Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vien naiseni syömään, katselin hintoja ja hirvittää

Vierailija
27.08.2022 |

Pisatkin jo yli kympin ja siihen päälle juoma.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua persaukisia miehiä, jotka kuvittelevat, että heillä on joku ihmisoikeus niinkin kalliiseen harrastukseen kuin deittailu. Parantakaa rahatilanteenne, ettette ole taakaksi tulevalle kumppanillenne ja voitte tarjota hänelle vakaan elämän ja luoda yhdessä hauskoja muistoja matkailemalla, menemällä tapahtumiin jne. Toki voitte toivoa, että sattumalta kohtaatte Sen Oikean mutta sitä odotellessa hommatkaa taloutenne kuntoon.

Vierailija
42/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet paljon paremman vaikutuksen ,kun teet itse gurmeeaterian.

1. Alkuruoka ( rainbow herkkusienikeitto) , jonka höystät tilkalla kermaa, ellet itse käy hakemassa tatteja metsästä ja teet siitä keiton.

2. Pääruuaksi , kanaa uunijuureksilla , maustat hyvin , netistä löytyy ohjeet.

3. Jälkkäriksi jäätelö kermavaahdolla ja tuoreilla marjoilla ( torilta vadlmia/mustikoita/ lakkoja.kahvi kera konjakin tai sherryn, mistä naisesi pitää.

Ruokajuomksi raikasta vettä + viiniä.

Muista servetit ja kynttilä pöytään vaikka aurinko paistaisi.

'Parempi tee täytettyjä lättyjä joita syö koko viikonlopun. Yhdellä hieällä saa vaikka mitä kokkailun avulla. Varsinkin kun itse on kaikkiruokainen niin kysyy naiselta mitä haluaa täytteiksi. Sanonpa vaan että täytetyt lätyt on aika toimivia naisen kanssa. 

Se oli selvyys hänen kanssa että päihteitä piti olla vkl. Mulle kelpaa miedommatkin mutta hänelle piti olla alkoholia. Siitä tuli yhdenlainen ongelma kun joitain kertoja minä pajauttelin ja hän joi. Lähinnä aamuista tuli ongelma kun toisella krapula. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua persaukisia miehiä, jotka kuvittelevat, että heillä on joku ihmisoikeus niinkin kalliiseen harrastukseen kuin deittailu. Parantakaa rahatilanteenne, ettette ole taakaksi tulevalle kumppanillenne ja voitte tarjota hänelle vakaan elämän ja luoda yhdessä hauskoja muistoja matkailemalla, menemällä tapahtumiin jne. Toki voitte toivoa, että sattumalta kohtaatte Sen Oikean mutta sitä odotellessa hommatkaa taloutenne kuntoon.

leikitään tasa-arvoa ja miehellä pitäisi olla rahaa tarjota.  Sori vaan mutta sun vuodatus ei nyt oikein toimi.

Mulla on ollut kolme vuosien suhdetta jotka perustui tykkäämiseen. Niinkin hurjaa sanoi yksi yli nelikymppinen nainen että mun kanssa on alkanut tykkäämään seksistä. Se hiveli miestä huomattavan paljon. Rahassa mitattuna miljoona hivelisi samoin.

Tiedän kuinka miehiä haukutaan. Olen saanut siitä ainakin oman osani. Eräskin sanoi että haluaa sellaisen joka tottelee. Ehdotin ottamaan koiran kun ne on kivoja tottelevia. Riideltiin lisää ja olosuhteiden pakosta jouduttiin asumaan viimeiset viikot yhdessä.

Se meni silloin ihan sairaaksi. Ex koki pettävänsä kun naitiin. Hänellä kun oli jo uusi mies odottamassa vuoroa. Nainen löi sanallisesti siitäkin. Helppoa haukkua kalun kokoa. Uskottavuus noin nolla kun samana iltana haluaa sitä. 

Vierailija
44/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. naisen osto ja ylläpito on kallista. ei pienituloisen kannata haaskata vähiä rahojaan sellaiseen. elämässä on halvempiakin harrastuksia.

Vierailija
45/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän istut pankin päällä. Tienaa vähän extraa ja vie sitten naisesi hyvään ravintolaan.

Vierailija
46/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kyrsä paketin ja sinappia +muutaman bissen ja syötte jossain puiston penkillä se on sitä urbaania eksotiikkaa.

Vierailija
47/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena paljon mieluummin pitäisin illallistreffit kotona. Toki olisi silti kiva, että olisi nähty vaivaa ruoanlaittoon ja tunnelmaan ja että pukeuduttaisiin silti kivasti... 

Vierailija
48/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät mukaan ja johonkin luonnon läheisyyteen kauniille paikalle. Ei sen paikan aina tarvitse olla jokin ravintola vaan mieluummin paikka jossa on sitä tunnelmaa.

Vierailija
50/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. naisen osto ja ylläpito on kallista. ei pienituloisen kannata haaskata vähiä rahojaan sellaiseen. elämässä on halvempiakin harrastuksia.

Elämä on valintoja. Ellei halua "rumaa" voi jäädä sinkuksi, suosia leluja ja maksullisia. Ei ketään pakoteta elämään normi kaavan mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi