Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaani on päättänyt ottaa tatuoinnin ja olen aivan rikki

Vierailija
27.08.2022 |

Mikään järkipuhe ei auta.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.

Minun pojallani on vain yksi, mutta minulla, hänen vanhalla äidillään, on 11 tatuointia.

Vierailija
22/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvattanut hänet vihaamaan itseäsi. Pitäisikö katsoa peiliini mikä pelle sieltä näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että ultimaattisesti hän vastaa omista päätöksistään. Kertoisin että itsekin halusin lapsena ottaa tatuoinnin mutta olen ikionnellinen että vanhempani olivat sitä vastaan. Sanoisin lapselle saman kun minulle sanottiin. Jos otat tatuoinnin niin turha odottaa enää ikinä rahallista apua minulta

Vierailija
24/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiarestiin sitten jos ei usko. On jo pois muodista musteet iholla ja lävistykset. Nyt on statusta jos on puhdas iho.

18 v kotiarestiin? Tatuoinnin takia? Ei onnistu.

Vierailija
25/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v on teini-ikäinen lapsi vielä. Käske odottaa muutama vuosi. kiittää vielä sinua. Muistaako muuten kukaan kun oli muotia 2000-luvun alussa muotia korvalävistykset, sellaiset heimorenkaat jotka levitti korvanipukan. Nyt joillain näkee sellaisia roikkuvia korvannipukoita joissa. Näyttää epämuodostuneille. Toinen on tribaali joka laitettiin joka jäbän käteen ja mimmien persuuksiin. Nyt täysin pois muodista. Muotijuttuja.

Vierailija
26/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän on pakko olla provo, joten jäitä hattuun.

Vierailija
27/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet kasvattanut hänestä w t -saastan. 

Tämä!

Kun mieheni tytär otti tatuoinnin, mietin vakavasti eroa, vaikka tyttö on täysi-ikäinen, eikä ole ikinä asunut meillä. Mutta jostainhan ne alhaisogeenit on tulleet..

Vierailija
28/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme Suomessa. Täällä ei ole w t -saastaa. Suomessa puhutaan suomea. White trash on jenkkikieltä. Se joka puhuu wt.stä, on sitä juuri itse pahimmasta päästä. 

Vierailija
29/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deal with it. Hän on täysi-ikäinen, asia ei ole millään lailla sinun vaikutusvallassasi tai päätettävissä.

Kyllä läheisistää saa ja pitää välittää. Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, myös vanhemmilla. Täysi-ikäisyyteen kuuluu myös kyky kuunnella järkipuhetta. Ei ole vielä elämänkokemusta eikä kypsä, teini-ikäinen on.

Mitä järkipuhetta tatuointien kieltäminen on?

Vierailija
30/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kasvattanut hänet vihaamaan itseäsi. Pitäisikö katsoa peiliini mikä pelle sieltä näkyy.

Bullshit. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Miniäni äiti on tuollainen, ja arvaa montako tatuointia miniäni otti ihan provokaation vuoksi.

Vierailija
31/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihoa vaan. Kehota ottaa sellaiseen kohtaan, minkä voi halutessaan saada vaatteilla piiloon. Ennenkuin haukutte tatuoituja wt-saastaksi, niin kerrottakoon että minäkin tatuoitu ihminen olen lasten teholla töissä.

Ei se työpaikka sinusta parempaa ihmistä tee. Hoitsut on kaikista pahimpia tyranneja.

Vierailija
32/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian niitä tulee lisää. En tiedä yhtään tatuoitua, jolla olisi vain yksi tatuointi.

Minun pojallani on vain yksi, mutta minulla, hänen vanhalla äidillään, on 11 tatuointia.

Vanhoilla äideillä ei ole tatuointeja. 

Vierailija
33/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Kun mieheni tytär otti tatuoinnin, mietin vakavasti eroa, vaikka tyttö on täysi-ikäinen, eikä ole ikinä asunut meillä. Mutta jostainhan ne alhaisogeenit on tulleet..

Et voi olla tosissasi. Miehesi kannattaisi ehdottomasti ottaa ero sinusta.

Vierailija
34/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiahan se on.

Mun korvaan särähtää silti enemmän "18-vuotiaaNI". Et omista toista ihmistä.

Jos se haluaa näyttää kävelevältä sarjakuvalehdeltä niin oma on asiansa.

Vierailija
35/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Toutain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilla äideillä ei ole tatuointeja. 

Minullapa on. Olen 63.

Vierailija
36/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi laskee naisen tasoo sanoo pariutumistutkija

Vierailija
37/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, jos joku haluaa itseensä ikuisen white trash  -leiman.

Vierailija
38/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että ultimaattisesti hän vastaa omista päätöksistään. Kertoisin että itsekin halusin lapsena ottaa tatuoinnin mutta olen ikionnellinen että vanhempani olivat sitä vastaan. Sanoisin lapselle saman kun minulle sanottiin. Jos otat tatuoinnin niin turha odottaa enää ikinä rahallista apua minulta

Älä jaksa! Tatuoinnit ovat valtavirtaa, ovat olleet jo vuosia.

Vierailija
39/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän on pakko olla provo, joten jäitä hattuun.

Kyllä näitä äitejä on jotka haluavat kontrolloida täysi-ikäisten tekemisiä vaikka laillisesti olisi oikeus päättää itse. Tunnen eräänkin nelikymppisen joka kokee epävarmuutta jos tekee itse päätöksensä vastoin äidin tahtoa.

Vierailija
40/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tatskat pimpin ja peppureiän seutuville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi