Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöllinen siemensyöksy aikuisiällä

Vierailija
27.08.2022 |

Murrosiässähän nämä on hyvin yleisiä. Onko osunut kohdalle vielä aikuisiällä? Oliko takana pidempi putki laukeamattomuutta vai tuliko ihan "tavallisena" yönä? Tarkoitus ei ole tuota erikseen lähteä tavoittelemaan mutta ihan mielenkiinnosta aloin miettiä asiaa ja sen pohjalta avasin ketjun. Jos en väärin muista, niin olisiko ehkä kerran osunut omalle kohdalle mutta käytännössä murrosikään nämä loppuivat. Pisin tauko laukeamattomuutta noin kuukauden.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavan seksiunen huipennus tuo on ollut muutaman kerran aikuisiällä.

Vierailija
2/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kovin montaa kertaa yöllisiä siemensyöksyjä tullut edes nuorena, eikä hirveästi seksiuniakaan. Opin varmaankin heti murrosiän alusta pitämään itseni niin hyvin tyydytettynä, että ei vaan ole ollut kropalla tarvetta purkautua... Tuskin on ollut viikkoa pidempää taukoa orgasmin saannissa koskaan sen jälkeen kun niitä liki 40 vuotta sitten ylipäänsä alkoi tulla. Ja jos on seksiunta joskus näyttänytkin, niin yleensä on jäänyt kuivaksi, vaikka unessa orgasmi olisikin tullut, outoa kyllä. Varmaan yhden käden sormilla laskettavissa kerrat, että kalsarit olisivat yöllä kastuneet.

Vähän harmi oikeastaan, kyllä mulle seksiunet kelpaisi, kuivana tai märkänä. Selkounena mieluiten, jos valita saisi 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran aikuisiällä tullut, kun ei ole hetkeen muistanut runkuttaa. Useammin käy niin, että herään siihen kun on tulossa, mutta pystyn vielä pidättelemään.

Vierailija
4/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kovin montaa kertaa yöllisiä siemensyöksyjä tullut edes nuorena, eikä hirveästi seksiuniakaan. Opin varmaankin heti murrosiän alusta pitämään itseni niin hyvin tyydytettynä, että ei vaan ole ollut kropalla tarvetta purkautua... Tuskin on ollut viikkoa pidempää taukoa orgasmin saannissa koskaan sen jälkeen kun niitä liki 40 vuotta sitten ylipäänsä alkoi tulla. Ja jos on seksiunta joskus näyttänytkin, niin yleensä on jäänyt kuivaksi, vaikka unessa orgasmi olisikin tullut, outoa kyllä. Varmaan yhden käden sormilla laskettavissa kerrat, että kalsarit olisivat yöllä kastuneet.

Vähän harmi oikeastaan, kyllä mulle seksiunet kelpaisi, kuivana tai märkänä. Selkounena mieluiten, jos valita saisi 🙂

No mikäs se nyt tässäkin viestissä mieliä on pahoittanut? Yleensä en alapeukkuja edes huomioi, mutta nämä vaikuttivat jo vähän oudoilta... Olisi kiva kuulla jotain selittävää kommenttia, ehkä oppisin jotakin uutta!

Vierailija
5/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs se nyt tässäkin viestissä mieliä on pahoittanut? Yleensä en alapeukkuja edes huomioi, mutta nämä vaikuttivat jo vähän oudoilta... Olisi kiva kuulla jotain selittävää kommenttia, ehkä oppisin jotakin uutta!

Taitaa olla vain jotakin "ammatikseen" alapeukuttamista, järjestään jokainen viesti käyty läpi noin ja samaa näkee muissakin ketjuissa. Eipä noista kannata välittää. 🙂

Vierailija
6/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että niitä olisi poikana/nuorenakaan kovin montaa kertaa tullut. Muutama.

Tumputin kuitenkin niin monta kertaa päivässäkin, ettei tainnut öille enää paukkuja jäädä.

Aikuisena en muista, että kertaakaan olisi yöllä tullut.

Kaikkein noloin yöllä tuleminen tapahtui armeijassa, oli pitkä gines eikä voinut tumputtaa. Havahduin yöllä asiaan ja kirosin mielessäni yli kaiken märissä boksereissa.

Vierailija
7/46 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Indianan yliopiston tekemässä tutkimuksessa selvisi, että keski-ikäinen mies näkee märkiä unia keskimäärin 5,5 viikon välein."

Onpa mielenkiintoinen tutkimustulos linkatussa artikkelissa. Aivan odotetusti on ketjun vastauksissa mennyt, että harvinaisia aikuisiällä, vaikkakin täysin mahdollisia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/marat-unet-ovat-yleisempia-kuin-usk…

Vierailija
8/46 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ahkera tumputtaja, joten autonomiset yölennot ovat perin harvinainen juttu. Silti sama tapahtui kuin tuossa ylempänä, että kerran kalsarit ja lakana sotkeutuivat intissä.

Toinen aivan yhtä nolo tilanne oli se, kun nukuin samassa sängyssä tyttöystäväni kanssa (nykyinen vaimoni). Emme vielä olleet aloittaneet sekstailuja, koska suhde oli sillä hetkellä vähän haussa ja toverillinen. Mun odotukset olivat kuitenkin olleet aika kovat sille illalle, ja ylivuotoventtiili sitten toimi keskellä yötä.

Vierailija
9/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvinaista itselläni aikuisiällä. Teinivuosina oli kyllä aika useinkin tapahtuva iloinen asia. Kuluneen kesän aikana yksi tapahtuma tällä saralla helteiden aikaan (nukun yleensä alasti). Vaimo oli herännyt huokailuuni ja jotain olin unissani mumissutkin. Kulli oli ollut hänen mukaansa aivan täydessä tanassa, kun ääntelyyni heräsi vierestäni. Rouva oli laittanut kätensä sisäreidelleni ja vähän ehtinyt hivellä kiveksiäni kun olin purkautunut kunnolla unissani. Itselläni ei juuri muistikuvaa mitä olinkaan sitten uneksinut, mutta heräsin siihen kun mälli lensi pitkin vatsaani. Vaimo hymyili vieressä kehuen näytelmää tavallaan kiihottavan näköiseksi jutuksi.

Vierailija
10/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että edes nuorena olisi moisia ollut. Mutta olenkin tumputtanut viimeiset 30 vuotta vähintään kerran päivässä, joten moiselle ei taida olla tarvetta. Enkä kyllä muista mitään seksiuniakaan. Yhden käden sormiin jää ylipäätään ne kerrat jolloin olisin nähnyt seksiunia koko elämäni aikana, siis mitä muistan.

Vierailija
11/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut säännöllisesti siitä lähtien, kun huomasin että jöpöttävän pippelin hierominen tuntuu kivalta, ja aikuisiällä lisäksi harrastanut seksiä säännöllisesti. En muista koskaan saaneeni siemensyöksyä unissani, liekö tuosta johtuen että kassit on tyhjennetty säännöllisesti useamman kerran viikossa, jopa päivittäin.

Vierailija
12/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Indianan yliopiston tekemässä tutkimuksessa selvisi, että keski-ikäinen mies näkee märkiä unia keskimäärin 5,5 viikon välein."

Onpa mielenkiintoinen tutkimustulos linkatussa artikkelissa. Aivan odotetusti on ketjun vastauksissa mennyt, että harvinaisia aikuisiällä, vaikkakin täysin mahdollisia.

Tulipas tähän monta alapeukkua. Lieneekö huonosti muotoiltu mutta ihmettelin tutkimustulosta, jonka mukaan noinkin usein näitä tapahtuisi kuin 5,5 viikon välein.

Ketjun vastaukset lähempänä omaa ajatusta asiasta.

Vierailija
13/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas tähän monta alapeukkua. Lieneekö huonosti muotoiltu mutta ihmettelin tutkimustulosta, jonka mukaan noinkin usein näitä tapahtuisi kuin 5,5 viikon välein.

Ketjun vastaukset lähempänä omaa ajatusta asiasta.

Ehkä tuo MTV:n juttu oli vähän löysästi kirjoitettu. Siinä sanottiin myös että "Tutkijoiden mukaan näiden unien todennäköisyys lisääntyy huomattavasti miehillä, joiden edellisestä orgasmista on ehtinyt kulua muutamia viikkoja." Tästä voisi päätellä että 5,5 viikkoa on se keskimääräinen aika, jos muuten ei pussit tyhjene. Paha sanoa kun viittaukset ovat tyyliin "tutkijat sanovat" mutta kyllähän se arkikokemukseen mätsäisi.

Vierailija
14/46 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä oli viime yönä setämiehellä. Viikko edellisestä kerrasta ja koko viikko katseltu uimarannalla nättejä peppuja bikineissä. Ei ole pystytty harrastamaan seksi kun ei voi olla rauhassa. Viime yönä näin seksistä unta ja vain se pelasti, ettei kanssani ollut nainen saanut orgasmia yrityksestäni huolimatta. Mutta oli ihan todenperäinen uni. Muutaman kerran eläissäni lauennut sänkyy. Itseltäni tulee ruokalusikallinen, joten lakanat ovat aivan sotkussa. Yleensä vaimo pitänyt huolen kassien tyhjennyksistä.

Vierailija
15/46 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Itse en ole koskaan saanut yllisiä siemensyöksyjä. Pisin aika ilman orgasmia taitaa olla kolme viikkoa. Pitäisi joskus kokeilla kauanko itsellä kestää että yöllinen siemensyöksy tulee. Tietäisi sitten kauvan pitää olla ilma että saa maxsimaalisen siemensyöksyn.

Onkohan täällä ketään joka tietäisi oman aikansa. Onko se lähellä tuota kestiverto 5,5 viikkoa.

Vierailija
16/46 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan teininä saanut noita yöllisiä syöksyjä, johtui varmaan siitä että tuli tumputettua vähintään kerran päivässä. Useimmiten jopa 2-3 kertaa päivässä. Pakkohan se oli kun seisoi "koko ajan".

Sitten tumputtaminen väheni ja eka yöllinen syöksy tuli päälle 30v. Heräsin siihen ja aluksi oli hämmentävää herätä siihen sotkuun mutta hetken päästä tuntui että sehän oli oikeastaan tosi mukavaa laueta ilman minkäänlaista kosketusta, kalu vain sätki itsekseen peiton alla. Mielelläni kokisin sen uudestaan sotkusta huolimatta.

Vierailija
17/46 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olisi kuin lahja nuoruudesta, jos nuljun kouristuksiin vielä joskus heräisi. Aina joskus menee päälle kiihkeät panofilmit vielä, mutta valitettavasti sitä aina herää ennen kuin ruiskahtaa. Herää toki kalu kovana, ja pitää sitten käsin auttaa loppuun. Mutta olisi se, jos setämies vielä joskus saisi oikein märän unen...

Vierailija
18/46 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun kun etsin tietoa aikuisiän yöllisistä siemensyöksyistä ( olen 59-vuotias ). Koin tänä aamuna melkoisen yllätyksen kun heräsin herätyskellon ääneen. Tunsin pyjamanhousujeni olevan märät ja kun sitten vilkaisin tarkemmin, niin tajusin että olin lauennut unissani. En edes ollut herännyt siihen, mutta housut olivat silti ihan märät. En edes nuorempana saanut usein yöllisiä siemensyöksyjä, joten tämä oli todella hämmentävä kokemus. Mitään seksiuntakaan en ainakaan muista nähneeni viime yönä. Olen sinkkumies, joten seksiä ei tule harrastettua usein, mutta orgasmin saan itsetyydytyksellä muutaman kerran viikossa. Edellisestä kerrasta oli toki jo muutama päivä, mutta en tuntenut olevani mitenkään "puutteessa" tai kiimainen, vaan kroppa taisi olla toista mieltä kun päätti tyhjentää kassit. Ihan mukava yllätys kuitenkin...

Vierailija
19/46 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee yöllinen siemensyöksy ja se vituttaa. Märkänä bokserit sitte. Yöllinen siemensyöksy on vittumainen.

Vierailija
20/46 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestikko yöllinen siemensyöksy on mukava? Ei todellakaan ole. Sotkua ja painajaisia vaan. Inhottava tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän