Kuka olet ja miksi käyt seksi-palstalla?
Olen muutaman päivä ajan käynyt lukemassa täällä juttuja ja aloin miettimään millaisia ihmisiä täällä käy.
Itse olen nainen, avioliitossa ja hieman tylsistynyt. Haluaisin enemmän seksiä ja haen vinkkejä ja muiden kokemuksia.
Olenkohan väärässä paikassa.
Kommentit (127)
Sinulla on aina hyvät jutut N47
Siis olen mies . Vuosia vähän enempi. Suutelen
sinua mielikuvissani, mutta en nyt suulle.
Olet. Olet ihan varmasti: oikeassa. Niin kuin sanot.
Elämäni ja ajatusmaailmani ei pyöri "muiden.vinkkien/muiden.kokemusten"-seksin ympärillä mutta aina kun oikea (niin henkisesti seksiä rakastava ja kemiallisissakiimoissaan alati pyörivä) ihminen sitä haluaa jakaa/tarjoaa/tms, aitoa: niin minä otan sen ihmisen (ehkä myös liveseksipitoisen;) kontaktin aina mielelläni nauttien vastaan. Ehkä?
Olemme molemmat. Samalla lailla: oikeassa..
M45, perheenisä, joka on kiinnostunut seksistä, mutta kokemusta on vain yhdestä naisesta jo yli 25 vuoden ajalta. Haen täältä vertaiskokemuksia, vinkkejä ja myös kiihoketta.
26v mies
Käyn katselemassa mikä puhututtaa ja joskus heitän sanasen mukaan
Ilo aina oppia jotain uutta myös :)
Luen ja usein myös sormeilen itseäni samalla. Kirjoittelen myös tänne seksielämästäni ja kiihotun ajatuksesta, että joku mies ehkä nauttii lukemastaan
N36
Olen seksuaalisuudestani dissosioiva ihminen ja tulen tänne ihmettelemään normaalien ihmisten seksitarinoita.
Tuntuu olevan yleistä, et miehet "ajaa" puutteessa kärsivät naisensa seksipalstalle keskustelemaan seksistä, kun ei kotona siihen juttukaveria.
Mieti hyvä ihminen kaikessa rauhassa. Älä vaan kysy.
Nii sitä mä oli sanomassa et esittely unohtu.
N47