Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka olet ja miksi käyt seksi-palstalla?

Vierailija
27.08.2022 |

Olen muutaman päivä ajan käynyt lukemassa täällä juttuja ja aloin miettimään millaisia ihmisiä täällä käy.
Itse olen nainen, avioliitossa ja hieman tylsistynyt. Haluaisin enemmän seksiä ja haen vinkkejä ja muiden kokemuksia.
Olenkohan väärässä paikassa.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imeisesti vain miehet osaavat. Naiset ei.Näin täällä äänestetty.

Ja mitä jos nainen kirjoittas nimimerkillä  "hyvä pantava" tai " innokas kullinimijä" vastaan " häpyhuulien innokas loppukäyttäjä" vai mikä se olikaan, olisko suhtautuminen sama.

Jahas, mistä tällaisen äänestyksen näkee? Voit ihan vapaasti valita mieleisesi nimimerkin.

Terveisin N33, touhutippojen intohimoinen fani

Vierailija
62/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miestenpalsta.

Sama mitä tänne kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45,

Onnellisesti avoliitossa, mutta kiva täällä katsella mitä muilla tapahtuu. Mukava myös nähdä miten etenkin naiset puhuvat suoraan asioista.

Ja toki runkkailenkin joskus täältä juttuja lukien:)

Kiinnostaisi tietää kuinka moni muu tekee samaa?;)

Vierailija
64/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo miestenpalsta.

Sama mitä tänne kirjoittaa.

Miestenpalsta vain siksi, että meidät naiset leimataan täällä kahden naisen toimesta miehiksi.

Vierailija
65/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45,

Onnellisesti avoliitossa, mutta kiva täällä katsella mitä muilla tapahtuu. Mukava myös nähdä miten etenkin naiset puhuvat suoraan asioista.

Ja toki runkkailenkin joskus täältä juttuja lukien:)

Kiinnostaisi tietää kuinka moni muu tekee samaa?;)

Minä teen viikoittain. N31

Vierailija
66/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin toiseen käteen ja toinen käsi pöksyihin?;)

Vierailija
67/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin toiseen käteen ja toinen käsi pöksyihin?;)

Just niin. Puhelin vasemmassa ja oikean käden etusormi sekä keskisormi pyörii....

Vierailija
68/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viestit ja mielikuvat niistä ovat kyllä hyvä syy vierailla täällä...

M45

Vierailija
69/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen samaan sukupuoleen kallellaan ja käyn välillä katsomassa onko jotain mielenkiintoista luettavaa tai kommentoitavaa. Joskus aloitan omiakin keskusteluja. Yritän tuoda esiin sitä, että me ei olla mikään stereotyyppinen joukko, mitä osa ihmistä suppeasti ajattelee. Itse kun on tätä meikäläisten elämää nähnyt aika paljon enemmän kuin tavallinen hetero. Ihmisiä, elämiä, haluja ja seksitapoja joka lähtöön.

Vierailija
70/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei suvaita myöskään vanhoja liittoja, jotka yhävaan himoavat toisiaan, ja naivat kovasti, ja siis MYÖS rakastelevat intohimoisesti.

Ollaan eloisia älykkäitä ja himokkaita ihmisiä, myös kauniita.

Vierailija
71/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei suvaita myöskään vanhoja liittoja, jotka yhävaan himoavat toisiaan, ja naivat kovasti, ja siis MYÖS rakastelevat intohimoisesti.

Good for you! Ei siitä kannata pahastua, että ihmiset on kateellisia. Itse kuitenkin tiedät olevasi onnellinen.

Vierailija
72/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on koko seksipalstan järkevimmät viestit. Sitä usein täällä ihmettelen, kun keskusteluketjujen aiheet tuntuu ihan absurdeilta ja todellisuudesta vieraantuneilta.

Vierailija
73/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei suvaita?

Vierailija
74/127 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa jonkun pitää aina alkaa provoilemaan ja toiset tarttuvat syöttiin.

