18-vuotiaani on päättänyt ottaa tatuoinnin ja olen aivan rikki
Kommentit (73)
Jopas menet pienestä rikki. Sulla ei näköjään ole elämässä ollut suuria vastoinkäymisiä.
Jos tuo on ainoa murheesi nuoren osalta, niin ole onnellinen.
Tuota vauhtia laittaa välit poikki, anna tehdä omat päätökset.
Miksi rikki? Eihän tatuointi edes ole pahimpia juttuja joita itselleen voi tehdä.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Sattuuko se AP kun on noin tyhmä kuin sinä?
Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.
Kotiarestiin sitten jos ei usko. On jo pois muodista musteet iholla ja lävistykset. Nyt on statusta jos on puhdas iho.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Läiskät iholla kertoo sairaudesta.
Hän on täysi-ikäinen homasi olet tehnyt. Kantaa itse vastuunsa kehosta ja elämästään.Siihen sinä et voi mitään! Laske napanuora irti hänestä.Ala elämän omaa elämää,nauretava edes mainita olet asiasta rikki! Kasva itse aikuiseksi.
Kasvaus mennyt pieleen ja mitään ei ole tehtävissä.. ei siinä samojen vanhempien läsnäolo ainakaan enää auta, itse sulkisin näin ollen välit lapseeni.
Vierailija kirjoitti:
Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.
Kyllä läheisistää saa ja pitää välittää. Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, myös vanhemmilla. Täysi-ikäisyyteen kuuluu myös kyky kuunnella järkipuhetta. Ei ole vielä elämänkokemusta eikä kypsä, teini-ikäinen on.
Ymmärtäisin rikki menemisen, jos lapsi joutuu rikoksen uhriksi tai pahaan onnettomuuteen, sairastuu vakavasti, hänellä on paha päihdeongelma tai ei löydä paikkaansa elämässä. Ulkonäköönsä liittyvät valinnat eivät tähän kategoriaan kuulu. Ole onnellinen, jos lapsen "ongelmat" ovat tuota tasoa ja anna hänen elää elämäänsä.
Mitäs olet kasvattanut hänestä w t -saastan.
Vierailija kirjoitti:
Jopas menet pienestä rikki. Sulla ei näköjään ole elämässä ollut suuria vastoinkäymisiä.
Mikä siinä tatuoinnissa on niin kaameaa? rauhoitu, AP, täysi-ikäinen ottaa tatskan, jos itse maksaa ja itse niin päättää.
Tuohon ei sitten totu. Mulla kanssa aina vähän kouraisee mahanpohjasta kun lapsi esittelee uutta tatuointia. Tekisi niitä edes jossain studiolla eikä jonkun kaverin luona.
En ole koskaan pitänyt tatuoinneista, mutta eipä minulla ole mitään sananvaltaa aikuisen lapsen tekemisiin.
Toisen lapseni tatuoinnit tuntuvat jostain syystä vielä pahemmalta, kuin ensimmäisen lapseni yllätysraskaus 20v. (ovat edelleen miehen kanssa yhdessä ja lapsia on tullut lisääkin). Raskaus oli järkytys, mutta vain hetken.
Se on ihoa vaan. Kehota ottaa sellaiseen kohtaan, minkä voi halutessaan saada vaatteilla piiloon. Ennenkuin haukutte tatuoituja wt-saastaksi, niin kerrottakoon että minäkin tatuoitu ihminen olen lasten teholla töissä.
En oikein mitä täysi-ikäisen asiat kuuluu äidille. Etkö voisi vain pitää mölyt mahassasi ja antaa toisten olla rauhassa. Ainakin itse laittaisin välit poikki moiseen natziäitiin.
Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.