Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotiaani on päättänyt ottaa tatuoinnin ja olen aivan rikki

Vierailija
27.08.2022 |

Mikään järkipuhe ei auta.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.

Vierailija
2/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas menet pienestä rikki. Sulla ei näköjään ole elämässä ollut suuria vastoinkäymisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ainoa murheesi nuoren osalta, niin ole onnellinen.

Vierailija
4/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vauhtia laittaa välit poikki, anna tehdä omat päätökset.

Vierailija
5/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikki? Eihän tatuointi edes ole pahimpia juttuja joita itselleen voi tehdä.

Vierailija
6/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Vierailija
7/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko se AP kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
8/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.

Vierailija
9/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiarestiin sitten jos ei usko. On jo pois muodista musteet iholla ja lävistykset. Nyt on statusta jos on puhdas iho.

Vierailija
10/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Läiskät iholla kertoo sairaudesta.

Vierailija
11/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täysi-ikäinen homasi olet tehnyt. Kantaa itse vastuunsa kehosta ja elämästään.Siihen sinä et voi mitään! Laske napanuora irti hänestä.Ala elämän omaa elämää,nauretava edes mainita olet asiasta rikki! Kasva itse aikuiseksi.

Vierailija
12/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaus mennyt pieleen ja mitään ei ole tehtävissä.. ei siinä samojen vanhempien läsnäolo ainakaan enää auta, itse sulkisin näin ollen välit lapseeni.

Vierailija
13/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.

Kyllä läheisistää saa ja pitää välittää. Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, myös vanhemmilla. Täysi-ikäisyyteen kuuluu myös kyky kuunnella järkipuhetta. Ei ole vielä elämänkokemusta eikä kypsä, teini-ikäinen on.

Vierailija
14/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin rikki menemisen, jos lapsi joutuu rikoksen uhriksi tai pahaan onnettomuuteen, sairastuu vakavasti, hänellä on paha päihdeongelma tai ei löydä paikkaansa elämässä. Ulkonäköönsä liittyvät valinnat eivät tähän kategoriaan kuulu. Ole onnellinen, jos lapsen "ongelmat" ovat tuota tasoa ja anna hänen elää elämäänsä.

Vierailija
15/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet kasvattanut hänestä w t -saastan. 

Vierailija
16/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on ihonsa. 

Vierailija
17/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas menet pienestä rikki. Sulla ei näköjään ole elämässä ollut suuria vastoinkäymisiä.

Mikä siinä tatuoinnissa on niin kaameaa? rauhoitu, AP, täysi-ikäinen ottaa tatskan, jos itse maksaa ja itse niin päättää.

Vierailija
18/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei sitten totu. Mulla kanssa aina vähän kouraisee mahanpohjasta kun lapsi esittelee uutta tatuointia. Tekisi niitä edes jossain studiolla eikä jonkun kaverin luona.

En ole koskaan pitänyt tatuoinneista, mutta eipä minulla ole mitään sananvaltaa aikuisen lapsen tekemisiin.

Toisen lapseni tatuoinnit tuntuvat jostain syystä vielä pahemmalta, kuin ensimmäisen lapseni yllätysraskaus 20v. (ovat edelleen miehen kanssa yhdessä ja lapsia on tullut lisääkin). Raskaus oli järkytys, mutta vain hetken.

Vierailija
19/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihoa vaan. Kehota ottaa sellaiseen kohtaan, minkä voi halutessaan saada vaatteilla piiloon. Ennenkuin haukutte tatuoituja wt-saastaksi, niin kerrottakoon että minäkin tatuoitu ihminen olen lasten teholla töissä.

Vierailija
20/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitä täysi-ikäisen asiat kuuluu äidille. Etkö voisi vain pitää mölyt mahassasi ja antaa toisten olla rauhassa. Ainakin itse laittaisin välit poikki moiseen natziäitiin.