18-vuotiaani on päättänyt ottaa tatuoinnin ja olen aivan rikki
Kommentit (73)
Olet kasvattanut hänet vihaamaan itseäsi. Pitäisikö katsoa peiliini mikä pelle sieltä näkyy.
Itse sanoisin että ultimaattisesti hän vastaa omista päätöksistään. Kertoisin että itsekin halusin lapsena ottaa tatuoinnin mutta olen ikionnellinen että vanhempani olivat sitä vastaan. Sanoisin lapselle saman kun minulle sanottiin. Jos otat tatuoinnin niin turha odottaa enää ikinä rahallista apua minulta
Vierailija kirjoitti:
Kotiarestiin sitten jos ei usko. On jo pois muodista musteet iholla ja lävistykset. Nyt on statusta jos on puhdas iho.
18 v kotiarestiin? Tatuoinnin takia? Ei onnistu.
18v on teini-ikäinen lapsi vielä. Käske odottaa muutama vuosi. kiittää vielä sinua. Muistaako muuten kukaan kun oli muotia 2000-luvun alussa muotia korvalävistykset, sellaiset heimorenkaat jotka levitti korvanipukan. Nyt joillain näkee sellaisia roikkuvia korvannipukoita joissa. Näyttää epämuodostuneille. Toinen on tribaali joka laitettiin joka jäbän käteen ja mimmien persuuksiin. Nyt täysin pois muodista. Muotijuttuja.
Tämänhän on pakko olla provo, joten jäitä hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olet kasvattanut hänestä w t -saastan.
Tämä!
Kun mieheni tytär otti tatuoinnin, mietin vakavasti eroa, vaikka tyttö on täysi-ikäinen, eikä ole ikinä asunut meillä. Mutta jostainhan ne alhaisogeenit on tulleet..
Vierailija kirjoitti:
Olemme Suomessa. Täällä ei ole w t -saastaa. Suomessa puhutaan suomea. White trash on jenkkikieltä. Se joka puhuu wt.stä, on sitä juuri itse pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.
Kyllä läheisistää saa ja pitää välittää. Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, myös vanhemmilla. Täysi-ikäisyyteen kuuluu myös kyky kuunnella järkipuhetta. Ei ole vielä elämänkokemusta eikä kypsä, teini-ikäinen on.
Mitä järkipuhetta tatuointien kieltäminen on?
Vierailija kirjoitti:
Olet kasvattanut hänet vihaamaan itseäsi. Pitäisikö katsoa peiliini mikä pelle sieltä näkyy.
Bullshit. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Miniäni äiti on tuollainen, ja arvaa montako tatuointia miniäni otti ihan provokaation vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihoa vaan. Kehota ottaa sellaiseen kohtaan, minkä voi halutessaan saada vaatteilla piiloon. Ennenkuin haukutte tatuoituja wt-saastaksi, niin kerrottakoon että minäkin tatuoitu ihminen olen lasten teholla töissä.
Ei se työpaikka sinusta parempaa ihmistä tee. Hoitsut on kaikista pahimpia tyranneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.
Minun pojallani on vain yksi, mutta minulla, hänen vanhalla äidillään, on 11 tatuointia.
Vanhoilla äideillä ei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Kun mieheni tytär otti tatuoinnin, mietin vakavasti eroa, vaikka tyttö on täysi-ikäinen, eikä ole ikinä asunut meillä. Mutta jostainhan ne alhaisogeenit on tulleet..
Et voi olla tosissasi. Miehesi kannattaisi ehdottomasti ottaa ero sinusta.
Junttiahan se on.
Mun korvaan särähtää silti enemmän "18-vuotiaaNI". Et omista toista ihmistä.
Jos se haluaa näyttää kävelevältä sarjakuvalehdeltä niin oma on asiansa.
Pentti Toutain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.
Minun pojallani on vain yksi, mutta minulla, hänen vanhalla äidillään, on 11 tatuointia.
Vanhoilla äideillä ei ole tatuointeja.
Minullapa on. Olen 63.
Tatuointi laskee naisen tasoo sanoo pariutumistutkija
Onhan se ikävää, jos joku haluaa itseensä ikuisen white trash -leiman.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että ultimaattisesti hän vastaa omista päätöksistään. Kertoisin että itsekin halusin lapsena ottaa tatuoinnin mutta olen ikionnellinen että vanhempani olivat sitä vastaan. Sanoisin lapselle saman kun minulle sanottiin. Jos otat tatuoinnin niin turha odottaa enää ikinä rahallista apua minulta
Älä jaksa! Tatuoinnit ovat valtavirtaa, ovat olleet jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tämänhän on pakko olla provo, joten jäitä hattuun.
Kyllä näitä äitejä on jotka haluavat kontrolloida täysi-ikäisten tekemisiä vaikka laillisesti olisi oikeus päättää itse. Tunnen eräänkin nelikymppisen joka kokee epävarmuutta jos tekee itse päätöksensä vastoin äidin tahtoa.
Tuleeko tatskat pimpin ja peppureiän seutuville?