Itse en mitenkään pahastu tai kauhistu toisten seksuaalisuudesta, vaan siitä on mielenkiintoista täältä lukea. Kun eihän nämä mitään kahvipöytäaiheita ole.

Olen jäänyt hyvin kauas naisten ja bi-miesten ajatusmaailmasta seksin suhteen jostain syystä, ja koska molemmat kiinnostaa niin täällä on hyvä aiheeseen tutustua:)

M45

Vierailija
75/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva n. 40 vuotias mies, joka on kiinnostunut seksistä. Haluan ymmärtää paremmin sitä, miten eri naiset ajattelevat seksistä, vartalostaan tai miehistä. Joskus tuo auttaa kun yritän olla vaimolleni entistä parempi kumppani myös sängyssä. 

Pyrin vastailemaan myös asiallisesti, mikäli minun mielestä joku nainen kantaa huolta mielestäni jostain turhasta asiasta. Samoin yritän tuoda esiin myös sitä, miten miehet ajattelevat, toivoen että tuosta olisi jollekin iloa. 

Toisinaan täällä on keskusteluketjuja jotka saavat aikaan panetusta. Tuolloin runkkaan itseäni viestejä lukien.

Vierailija
76/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imeisesti vain miehet osaavat. Naiset ei.Näin täällä äänestetty.

Ja mitä jos nainen kirjoittas nimimerkillä  "hyvä pantava" tai " innokas kullinimijä" vastaan " häpyhuulien innokas loppukäyttäjä" vai mikä se olikaan, olisko suhtautuminen sama.

Missä tuollainen äänestys olisi nähtävissä?

Vierailija
77/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tunnustaa tyydyttävänsä itseään palstaa lukien, ja onhan tuo kieltämättä minullakin juuri nyt kulli puolijäykkänä. Siihen nähden vähän ihmetyttää se taannoinen sota, kun jotkut avasivat ihan tähän tarkoitukseen omistettuja ketjuja, ja toisesta päästä niitä sitten samaa tahtia liputettiin limboon.

Tarkoittaako tämä, että palsta on tarkoitettu ainoastaan teoreetikkojen käyttöön ilman käytännön harjoittelua, vai miksi juuri nuo ketjut kaiken muun keskellä saivat osakseen niin raivokasta vastustusta?

Vierailija
78/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän vanhempi gubbe ja lähinnä muisteluja: kyllästyin muutama viikko sitten tuohon av-palstan jatkuvaan asiallisten keskustelujen poistoon ja vilkaisin tänne, täällä nyt ainakin näyttäisi keskustelut säilyvän.

Vai runkkumatskua? :)))

Exän kanssa päätettiin kokeilla viimeisenä yhteisenä kesäpäivänä (mulla seur. päivänä kotipaikkakunnalle lähtö) vanhojen Suomi-filmien heinälatokohtauksia. Ladon nurkassa heitettiin housut pois, jotain vanhoja maatalouskoneita mitä lie ollut, niiden päälle; sitten heinäkasan päälle peuhaamaan. Eipä ollut elämys: Heinät tai oljet tökki molempia genitaaleihin; peuhaamisen jälkeen iho kutisi aivan älyttömästi. Touhun jälkeen, huomasin poislähtiessä, että siitä peuhupaikasta näkyi suoraan maantielle ja tien takana mökki, jossa asui yksi kylän pahimmista juorumummoista.

Illalla taas nähtiin aitantapasessa, sanoin, et entä jos se juorumummo näki? Hän siihen: siinäpähän näki, onpahan taas jotain kerrottavaa. Kuittasin siihen, et varmaan oli päiväkahvilla, näki mun hyllyvän perceen ja vetäs kahvit henkeen :)

Sit peuhattiin taas. Sen jälkeen vaatteet päälle. Hän makasi selällään sängyssä, itse istuin sängyn reunalla; Sanoin hiljaa, matalalla äänellä: Ei varmaankaan ihan kohta nähdä. Hän siihen: "Jos mieles vielä tekee, niin ...".  Ja eikun taas.

Sama jatkaa, sori jankutus

Kysyin ed. päivänä antaisiko ottaa itsestään nakukuvia, ei ole pakko, jos et halua. Otin tuona samana iltana filmijärkkärin loppurullalle 5-6 kuvaa, ihan siistejä, ei mitään pokea. Kysyin, et mitäs pidit? - No höh, eihän noissa nyt ollut mitään, oisin vaikka voinut levittää - ois se ollut kiva nähdä sun ilmees, kun menet valokuvausliikkeestä hakemaan niitä kuvia :)

Ne kuvat tuli: Hän kysyi puhelimessa, et onnistuiko ne? Onnistuihan ne. Siihen, et sinä tietysti runkkasit niille? (Nolotti ensin tunnustaa, mutta niin tein.). Kysyi, et lentikös pitkälle? Tunnustin, että tuli lattian siivous. Parin päivän päästä tuli kirje, jossa hän kertoi, et sen puhelun jälkeen oli aivan pakko mennä vessaan hiplaamaan, kertoi siinä kirjeessä ihan seikkaperäisesti mitä oli tehnyt. Se kyllä oli pokea :) No, sen kirjeen luettuani piti sitten lähteä itsekin....

Vierailija
79/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä semmoinen fetissi, joka vähän hankalahko asia sinkkuna ottaa puheeksi naisten kanssa, vaikka se onkin tiettyinä aikoina täysin normaalia leikkiä monissa *perheissä*. Eli seksi imetysaikana suomeksi sanottuna ja aihe jakaa ihmisiä aika tavalla. Se, että joku ei aiheesta pidä, on minulle aivan ok, enkä sitä halua edes tyrkyttää ja ymmärrän hyvin biologiset jutut taustalla.

Tulen sitten usein katsomaan, josko täällä olisi aihetta nosteltu ja jos jackpot käy, niin joku nainen kertoo oman positiivisen tai hauskan kokemuksensa ja silloin kiihotus on valtava. 

Eli toisin sanoen anonymiteetin suojassa voin puhua aiheesta, mitä ei edes parhaalle kaverille voi jakaa.

M41

Vierailija
80/127 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä semmoinen fetissi, joka vähän hankalahko asia sinkkuna ottaa puheeksi naisten kanssa, vaikka se onkin tiettyinä aikoina täysin normaalia leikkiä monissa *perheissä*. Eli seksi imetysaikana suomeksi sanottuna ja aihe jakaa ihmisiä aika tavalla. Se, että joku ei aiheesta pidä, on minulle aivan ok, enkä sitä halua edes tyrkyttää ja ymmärrän hyvin biologiset jutut taustalla.

Tulen sitten usein katsomaan, josko täällä olisi aihetta nosteltu ja jos jackpot käy, niin joku nainen kertoo oman positiivisen tai hauskan kokemuksensa ja silloin kiihotus on valtava. 

Eli toisin sanoen anonymiteetin suojassa voin puhua aiheesta, mitä ei edes parhaalle kaverille voi jakaa.

M41

Mielenkiintoinen :) Mikä siinä kiihottaa? Onko ne ne maitoa tursuavat rinnat, niiden imeminen tai se että joskus saattaa orgasmin aikana suihkuta maitoa? Meillä tuo imetysaika on jo jäänyt taakse enkä erityisesti niinkään muista niihin maitohinkkeihin liittyviä juttuja. Ei ollut siis meillä sen kummempaa seksiä kuin muulloinkaan. Joskus mies imi rintojani seksin aikana imetysajan loppupuolella ja kyllä sieltä vielä maitoa oli tullut pikkuisen. Ei ollut mikään erityinen juttu hänelle. Joskus mulla oli niin täynnä rinnat että valui vaan kun hommailtiin ja oli pakko käydä nopeasti lypsämässä enimmät pois että pystyi jatkamaan vähän siistimmin. Olihan se kyllä kiva kun rinnat oli paljon isommat kuin nykyään :) N31