskustellut ja kysynyt luvan

Joten lopettakaa tääm zaize että kaikki kuuluu kaikkien tietää ja vielä sanoa siihen oma kantansa.

Koskee myös Sannan bileitä.

Kenen asia se on?

Aivan , ei kuulu lehtien palstoille.

Herätkää  ja vaihtakaa toimittajat miestoimittajiin.

Vierailija
154/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olen vapaaehtoisesti lapseton niin pakko todeta että oman lapsen syntymä on hiukan eri kaliberin tapahtuma kuin kaverin häät.

Onhan se eri kaliiberin tapahtuma synnyttäjälle, mutta ei miehelle.

Vierailija
155/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miljoonaa on jääkiekolla tienannut, tässä maailmassa kun kaikki arvostus lasketaan rahassa, naisjääkiekkoilijalla on arvostuksen kohteiden oltava jossain muualla kuin miljoonissa, rakkaudesa lajiin ja läheisiin.

Nostan pipoa ja kunnioitan.

Vierailija
156/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot eivät olen ajantasalla. Susannan olisi pitänyt panna valitsemaan, joko kisat tai häät. Mutta Susanna on osannut kutitella oikeasta kohtaa pomoja ja tässä on tulos.

Vierailija
157/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan arvosti kaverin häät mm-turnausta tärkeämmäksi.

Vierailija
158/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako miljoonaa on jääkiekolla tienannut, tässä maailmassa kun kaikki arvostus lasketaan rahassa, naisjääkiekkoilijalla on arvostuksen kohteiden oltava jossain muualla kuin miljoonissa, rakkaudesa lajiin ja läheisiin.

Nostan pipoa ja kunnioitan.

Se arvostuksen puute näkyy ihan jo siinäkin, että naisille annetaan huonoimmat jääajat peleihin ja harkkoihin, sponsoreita paljon vaikeampi saada, tyttöjen vanhemmat eivät halua panostaa rahallisesti samanlaisia summia kuin poikien vanhemmat, tuomareille maksetaan tyttöjen ja naisten peleistä vähemmän, ja kuten tuo edellinen kertoi, arvostuksen puutetta on näköjään myös ihan lajiliiton sisällä! Palkkaa eivät pyydä muut kuin nuo muutamat maajoukkuepelaajat, meille muille riittäisi ihan rahattomatkin toimet... T. sisäpiiriläinen

Vierailija
159/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaan arvosti kaverin häät mm-turnausta tärkeämmäksi.

Kuten teki myös valmennusjohto.

Vierailija
160/204 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio on tukenut tämän naisen jääkiekkoharrastusta kymppitonnilla vuodessa viiden vuoden ajan.

Tämän jälkeen naisjääkkiekkoilijoiden on aivan turha ulista mistään medianäkyvyyden tai arvostuksen puutteesta, kun eivät edes itse omia MM-kisojaan arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi