Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöllinen siemensyöksy aikuisiällä

Vierailija
27.08.2022 |

Murrosiässähän nämä on hyvin yleisiä. Onko osunut kohdalle vielä aikuisiällä? Oliko takana pidempi putki laukeamattomuutta vai tuliko ihan "tavallisena" yönä? Tarkoitus ei ole tuota erikseen lähteä tavoittelemaan mutta ihan mielenkiinnosta aloin miettiä asiaa ja sen pohjalta avasin ketjun. Jos en väärin muista, niin olisiko ehkä kerran osunut omalle kohdalle mutta käytännössä murrosikään nämä loppuivat. Pisin tauko laukeamattomuutta noin kuukauden.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v mies.Vaimoni on pitänyt minua vuosia jo siveysvyössä. Noin 3vrk:n lukittuna olemisen jälkeen laukean yöllä unessa että sperma valuu metallisesta kehikosta ulos. Vaimoni vaan nauraa ja sanoo että se on minulle oikeen. pillua saan noin 2krt kuukaudessa muuten olen lukittuna.

Vierailija
22/46 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa vai valveilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa vai valveilla?

Myöhäinen vastaus mutta tarkoitin nimenomaan unessa.

- AP

Vierailija
24/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole täysi-ikäisenä tullut kertaakaan.

Joskus on illalla tullut ajateltua tuhmia laukeamatta, niin unenlaatu on mennyt ihan surkeaksi mutta ei märäksi silti.

Harvoin kyllä olen viikkoakaan laukeamatta.

Vierailija
25/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestikko yöllinen siemensyöksy on mukava?

Oli mitä sieltä 15v ikävuoden molemmin puolin muistelee. Ei se sotku mutta itse tapahtuma.

Olisihan se hienoa kun joskus aikuisiälläkin osuisi. :)

Vierailija
26/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pitkästä aikaa taas jossain 60v jommalla puolen. Oli silloin seksiä vain kerta viikon välein, joskus meni pari päivää toiselle viikolle.  Yleenä ennen ei seksiuinissa päässyt koskaan loppuun asti, aina tuli joku joka vei kadotti tilanteen vieraan naisen kanssa. Mutta tuossa välissä tuli joku kerta, kun pääsin panemaan unissani loppuun asti ja tulin lakanoille. Sitä se on kun on koko ikä tottunut saamaan pillua useamman kerran viikossa. Toiselle viikolle jos mennyt, niin kiivennyt jo pitkin seiniä.  Yleensä vaimo on jo ehtinyt reagoida ja hoitaa miehensä. Nuoremana liiat testot teki äkäiseksi ja vaimo saattoi sanoa naurahtaen, ettei sinua taas kestä pirukaan ja hoiti ongelman pois sängyssä. Minun kiimani lisäsi myös vaimoni kiimaa. 

Vierailija
27/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain yöllisen siemensyöksyn, kun olin tanssinut ja suudellut taukoamatta kielareita aivan jäätävässä stondiksessa eksän eli koulutyttöystävän kanssa luokkakokouksen jatkoilla.

Vierailija
28/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä ketjussa yllättävästi alapeukuttavat mielensäpahoittajat liikkeellä. Se on teidän päätöksellä nämä yölliset siemensyöksyt selkeästi kiellettävä! 😄

Vierailija
29/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuhaaveilija kirjoitti:

Viimeksi sain yöllisen siemensyöksyn, kun olin tanssinut ja suudellut taukoamatta kielareita aivan jäätävässä stondiksessa eksän eli koulutyttöystävän kanssa luokkakokouksen jatkoilla.

Tapasin ihastukseni nuoruudesta ja sain tuon yöllisen kolmeviitosena. Mulle riitti pelkkä hänen vartalonsa ja kauniit kasvonsa. Yhä niin kauniit ihan kuin silloin kauan sitten. Jos olisimme suudelleet, olisimme rakastelleet.

Vierailija
30/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa niitä tuli melko usein aina parikymmpiseksi saakka, joskus jopa 3 krt vko vaikka olikin jo seksiä silloisen tyttöystävän kanssa. Muutenkin kalu seisoo todella herkästi, vieläkin. Aikuisemmalla iällä vähentyneet lähes olemattomiin, olisiko 45-50v välillä tullut yhteensä joku 5. Viimeisimmän näki vaimoni, joka oli valvoi töitä naputtaen sängyllä. Nukun alasti ja usein kesäkuumalla ilman peittoakin, olin jotain vaikeroinut unissani ja hän luuli että painajainen menossa. Aamulla naureskeli, kun oli huomannut että kulli pystyssä vaikeroinnin päätteeksi ja sitten oli mällit purskahdellut itsekseen :)  Oli suristellut itselleen sen jälkeen

Vierailija
31/46 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laukea unissani koskaan! En edes teininä

Vierailija
32/46 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikko. 

