Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaani on päättänyt ottaa tatuoinnin ja olen aivan rikki

Vierailija
27.08.2022 |

Mikään järkipuhe ei auta.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen on sellainen, josta ei voi ottaa mitään pois. Jos täydellisestä ottaa pois jotakin, siitä tulee epätäydellinen.

Täydellinen on sellainen, johon ei voi lisätä mitään. Jos täydelliseen lisää jotakin, siitä tulee epätäydellinen.

Vierailija
62/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kehottaa olemaan ottamatta:

Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra. 

Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra.

3. Moos. 19:28 (vuosien 1933 ja 1992 käännökset)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Luonnonvalinta toimii hyvin, jos jossain on niin heikko yksilö että tuollaiseen hajoaa.

Vierailija
64/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että joihinkin ammatteihin tai piireihin ei pääse, jos on tatuointeja. Tai niitä ei saa olla ainakaan näkyvillä paikoilla.  (esim poliisilaitos, laadukkaat hotellit, ravintolat, pankit , lentoyhtiöt, luksusputiikit eivät huoli työntekijöikseen tatuoituja. Jotkut eivät huoli heitä edes asiakkaikseen (esim jotkut yksityiset golf- ja tennis-klubit, uimarannat). 

Näinhän se on. Halpislentoyhtiöön saattaa päästä töihin, muttei Finnairille, British Airwaysille jne.

Vierailija
65/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tatuointi olla millään tavalla ongelma? Tai useampikaan. Mitä siiten, vaikka tatuoisi itselleen kokovartalohaarniskan! Keho on jokaisen oma ja hyvin tehdyt tatuoinnit ovat upeita.

Vierailija
66/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet kasvattanut hänestä w t -saastan. 

Tämä on hassua, että wt ei tunnista itseään.

(Tarkoitan sinua)

Vierailija
67/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen on sellainen, josta ei voi ottaa mitään pois. Jos täydellisestä ottaa pois jotakin, siitä tulee epätäydellinen.

Täydellinen on sellainen, johon ei voi lisätä mitään. Jos täydelliseen lisää jotakin, siitä tulee epätäydellinen.

Tämä tulee minulle aina mieleen, kun näen tatuoidun miehen. Jään ikään kuin pohtimaan, että missähän kohtaa tuon miehen vartalossa hänellä on jotain vajausta, jos sitä pitää tasapainottaa lisäämällä runsaasti jotakin kuviota jonnekin muualle.

Vierailija
68/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatuoinnit olisivat oikeasti hyvännäköisiä ja auttaisivat parin saamisessa, niin luonto olisi jo järjestänyt meille jotain kuvioita itseemme.

Vierailija
69/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 22v siskokin otti aivan helvetin ruman, ylävartalon peittävän tatuoinnin mutta en minä siitä hänelle sano mitään koska asia ei minulle kuulu. Ei se sinulle myöskään kuulu jos täysi-ikäinen tyttäresi ottaa tatuoinnin, mutta jos haluaa joskus tatuoinnin poistattaa niin älä ainakaan suostu sitä hänelle maksamaan.

Niin kauan kun lapsi asuu kotona tulee hänen noudattaa vanhempien sääntöjä. Itse antaisin lapselle vaihtoehdot:

1. Jatka kotona asumista

2. Etsi oma koti ja tee sitten mitä lystäät

Vierailija
70/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt ottaa tatuointi

1. Miehet huomaa helpommin - vaikka miehet ei tykkääkkään tatuoinnista niin se provosoi ja tekee "aloitteen"

2. On "cool" monen mielestä, sillä saa respektiä kapakoissa, festareilla ja kaikissa nuorten miittipaikoissa

3. Pelottaa lapsia ja kiltimpiä henkilöitä, eli karkoittaa niitä 

Syyt olla ottamatta tatuointia

1. Vähentää miesten halua sinuun kohtaan seksi, deitti, naimisiinmeno ja lapsienteko mielessä.

2. Vaikeampi päästä tietyillä työpaikoilla korkealle, vähentää myös mahdollisuutta työskennellä lasten kanssa. Vaikeampi myös päästä hotelleihin, ravintoloihin tai tietynlaiseen hienostuneeseen "toimintaan" mukaan

3. Pelottaa lapsia ja kiltimpiä henkilöitä, eli karkoittaa niitä

Vierailija
71/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on kiva kun saa helppoo pesää

Vierailija
72/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te päättelette, että kyseessä on tyttö?

Vierailija
73/73 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te päättelette, että kyseessä on tyttö?

Epäilen että kyseessä on poika. Jos poika on riittävä jo "haluamaan" tatuoinnin niin hän ui jo alapäässä. Tatska ei ole tarvittu hänen tapauksessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi