Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka olet ja miksi käyt seksi-palstalla?

Vierailija
27.08.2022 |

Olen muutaman päivä ajan käynyt lukemassa täällä juttuja ja aloin miettimään millaisia ihmisiä täällä käy.
Itse olen nainen, avioliitossa ja hieman tylsistynyt. Haluaisin enemmän seksiä ja haen vinkkejä ja muiden kokemuksia.
Olenkohan väärässä paikassa.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan alle 50 v. mies. Pitkä parisuhde naisen kanssa, jota rakastan edelleen. Lapset aikuisia. Silloin, kun siipan kanssa on pieni jääkausi meneillään, niin käyn täällä kuikuilemassa, koska seksi kiinnostaa aina.

Olen seuraillut tätä palstaa säännöllisen epäsäännöllisesti jo 90-luvulta alkaen. Välillä löytyy raikkaita keskusteluja - ennen kuin alituiseen riitelevät koulukunnat pilaavat ne - jotka herättävät ajatuksia ja rikastuttavat omaa seksielämää. Esimerkiksi aivan äskettäin oli ketju rintojen hyväilystä, ja miten naiset sen kokevat. Uuh todella kuumaa ja ihanaa luettavaa. Olen myös menestyksekkäästi soveltanut klittapapittaren pyhiä ohjeita, mutta huom., vain herkullisena lisukkeena.

Ja mitähän ne pyhät ohjeet oli? Haluan ehdottomasti kuulla. Itse olen törmännyt vain ja ainoastaan hänen riitelyviesteihin.

Vierailija
22/127 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan alle 50 v. mies. Pitkä parisuhde naisen kanssa, jota rakastan edelleen. Lapset aikuisia. Silloin, kun siipan kanssa on pieni jääkausi meneillään, niin käyn täällä kuikuilemassa, koska seksi kiinnostaa aina.

Olen seuraillut tätä palstaa säännöllisen epäsäännöllisesti jo 90-luvulta alkaen. Välillä löytyy raikkaita keskusteluja - ennen kuin alituiseen riitelevät koulukunnat pilaavat ne - jotka herättävät ajatuksia ja rikastuttavat omaa seksielämää. Esimerkiksi aivan äskettäin oli ketju rintojen hyväilystä, ja miten naiset sen kokevat. Uuh todella kuumaa ja ihanaa luettavaa. Olen myös menestyksekkäästi soveltanut klittapapittaren pyhiä ohjeita, mutta huom., vain herkullisena lisukkeena.

Ja mitähän ne pyhät ohjeet oli? Haluan ehdottomasti kuulla. Itse olen törmännyt vain ja ainoastaan hänen riitelyviesteihin.

Ja tämäkö oli sinun positiivinen kommenttisi? Yksi niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhien kirjoitusten tulkinnassa - kun tavallinen kuolevainen mies sen tekee - on aina omat riskinsä, mutta voinhan yrittää.

Olen sisäistänyt klittapapittaren viestin niin, että hänen mukaansa naisilla on sama oikeus hyvään seksiin kuin miehilläkin. Hän on huolissaan siitä, että toteutuuko tämä oikeus kaikilla naisilla, koska he tarvitsevat seksuaaliseen huipennukseen erilaisia asioita.

Vierailija
24/127 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 54. Luen ketjuja, kun ne on usein typeryydessään rentouttavia. "aivot narikkaan"

Välillä kiusaan tiukkapipoja kommenteillani ja seuraan paljonko alapeukkuja tulee. En provoile tahallaan, olen vaan niin kokonaan eri aaltopituudella kuin useimmat kommentaattorit

Vierailija
25/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46.

15 vuotta sitten olisin ollut täällä salaa runkkumatskua hakemassa. Oisin vuorotellen ollut kateellinen ja sitten toisaalta epäillyt kaikkia tarinoita. Varmaan oisin vuodattanut naisten tiukkapipoisuudesta yms.

Nykyään käsitys naisista sekä parisuhteesta ihan eri ja kokemuksia tullut niin paljon, että voisi jakaa välillä vinkkejäkin - jos löytyy sopiva ketju.

Palstan nimittäin pilaa vahvasti pakkomielteiseksi edennyt ideologia. Kaipaisin semmoista virkistävää keskustelua, mutta kun yksi paskoo  aiheet pulufeminismillä, toinen reagoi häneen ja kolme muuta trollaa, niin tulos on mitä on.

Vierailija
26/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 44 vee. Pitkä parisuhde takana, lapset pieniä. Etsin täältä suomalaista seksikeskustelua, sillä sitä ei monella palstalla ole, vinkkejä ja joskus myös kiihotusta, kun mielikuvitus laukkaa juttujen lukemisesta ja kirjoittamisesta. Lähes päivittäin osallistun keskusteluun.

Vierailija
27/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksi paskoo  aiheet pulufeminismillä"

mitä mahdat tällä tarkoittaa?

Vierailija
28/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat naisten puolella, joka seikka tuntuu olevan joillekin todella huono juttu ja punainen vaate.

Voi kuinka söpöä😍.

Miespuolinen feministi. Onko sillä omia mielipiteitä ollenkaan?

Vierailija
29/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää minkälainen on henkilö joka käyttää nimimerkkiä häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä. Nimimerkin käyttö on jo sinänsä vanhanaikaista, ja hänen nimimerkkinsä on vieläpä myötähäpeää aiheuttava.

Vierailija
30/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää minkälainen on henkilö joka käyttää nimimerkkiä häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä. Nimimerkin käyttö on jo sinänsä vanhanaikaista, ja hänen nimimerkkinsä on vieläpä myötähäpeää aiheuttava.

Toden totta! Kenenköhän palveluita hän käyttää? Maksullisen?

Vierailija
31/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat naisten puolella, joka seikka tuntuu olevan joillekin todella huono juttu ja punainen vaate.

Voi kuinka söpöä😍.

Miespuolinen feministi. Onko sillä omia mielipiteitä ollenkaan?

Onko sinusta mies, joka kannattaa tasa-arvoa, eikä ilku naisia, tai lyö, tai ei ajattele että naiselle ei tarvitse maksaa samaa palkaa kuin miehelle, tai ajattelee, että naisenkin kuuluu saada orgasmeja, mies joka ei omiin mielipiteisiinsä?

Sinun kirjoituksestasi paistaa läpi, että sinä juuri ajattelet että kaikki yllämainitut asiat oikeesti kuulukkaan naisille.

Mun mies on tosi  miehekäs mies, ei mikään söpöliini.

Vierailija
32/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ joka havahtui joitakin vuosia sitten siihen, että vaikka pitkän suhteen seksielämä oli ihan hyvää ja toimivaa, niin alkoi tuntumaan myös vähän urautuneelta. Aloin puhua ja kuunnella niin kotona kuin palstallakin sekä tutustua paremmin omaan seksuaalisuuteen ja nautintoon. Toiveenani olisi, että keskustelu seksistä ja seksuaalisuudesta normalisoituisi niin julkisuudessa kuin pariskuntienkin kesken, ja ennen kaikkea häpeä häviäisi.

MInulle mieluisia aiheita ovat eroottisuus, nautinnon monimuotoisuus, itsetyydytyksen kautta tuleva itsetuntemus sekä kommunikaatio ja ymmärrys. Päreeni palavat oman kokemuksen pohjalta tehdystä karkeasta yleistämisestä ja asiallisten ketjujen kaappaamisesta kyseisen ketjun aiheeseen liittymättömän oman agendan jankkaamiseen. Tällöin saatan sortua itsekin vittuilulinjalle, pahoittelut siitä.

Vierailija
33/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varmaan ihan jokaisella oma agendansa, ja kiinnostuksen kohteensa.Me kun ollaan onneksi kaikki erilaisia.

