Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<( ♥ ) T-TERHOJEN perjantain myräkkä ( ♥ )>

27.10.2006 |

Ja eiliset porinat ->

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8688728&p=2&tmode=1&smode…

[color=darkviolet]Hyvää huomenta vaan kaikille. Suoriutua aamusumpille :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi kiitos kaikille uhmiksesta kiinnostuneista, mutta taidanpa kuitenkin pitää ihan omana mussukkana. :) Tänään on nimittäin ollut taas ihan erilainen päivä, kotona kun ollaan, eikä tarvinnut aamusella lähtä päiväkotiin kiireen tohinalla. Onneksi tuota päiväkotiuraa ei ole enää kuin kolmisen viikkoa, niin sen _ehkä_ jaksaa. Ois kyllä kiva, jos tuo pahin uhma ei sattuis vuoden vaihteeseen. Saattaa olla aikas haasteellista olla kotona kahestaan vauvan ja uhmiksen kans.

Hermione, hyvä että Ataraxit auttoi kutinaan ja sait nukuttua. Mie sain niitä kans viime raskaudessa ja erehdyin ottamaan tabletin aamulla. Oli kyllä pää niin sekaisin koko päivän sen jälkeen. Siitä viisastuneena otinkin sitten vain yöksi. :) Juu, kissaongelma jatkuu edelleen ja kohta pitää vissiin tehdä radikaali päätös, vaikka pahalta tuntuu. :(

Tikru: pitää yrittää pitää silmät auki siellä konsertissa, jos vaikka bongais siut ja lapsikatraan. :) Myö ollaan liikenteessä koko perheen voimin, jos miehen nuha ei ole päivän aikana pahentunut.

( . ) Iiik, ekat raskausarven alut löydetty navan vierestä! Ja mie kun luulin, että nyt niitä ei tule, kun viimeksi venyi niin paljon, mutta väärässä olin. Eilen oli taas paha päivä liitoskipujen suhteen, vihloi ihan peräsuoleen asti, kun lähti liikkeelle ja iltasella oli muutama vähän napakampi supistus, mutta muuten on ihan hyvä olo tällä hetkellä. Ei edes väsytä niin paljon kuin aikaisemmin. Ja hehkutuksen paikka, tänään alkaa rv 30! :)

Täällä on satanut koko ihan koko päivän. Toivottavasti kohta hellittää, kun pitäis lähtä käymään kirjastossa ja postissa kunhan tyttö herää päiväunilta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

T: Monttu rv 30

Vierailija
22/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Kai sää tilaat sitten teille tämmöisen??[/b]

http://www.hooks.fi/butik/default.asp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli valitse ist toi valikoima Hevoset-->Western ja sieltä rullaat alas päin löytyy Kombisatula :D

Vierailija
24/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, Hunkseista on selvitty :D Oli kyllä ihan kivoja sixpäkkejä ja hyvä shöy, vaikka mua vähän ärsytti, kun ei ne pojat meinanneet oikein pysyä tahdissa koreografioissaan. Mut ehkä se ei ollutkaan se pääasia, vaan ne vähät vaatteet! Niin ja oli sinne yleisöön muutama mieskin eksynyt, aika vaivaantuneilta näyttivät... Täältä Lahden Sibeliustalosta tuo kiertue tosiaan starttasi ja tulipahan käytyä.

Täällä oli aika myrsky jo viime yönä, illaksi on kai luvassa lisää ryöpytystä. No, eipä se haittaa, kun voi möllöttää sisällä kynttilän valossa.

Meille tuli anoppi viime yönä kylään... Tosi kiva, että tuli kun ei ole puoleen vuoteen käynyt, mutta aika mielenkiintoisia nuo bussiaikataulut kun sieltä kaukaa tulee. Nyt ois pientä toivetta, että päästäis ukkelin kanssa huomenna kahdestaan vaikka syömään tai leffaan. Tosin en tiedä voinko jättää neidin nukutuksia anopin huoleksi, kun ei ehkä kuitenkaan ole niin tuttu ja turvallinen, tuo nukutus kun ei välillä meiltä vanhemmiltakaan mee ihan putkeen...

Mut ihanaa, että on työviikko pulkassa, nyt on taas uupumuksen kanssakin ollut helpompaa. Ihme iho-oireita vaan pukannut, kaula on ihan kamalan näköistä ihottumaa täynnä! Yleensä mulla ei atopia oireile mitenkään, kunhan rasvailen ahkerasti.

Mut oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille!! Mäkin pääsen huomenna jalkahoitoon, IHANAA :)

ariella ja " pave"

Vierailija
25/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rauhoittunut eilisestä ;) lueskelin netistä noita sf-juttuja ja sit päätin luottaa omiin tuntemuksiin, ettei mitään aihetta huoleen.

Eilen illalla oli kipeitä supistuksia vähän, mutta tais olla ihan stressistä vaan. Suklaa ja lepo kuitenkin auttoi. =)

Täällä susirajalla ei ole mitään tietoa myrskystä, on vaan harmaatakin harmaampaa ja vettä ropissut koko päivän.

Birgitkö se oli tulossa Joensuuhun vierailulle? Tervetuloa =) sukulaisiinko?

Käytiin tänään " vähän" shoppailemassa, kun mies otti vapaapäivän. Ei tarvii ihan heti isompia ostolsia tehdä!

Ei ollut meidän Prismassa noita terhovaatteita jälellä kuin kokoja 74 ja 86 =( Pitää kattoo Lappeenrannan Prismasta parin viikon päästä tai laittaa muppe (=äiti) asialle. Hoitoalustan ostin vauvalle ja ammettakin kattelin, mut se jäi vielä kauppaan. Onhan meillä toi pojan amme, mut aattelin, että jos kuitenkin vauvalle oma. On tuo poitsu kuitenkin vielä sen verran pieni, että saattaa metelin nostaa, jos hänen ammeessa alkaa vauvaa kylvettämään. Ja pääseeväthän lapsoset sit samaan aikaan uiskentelemaan.

Maidontulokeskustelussa peesailen tikru06:sta. Mullakin maitoa tuli vasta synnytyksen jälkeen eka kertaa ja jestas mitkä potkupallon kokoset nuo ryntäät oli, kun se maito alkoi nousta =o Nytkään ei oo maitoa tihkunut onneks yhtään, minäkään en kaipaa niitä liivinsuojuksia. Mulla ois viimeeks riittänyt maitoa luovutukseen, mutta olin niin laiska, etten jaksanut siihen rumbaan alkaa.

Pitäis alkaa punajuuria keittelemään ja väsätä marjapiirakka. Illalla sit saunotaan ja huomenna kävästään lastentarvikekirppiksellä. Ja viikotkin vaihtuu huomenna. =)

Leppoisaa viikonloppua kaikille!

-tau- 27+6

Ainiin, työnimestä... Me ei olla tälle keksitty mitään. Poika sanoi pitkän aikaa eevaksi, mutta kun miusta on alkanut tuntua, että tää voiskin olla poika, niin on jäänyt koko työnimi nyt sitten. Puhutaan vaan vauvasta tai masumatkaajasta jne.

Vierailija
26/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vedettyä unosia.. heräsin vasta klo 12 ja kyllä hävettää! :(

maria-79: aikas hyvältä näytti combisatula :) vielä kun tulokas on tytteli voidaan yhdessä laukkailla metsissä.. ääh, mun ruunanrupsukka on niin pirullinen ja kärtyinen pappeli, ettei suopuisi semmoisiin. taitaa suhun iskeä kohta hevoskärpänen ja ostat itsellesi tuon :D

nyt renkaiden vaihtoon, zatu sitä jo suosittelikin.. tulen myöhemmin takas!

Vierailija
27/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ollut sadepäivä! Aamulla lähdin poikaa saattamaan kouluun kun vesi melkein tulvi kaduilla ja oli niin pimeää. Sitten olikin hyvä mennä takaisin nukkumaan ja heräsinkin vasta klo 12 jälkeen. Vähän kotihommia puuhasin ja taas alkoi kova sade niin lähdin poitsua vastaan ip-kerhosta.

Joo-o, olo on nyt kuin suurenkin urheilusuorituksen tehneellä! Kävelyä tuli yhteensä n. 4km. Alapää huutaa nyt hoosiannaa ja supistaa inhottavan kipakasti tasasessa rytmissä. Kai se on vaan uskottava että rauhallisesti pitää ottaa edelleenkin.

Viime yönä en muuten nukkunut Ataraxista huolimatta. VArmaan kahdelta simahdin pyörittyäni ja raaputeltuani lakanatkin ruttuun ja jo viiden aikaan olin jo hereillä. Ärsyttävää tuo unettomuus!!!! Onneks tätä sairaslomaa on niin voin sitten edes päivällä kuittailla univelkoja.

Mirabella kysyi just tuosta sairasloman pituudesta. Sitä on nyt ens viikko vielä mutta eiköhän sitä jatketa ä-loman alkuun asti.

Maitog: ei kyllä tule mitään touhutippoja. Jos puristais niin saattaa tulla vähäsen kermaa. Mutta paidat saanut olla onneks ihan kuivina vielä.

Monttu: Harmi että teidän kattimatin tylsät temput jatkuu vielä. Kunpa sen viiksiniekan sais ymmärtämään että olis senkin etu että lopettais tuollaiset " tuhotyöt" !

Mary: " sakemanni-fani" ilmoittautuu täälläkin! Meidän kaverit otti kesällä ihanan mustan narttupennun. Sen touhut muistuttaa kovasti meidän edesmennyttä koiruutta. Niin fiksuja ja hienoja koiria mutta aika sairastavia!

Työnimig: Mies heitti jostain nimen ja jäi siitä. Onhan niitä muitakin mut tuo oli osuva, varsinkin sen jälkeen kun ultrissa " varmistu" sukupuoli. Alkuunhan se oli Super(-siittiö). :)

Lapset lähti taas naapurin muksujen luo leikkimään. Sohva kutsuu...

t. H ja Iines 28+6

Vierailija
28/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Eilenhän tuli se Kelan päätös niin en osannu yhtään oottaa pakettia vielä :) Yhessä haettiin, mut ukon piti lähtee asioille niin akan kanssa sitten aukastiin. Tosi ihania vaatteita :) Herttanen siilipuku, siinä ei tosin terhoja vaan sieniä ja lehtiä.

Erityisesti tykkäsin myös kirahvipotkareista ja ihan pienistä puolipotkareista ja siihen sopivasta kietasupaiasta, söpön pikkusia! Lipasto on koottuna, mut se pitää siirtää viel makkariin. Sitten puran laatikon vaatteet sinne. Pesen ne sitten joskus myöhemmin. Kattelin tuossa akan aikusta odotuskirjasta niin rv 28 oon alkanu peseen ä-pakkauksen vaatteita ja silittään niitä lipastoon.

Niin ja selves masuympäryksestä, että isommilla lukemilla nyt meen ku akan aikaan. Viimeksi rv n. 29 oli 97 senttiä niin nyt paria viikkoa aiemmin oon paria senttiä paksumpi ;D

Nyt pitää kipasta iltapuurolle. .

Vierailija
29/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on molempien autojen renkaat vaihdettu! Eivät meinanneet antaa minun ajaa kauppakassiani hallista pois¿ just tyypillistä ukkomaisuutta, ettenkö muka saisi autoani sieltä rampilta.

Monttu: sotkeeko kisusi siis ulosteella? Monta kisua olen tavannut hinkkaamasta peffaansa, esim. mattoihin ja syyksi on löytynyt madot. Oletko siis madottanut? Itse madotin juuri kanimukset ja hevonen saa mömmöt, kun pakkasta on jatkuen :) minäkin muutes löysin ekan r-arven! Pieni viiru toisessa reidessä..

tilitysosuuteni: Minä en kyllä usko enää minkäänlaisiin tyttö-poikasykkeisiin, vatsan muodon näyttävän sukupuolen, äidin mielitekojen tai minkään muunkaan uskomukseen kumpi olisi tuloilla. Minun tytölläni on sykkeet olleet aina 130 pinnoilla mitatessa, vatsaani ei näy takaa (ei ole levinnyt, vielä ainenkaan) ja syön suolaista mieluiten kuin makeaa.

TyönimiG: mukelo on tullut siitä, kun hän mökeltelee masussa ja typsi on ollut aina pienten tyttöjen nimikorvike minulle ja miehelleni :)

Niin ja mitäs muuten rt tarkoittaa?? Ei sano kyllä yhtään mitään minulle, vaikka hoitoalalla olenkin. olen tavannut pt myöskin.. minkä lyhenteitä siis?

minäkin lähden puurolle :) marjapuuroa meinasin keitellä

rv26+6

Vierailija
30/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin äsken kotiin Titi-nalle konsertista ja oli ihan hauska kokemus. Tyttö jaksoi melkein koko ajan, viimeisen vartin ajan oli vähän levoton. Alkoi vissiin jo väsyttää. Tikrua en vissiin nähnyt, oli niin paljon porukkaa, että sinne ois kyllä tutumpikin hävinnyt.

