Jaa. Se voi ehkä sittenkin olla totta, että jossain harvinaisissa tapauksissa pitkä nainen oikeasti rakastuu itseään lyhyempään mieheen
Näin Instagramissa jonkun ulkomaalaisen nuoren naisen. Taisi olla puolalainen kaikista teksteissä olleista kirjaimista päätellen. Mutta tämä nainen oli tosi pitkä, jossain taisi olla pituudesta maininta, että melkein 190 cm. Näytti seurustelevan itseään selvästi lyhyemmän ja muutekin "pienemmän" nuoren miehen kanssa. Nainen itse siis oli hoikka, mutta silti tätä miestä ikään kuin "isompi". Oli jakanut jonkun yhteiskuvan poikaystävänsä kanssa, jossa suutelivat ja halailivat. Kuvista päätellen naisessa oli sellaista rakastuneen naisen hehkua, jota ei näy muuten kuin rakastuneena.
Eli kyllä se sittenkin näyttää siltä, että joissain tapauksissa pitkä nainen voi rakastua itseään lyhyempään mieheen. Itse olen tuota pitänyt aina hyvin kyseenalaisena, jopa kyseenalaistanut sen olemassaolon. Enkä ole myöskään pitänyt tuollaisten parien parisuhdetta vakavasti otettavana.
Kommentit (5)
Ihan vitsinä minäkin naimisissa olin itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Not.
Minä tiedän monta pariskuntaa, jossa nainen on miestä pitempi. Aloittaja ei taida liikkua missään kodin ulkopuolella ja asuukin jossain umpikorvessa.
Minä rakastuin itseäni lyhyempään mieheen. Itse olen 171cm pitkä, mies jotain vähän päälle 160 cm. Meillä oli ihan älyttömän hauskaa keskenämme. Mutta mies ei jotenkin kestänyt itseään pidempää naista, aina töni minua puolileikillään matalammalle puolta tietä/polkua, en saanut käyttää korkokenkiä yms yms. Jotenkin se epävarmuus itsestään alkoi näkymään muissakin jutuissa, eikä se ollut kauhean seksikästä. Loppui sitten se suhde juuri osittain näiden syiden takia.
Että vaatii se pidempi naisystävä myös hyvää itsetuntoa miehen puolelta.
Kai se "rakastuu" vaikka kehen että saa edes jonkun.