Vierailija
34/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä varmaan ihan jokaisella oma agendansa, ja kiinnostuksen kohteensa.Me kun ollaan onneksi kaikki erilaisia.

Varmasti näin. Jotkut vain jankkaa sitä omaa agendaansa myös sellaisissa ketjuissa, joiden aihe ei liippaa läheltäkään sitä ja se on todella rasittavaa.

Esim. Asiallista keskustelua suikkarin antamisesta miehelle.

"Mitä se nainen siitä saa? Typerät miehet!"

Vierailija
35/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin. Jotkut vain jankkaa sitä omaa agendaansa myös sellaisissa ketjuissa, joiden aihe ei liippaa läheltäkään sitä ja se on todella rasittavaa.

Hei, nyt sä yrität kaapata tätä ketjua johonkin muuhun kuin siihen että miksi olet seksipalstalla... 😉

T: #32

Vierailija
36/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin tulin palstalle mielenkiinnosta, koska olin kirjoitelkut aiemmin plazan palstalle jo vuosia, mutta sekin oli hiipunut palstan myötä. Ihan ekaksi tulin oikaisemaan käsityksiä isokaluisista ja varsinkin ison kalun magiasta ja myös ongelmista mitä sellainen tuo mukanaan.

Moni ison muka omistava ei näytä oikeasti tuntevan mikä vaikutus on kalulla saati rajoitteista. Siksi niitä purkanut kun on kerran omakohtaista kokemusta.

Itsellä on myös iso ego. Minusta miehisyyteen ja hyvään itsetuntoon miehenä kuuluu ilman muuta naisille täysi tasa-arvo kaikessa, töissä, palkoissa, kohtelussa ja orgasmien saannissa jne. Oma egoni on kestänyt antaa naisten päättää tai vaatia tyydytystä jne. Ei ole olleet mun miehisyydestä pois. Tämän on myös huomannaat kaikki lähipiirin naiset ja lukuisat naispuoliset työkaverit.

Täälläkin puollustanut naisia ja heidän oikeuksiaan tyydytyksiin. Minusta miehillä on suurin vastuu naisen mielentilan saattamiseen orgasmeille otolliseen tilaan ja miehillä on suurin vastuu toteuttaa naisen orgasmit. Sillä mies varmistaa jatkuvan pillun saannin ja tyytyväisen vaimon. Moni mies näyttää luistavan tehtävistään kun kerran tutkimuksissa sanottiin juuri, että naiset pettää eniten.

Vierailija
37/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän aikuisen ihmisen kestää lukea asioita, olkoon vaikka asian vierestä, ilman että alkaa haukkumaan ja vittuilemaan.

Sitä tekevät nimenomaan miehet. Ja sota on valmis, ei ihme.

Täällä puhutaan naisille todella rumasti, myöntäkää.

Vierailija
38/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän aikuisen ihmisen kestää lukea asioita, olkoon vaikka asian vierestä, ilman että alkaa haukkumaan ja vittuilemaan.

Ja nyt sinäkin vuorostasi yrität kaapata ketjua... Ellei se sitten ollut epäsuora tapa kertoa, että miksi olet seksipalstalla?

Vierailija
39/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että sitä tekevät nimenomaan miehet. Tavallaan kyllä, koska vaikka osa biologisesti onkin naisia, niin heidätkin niputat miehiksi. Ovathan he silloin kaikki miehiä, tosin vain sinun mielestäsi.

Vierailija
40/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vuotias mies ja omaa parisuhdetta takana kohta 20 vuotta. Kaksi pientä lasta joten käyn täällä katsomassa onko jollain muulla asiat seksin suhteen paremmin tai huonommin. Tuntuu että meidän seksi hävisi lasten myötä. Tai ei se hävinnyt ole mutta aika ja tilaisuudet. No iteppähän tein ja kai nuo kasvaa. Ja en yleensä kommentoi ellei ole joku mielenkiintoinen aihe. Ja täytyy myöntää että oon täältä muutaman mielikuva harjoituksenkin saanut omaan kivaan jos muuta ei saa😊