Ceciliah, kissa siis tekee tarpeensa lattialle, eikä laatikkoon eli ei " ajele" persuksellaan. Madotettu on keväällä rokotusten yhteydessä. Taitaa meidän killellä olla päässä vähän häikkää, kun tätä on jatkunut niin pitkään. Ei vaan enää kehtaa tehdä laatikkoon, vaikka sen kuin pitäis puhtaana.

Muistaakseni rt tarkoittaa raivotarjontaa eli vauva on pää alaspäin.

Mutta nyt iltapalalle ja sohvalle hengähtämään.

Vierailija
31/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rt=raivotarjonta ja pt=perätila. Eli mitä osaa on pukkaamassa eka pihalle ;) Mulla on vielä ton esikon äitiyskortissa viimeisellä kerralla merkintä rt1. Meinaiskohan kiinnittymistä?

Synnytyksen odotuksesta: mulle iski pieni paniikki heti ku tein positiivisen testin, että voi ei! taas siihen rääkkiin! Vaikka oli muka helppo synnytys... Yritän tuudittautua ajatukseen, että nyt ehtisi saada jotain kipulääkettäkin. Viimeksi kun aattelin vaan että kyllä mää kestän vielä vähän kun menee kuitenki niin kauan ja sitten kun piti alkaa pistämään puudutusta niin joutukin (pääsi) jo ponnistamaan. Nyt siis ei suurempia pelkoja tms. Varmaan iskee jonkinlainen kauhunsekainen odotus sitten lopussa =/ Esikoista odottaessa ei ollu mitään tuntoja kun aattelin vaan että edetään sitten tilanteen mukaan.

TyönimiG: minä oo yrittäny miettiä jotain mutta en oo vielä mieluista keksinyt. Vauvaksi vaan sanotaan. Esikoinen oli aluksi kaikkea pavusta siiseliin ja vakiintui lopuksi ihan vaan masukiksi. Olkoon tämäkin nyt sitten masukki jos ei muuta tule vastaan =).

Siirrettiin eilen poitsun sänky meidän huoneeseen sängyn viereen ja oli ihana nukkua yö kunnolla! Pari kertaa poika heräs ja kerran kävi vähän käveleskelemässä, mutta oli ihana kun ei tarvinnu kammeta ite sängystä ylös! Sieltä se sitten tepsutteli takasin nukkumaan. Ja kävin VAIN kerran vessassa! Saa nähdä miten ens yönä kun tässä litkin vettä samalla, kun on tullut huonosti juotua. Mutta luulis pojan nukkuvan hyvin kun tänään oli eka kerta kun ei nukkunu päiväunia ja simahtikin sitten jo puol kasilta. Sais kyllä vielä päiväunet jatkua, kun ikää vasta 1v4kk...

Elina ja masukki 26+6

Vierailija
32/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Huh huh, että on tullut lunta täällä Oulun korkeudella. Kuulemma paikoin toistakymmentä senttiä. Auto oli työpäivän jälkeen ihan kuorrutettu märällä lumella ja huvittuneena huiskin lumia sateenvarjolla, kun ei vielä oo lumiharjaa autossa :)

Laitoin uusimpia kuvia blogiin, mm. kuvan siitä Prisman terhobodysta / haalarista (kiitos [b]Zatu[/b]). [b]OMK80[/b], meillä on se blogi " salaisessa paikassa" , joka on ikäänkuin valokuva-albumi, pääsee sisään vain salasanalla. Laita mulle mailia os: sinda75@netti.fi, niin voin laittaa sulle tunnukset kun oot kuitenkin aika ahkerasti kirjoitellu täällä. Olisi kiva saada sultakin kuva/kuvia sinne laitettavaksi.

Minäkin ostin eilen tukisukkahousut! Ostin Stockmannilta Amarin äitiystukisukkahousut. Meinaa vähän suonikohjua pukata sääriin, ei ollu kyllä yllätys. Mulla on ollu pari suonikohjun alkua sääressä jo teini-iästä saakka ja nyt ne alkaa uhkaavasti pullistumaan. Sukkikset tuntuu tosi hyvältä jalassa ja virkistäviltä, toivottavasti auttaa. Vaikka saahan ne suonikohjut sitten sillä vaahtohoidolla pois kun ei enää lapsia suunnittele....

[b]Äitiliini[/b], onnea istukan siirtymisestä! Varmaan helpotti. Etkös sä ollut aika pitkä (180 cm?) niin voiko olla että suhteessa se 5 kiloisen synnytys on sulle helpompaa kuin lyhyemmälle...? (vai oliko kaukaa haettu teoria...:)?

Mua ei synnytys pelota, oon niin kauan haaveillut yksikseni lapsista, että halkean vaikka kahtia kunhan lapsen vaan saan. Olen aina niin sanonut, saa nähdä sitten kun tosi paikka tulee. En pelkää kipua ja tykkään sairaaloista (!) ja sairaalassa olosta, että ainakaan vielä en yhtään paniikkiajatusta ole synnytyksestä ajatellut. Sydänvikainen mummuni pungersi kolme tervettä lasta maailmaan saunan lauteilla, joten miksi minä jäisin huonommaksi... :) Puudutukset kyllä ottaisin ilolla vastaan...

[b]Mirabella[/b], tää nyt tulee kyllä vähän myöhään, mutta meilläkin on siis huomenna hautajaiset (papan). Laitan mustat suorat mammahousut ja ostin Lindexiltä sellaisen mustan mammatunikan. Alle grafiitinharmaa pitsitoppi (mammamallia sekin). Talveksi ostin mustan pitkän untuvatakin, sen laitan päälle vaikka olisi plussa-asteita, muut ei mee kiinni... :-/ Voimia sullekin huomiseen päivään!

[b]Nenn[/b], viisaita sanoja sulla, niin vauvakielestä kuin koirista :) Meillä on koirilla joidenkin mielestä liiankin sotilaallinen kuri ;) mutta pakko olla kun tuo sakemanni on käyttölinjainen, samasta pentueesta muut menneet rajalle ja poliisille. Ongelmakoiran ois siitä saanut, jos ei ois kunnolla koulutettu. Pikkukoirat on ollu pakko kouluttaa siinä sivussa, kun ei voi koirilla olla eri sääntöjä. Siksikään en voi käsittää noita kommentteja mitä teemme koirille, koska meillä on hyvin käyttäytyvät, lapsirakkaat koirat. Ne ei saa tulla ollenkaan makkariin, eivät ole koskaan saaneet tulla, puhumattakaan missään sängyssä nukkumisesta. Koirat eivät myöskään kerjää, eivätkä missään nimessä hypi ihmisiä vasten. Sisällä ei riehuta ja leikit aloitetaan/lopetetaan aina ihmisen toimesta. Muutama esimerkki. Täytyy kyllä myöntää että yksin asuessani tilanne oli hieman toinen, eka koirani kylläkin nukkui sängyssä ja olin lepsumpi sen kanssa, mutta ei kerjännyt tai riehunut sekään. Totta on, että koulutetun koiran kanssa on helpompi elää, vaikkakin tuo duracell-sakemanni silti joskus hermoja koettelee (esim. kun sisällä ei saa riehua -> purkaa sen vinkumalla). Meillä koirat eivät myöskään ole keittiössä kun syödään, jos ne esim. makoilee pöydän alla, väistävät eri huoneeseen kun asetumme syömään tai vieraat tulee kahvipöytään. Mutta osaa ne joskus änkyröidäkin, eläimiähän nekin vaan on, ei robotteja ;) Mua kans inhottaa ajatus karvat lattialla & vauva, mutta toistaiseksi olen kyllä melko ahkera imuroija, vaikka sitä inhoankin eniten (imurointia siis). Koska inhoan myös yhdistelmää karvat sukan pohjassa :)