Vierailija
33/46 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v ja tällaisesta poikuus tallessa. Muuten olen virilli tapaus ollut jo lapsuudesta saakka.

Vierailija
34/46 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sananlasku,parempi siemen syöksyssä kuin kymmenen pussissa

Vierailija
35/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli mälli päivätorkuilla, en ollut runkannut yli viikkoon.

M30

Vierailija
36/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laukeamiseen asti koskaan aikuisena mennyt vaikka usein kivikovana herääkin.

Tasan kerran olen nukkuessa lauennut 30 vuotta sitten 16 vuotiaana. Ei oltu silloin vielä yhdyntään asti menty mutta nukuttiin yhdessä. Aamuyöstä, kun olin herännyt, olin kääntynyt lusikkaan ja tietysti vähän rintoja paidan alta hyvällyt ja kiihottunut tietysti.

Siin sitten nukahdettu uudestaan ja herään siihen kun laukean. Jotenkin en unissani edes heti tajua mitä tapahtuu kun kulli sykkii spermaa boxereihin ja läpi tyttökaverin pikkuhousupepulle.

Nolotti kyllä jonkin aikaa.

Vierailija
37/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laukeamiseen asti koskaan aikuisena mennyt vaikka usein kivikovana herääkin.

Tasan kerran olen nukkuessa lauennut 30 vuotta sitten 16 vuotiaana. Ei oltu silloin vielä yhdyntään asti menty mutta nukuttiin yhdessä. Aamuyöstä, kun olin herännyt, olin kääntynyt lusikkaan ja tietysti vähän rintoja paidan alta hyvällyt ja kiihottunut tietysti.

Siin sitten nukahdettu uudestaan ja herään siihen kun laukean. Jotenkin en unissani edes heti tajua mitä tapahtuu kun kulli sykkii spermaa boxereihin ja läpi tyttökaverin pikkuhousupepulle.

Nolotti kyllä jonkin aikaa.

Vastaan naisena tähän, sillä me miesystäväni kanssa nukutaan usein lusikassa. Joskus käy niin, että hän.  unissaan alkaa jäykistellä ja tökkiä kaluaan mun peppua vasten. Mun ei silloin tarvii montaakaan kertaa painaa peppuani sen housuissa jäykkänä sojottavaa kalua vasten kun siltä tulee ja se sen jälkeinen miehen hämillinen olotila ja kiire siistimään yöpuvun housujaan on minusta aivan ihanaa, vaikka siinä joskus vähän omatkin pikkarit saattaa sotautua.

Vierailija
38/46 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut yhä, olen kohta 50. Asiaa on "auttanut" laukeamattomuus, en masturbointi reiluun kuukauteen eikä vaimoa seksi tunnu kiinnostavan tai sitten turhan harvoin😥. Masturbointi on muutenkin vähentynyt siitä mitä oli nuorena, enää ei niinkään kiinnosta, ainakaan loppuun asti. Edgetys voi olla myös nautinnollista tai sit muilla keinoilla itsensä kiusaaminen...

Vierailija
39/46 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooniseen hermokipuun määrätyn masennuslääke / epilepsialääke viime kesänä tappoi libidon ja erektiokyvyn. Myös normaali pissaaminen vaikeutui kun ei vaan tyhjenny, vaan istumalla pikkuhiljaa valuu kun yrittää lantionpohjalihaksilla avittaa kunnes alapää kipeytyy. Kun sitten luule olevansa valmis, pyyhki hepinpään niin eikös vaan jäännöstipat heti ruikkaa housuihin mutta onneksi on Tena jne.

Ja off-topicista asiaan: Sanoin omalääkärille etten enää syö noita em. lääkkeitä vaan titraan alas. Nyt noin 2 viikkoa mennyt puolella lääkemäärälla, ja tapahtui ihme. Tällä viikolla kun aamulla heräsin niin ei ollut housusuojassa märkää pissaa vaan sen pinta oli korppuuntunt jäykäksi. Ts jotain muuta herkkua oli valunut yöllä housuihin.

M66

Vierailija
40/46 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä aloin runkkaamaan ennen kuin sain siemensyöksyjä niin ei tullut tutuksi tää. Mutta 26-vuotiaana pidätin monta viikkoa kun suunniteltiin yhden tytön kanssa tapaamista, joka ei lopulta koskaan toteutunut. Yöllinen siemensyöksy tuli jossain noin 4-5 viikon kohdalla. Taisi käydä kahdestikin tuo, molemmilla kerroilla siinä hiukan yli kuukauden odotuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä