Miksi kutsutte lapsianne pikku prinsessaksi, nuoreksi herraksi, tms. vaikka olette ihan tavallinen perhe?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle osa lempinimistä joilla kutsun vastasyntynyttä vauvani:
Kultamussukka, murmeli, mussunen, höpönaama, höpönassukka, alien, söpöliini, kultsipuppeli, jussukka, söpönaatti, höpönaama, lintunen, mussukka, nöpönen, muruliini, rakas, pikkumakaroni, söpöläinen, kultamuru, murunen, maitonaama, arvon vauva, hänen kuninkaallinen korkeutensa, rakkauden hedelmä, spagetti, pikkuihme
Mitenkähän kukaan kestää tulla meille kylään, varmaan vieraiden aivot räjähtävät kun kuulevat miten puhun pojalleni
Hyi oksetus. Toivottavasti tajuat olla hiljaa ihmisten ilmoilla tai pysyä visusti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas syletti, se kun naapurin mamma kutsui tytärtään " meijän neiti"
2-vuotias on lapsi eikä neiti.
Ripulikone se on, eikä mikään lapsi.
Kotini on linnani (vanha engl. sanonta) ~ talon siis linnan pää on kuningatar/kuningas ja jälkeläisensä prinsessoja ja prinssejä.
Vieraita vaikutteita siis
Kutsun 4-vuotiasta veljentyttöäni prinsessaksi, koska hän tulee siitä hyvälle mielelle ja tykkään saada hänet hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle osa lempinimistä joilla kutsun vastasyntynyttä vauvani:
Kultamussukka, murmeli, mussunen, höpönaama, höpönassukka, alien, söpöliini, kultsipuppeli, jussukka, söpönaatti, höpönaama, lintunen, mussukka, nöpönen, muruliini, rakas, pikkumakaroni, söpöläinen, kultamuru, murunen, maitonaama, arvon vauva, hänen kuninkaallinen korkeutensa, rakkauden hedelmä, spagetti, pikkuihme
Mitenkähän kukaan kestää tulla meille kylään, varmaan vieraiden aivot räjähtävät kun kuulevat miten puhun pojalleni
Hyi oksetus. Toivottavasti tajuat olla hiljaa ihmisten ilmoilla tai pysyä visusti kotona.
Sä taas kuulostat siltä, että et juuri käy ihmisten ilmoilla, tai jos käyt, sieltä löytyy jymmeniä syitä, joista valittaa ihmisille todennäköisimmin av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverimies puhui heidän "nuoresta herrasta", kuinka olivat onkimassa ja nuori herrakin sai kalan, ja nuoren herran piti siivota oma huone ennen kuin tulee syömään jne.
Olin siksi vähän järkyttynyt kun tuo nuori herra tuli käymään työpaikalla ja oli n 25 v.
Tuo on vähän kornia kun aikamiehestä lässytetään.
Ilmeisesti ap:tä ei ole koskaan hellitelty. Otettiinko edes syliin vai saitko ryömiä perässä? Surullista että hellyys on ihan vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap:tä ei ole koskaan hellitelty. Otettiinko edes syliin vai saitko ryömiä perässä? Surullista että hellyys on ihan vieras käsite.
Hellyyttä voi osoittaa muutenkin kuin lässyttämällä jostain pikku prinsessasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä ilmeisesti kuitenkin on, että osoittaa sitä hellyyttä sinun määräämälläsi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purat tässä kaiketi omia traumojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purat tässä kaiketi omia traumojasi.
Mitä ihmeen traumoja? En ole ap, vastasin ensimmäistä kertaa ja mielestäni ihan asiallisesti. Olen saanut hellyyttä omilta vanhemmiltani, joten se ei liity tähän asiaan. Kaikkien mielestä prinsessaksi kutsuminen ei vain kuulosta luontevalta ja mielekkäältä. Sinä saat tehdä ihan niin kuin haluat, mutta olisi hyvä ymmärtää, että ihmisillä voi olla erilaisia mielipiteitä. Eivätkä ne aina johdu traumoista.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverimies puhui heidän "nuoresta herrasta", kuinka olivat onkimassa ja nuori herrakin sai kalan, ja nuoren herran piti siivota oma huone ennen kuin tulee syömään jne.
Olin siksi vähän järkyttynyt kun tuo nuori herra tuli käymään työpaikalla ja oli n 25 v.
Hah, minulla on yksi samankaltainen kokemus. Äitini tuttava puhui aina "meidän neidistä", kuinka meidän neiti on niin nirso ja meidän neiti teki sitä ja tätä. Jotenkin näistä jutuista ei ikinä tullut selville, että "meidän neiti" on aikuinen. Oli aika järkytys, että kyseinen neiti olikin jo 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minä, äiti, olen kuningatar, niin tyttäreni on prinsessa.
Just joo. Oman elämänsä tatuoitu lähiökuningatar. Rööki huulessa ja zidukka kätösessä.
Pohjoismaissa viikingit on tuon lisäksi tarjonneet terää viisastelijan kylkeen. Että kannattais olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kutsuin meidän poikaa pienenä Hänen Kuninkaalliseksi Korkeudekseen.
etkö teitittele?
Puhuttelin silloin häntä kolmannessa persoonassa kuten kuuluukin.
Meidän perhe on vähän sellasia julkkiksia :D kun mennään markettiin,ihmiset kattoo,että tuossa ne nyt menee taas :D ja näitkö,tuossa on se ******perhe,ihania! :D
Kai sillä halutaan uskotella itselle, että lapsi olisi jotain parempaa. Ja samalla sinä itse. Hetkellinen arvonnousu siitä tavallisesta, jota kukaan ei halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaksi kutsuminen on mielestäni lähinnä viiiiiiiiiidduilua. En tykkäisi enkä tykkää. / Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siksi vähän järkyttynyt kun tuo nuori herra tuli käymään työpaikalla ja oli n 25 v.Hah, minulla on yksi samankaltainen kokemus. Äitini tuttava puhui aina "meidän neidistä", kuinka meidän neiti on niin nirso ja meidän neiti teki sitä ja tätä. Jotenkin näistä jutuista ei ikinä tullut selville, että "meidän neiti" on aikuinen. Oli aika järkytys, että kyseinen neiti olikin jo 30 v.
Jotenkin etäistä ja kylmää puhua neidistä tai herrasta. Tulee vibat, että on oikeasti vaikeaa näyttää aitoja lämpimiä tunteita. Vähän sama juttu kuin kutsua jotain ihmistä pelkällä sukunimellä.
Höhöö. Mä kutsun mun koiria prinsessoiksi ja kuningattariksi, ja kohtelen heitä ylenpalttisen hyvin. Mun valtakunnassa mä päätän.
Just joo. Oman elämänsä tatuoitu lähiökuningatar. Rööki huulessa ja zidukka kätösessä.