[b]Monttu[/b], monta kertaa on pitänyt sulle kirjoittaa, mutta aina unohtuu... Mitäs konsteja olette käyttäneet kisullenne? Mun mielestä se " ei voi kurittaa jos ei saa itseteosta kiinni" on ihan urbaanilegenda, ei ne koirat/kissat oo oikeesti niin tyhmiä. Jouduin yhden koiran opettamaan melko kovakouraisesti sisäsiistiksi, kun päivisin paskoi sisälle. Niskasta vaan kiinni ja kuono jätökseen, kovasti komentaen samalla. Meni perille aika pian ja on ollut 100 % sisäsiisti sen jälkeen. Mitenkäs, oliko se eteinen mihin se tekee jätökset? Voisiko kokeilla esim. räminäpurkkia (kiviä/herneitä tms. juomatölkkiin) joka laitetaan oven päälle. Jätä ovi niin pikkuisen raolleen että kisu joutuu työntämään kuonolla oven auki ja samalla purkki putoaa rämisten niskaan, voisi tehota. Korostan myös tuota komentamisen/kurittamisen johdonmukaisuutta, _aina_ pitää komentaa, vaikka olisi väsynyt/kiire jne. Selkeät sävelet. Kämppikselläni kissa paskoi kylyammeeseen, laitettiin pari kertaa vetä ammeeseen ja ei tarvinnut kisun kastua kuin sen pari kertaa sinne loikatessaan, se riitti ja teki kiltisti taas laatikkoon. Entä jos pidät sen öisin eri huoneessa, suljetun oven takana? Myös eristäminen voisi tepsiä, kun tekee tuhmuuksia, komentamisen jälkeen " eristysselliin" vaikka eri huoneeseen, yläkertaan tms. Toivottavasti saisitte kissan ruotuun, ettei tarvisi tehdä radikaaleja päätöksiä. Mutta eihän tuollaista jaksa kauaa, itsekin varmasti väsyisin pian tuollaiseen, jos mikään ei auta. Tsemppiä!

[b]Sulina[/b], kurja juttu tosiaan tuo ystäväsi tapaus. Sitten siihen rotikkaan, eihän kuurous ole koiralle juttu eikä mikään! Tiedän yhden kuuron koiran (border collie), joka kilpailee agilityn korkeimassa luokassa. Sitä ohjataan käsimerkein/viittomalla ja hyvin menee. Vanhin pikkukoirani eli 2 viimeistä vuotta sokeana ja sitenkin pärjää tutuissa paikoissa!! Surkuhupaisia juttuja tosin sattui, mutta koira ei ollut moksiskaan. Ulkonakin lenkkeili reippaasti, kunhan remmi oli tiukalla, että tunsi mihin oltiin menossa. :)

[b]Mary[/b], et ostais yhtä sakemannia...? :) Muut täällä kauppaa lapsiaan, mä voisin myydä tuon koiruuden....aina välillä. No ei vaiskaan, itse asiassa se on ollut ihmeen kiltisti viime aikoina, ei edes vingu enää niin paljoa kuin vähän aikaa sitten. Se sitruunapanta tais olla melko napakymppiostos. Ja ollaan oltu paljon mökilläkin, missä saa laukata metässä päivät pitkät, on sitten illalla aina ihan kuitti :)

Täällä ois ne Hunksit vissiin olleet tänään...kuulin töissä että siellä käy miehiäkin, kuulemma siksi kun siellä on paljon naisia sopivaan tilaan virittäytyneinä... ;) onneksi on tuo oma Hunksi, tulis vaan kotiin, on _taas_ pelaamassa, tällä kertaa salibandya, toissapäivänä lentopalloa. Välipäivät kotona sitten katotaan jääkiekkoa....tammikuussa saa pelit kyllä vähentyä, vaikka aikoi ottaa sitten vauvan salille mukaan ;) ;) Heh...

Jaahas, taidan alkaa pesulle ja valmistautumaan huomiseen hautajaispäivään. Toivottavasti ei tule yhtä paljon lunta kuin tänään, ettei tarvi haudanreunalla seistä lumiukkona :-/ Pitää vielä silittää housutkin, se homma onkin yökkikotityö heti imuroinnin jälkeen.

Ai niin, mäkin oon alkanu hulluna syömään niitä satsumia, aivan ykkösherkku! Miten ne onkin niin hyviä just nyt, joulun aikaankin on ihania klementiinejä!

Mutta nyt silittämään ja pesulle, hyvät yöt kaikille!!

Sinda & Nipsu rv 27+6 (jee, huomenna taas uusi viikko ja alkaa viimeinen kolmannes!)

Vierailija
33/33 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pistääkö teillä muilla tukisukkahousut aineenvaihduntaan vauhtia?? Mä olen koko päivän juossut pissalla, enkä ole juonut yhtään normaalia enempää! Kun nehän virkistää verenkiertoa, niin tuli vaan mieleen että lisääntyykö aineenvaihdunta samalla (turvotukset lähtee jaloista liikkeelle)??