Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vien naiseni syömään, katselin hintoja ja hirvittää

Vierailija
27.08.2022 |

Pisatkin jo yli kympin ja siihen päälle juoma.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi? Siis joku nainen, jonka kanssa olet tinderissä sopinut treffit?

Ap olisi varmaan halunnu hemmotella naistaan.

Vierailija
22/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä deittailko persaukisia miehiä, naiset. Tulevat vain vaikeuttamaan elämäänne. Jos itse olisin persaukinen mies, niin veisin deitin piknikille rannalle tai puistoon mutta nämä miehet ovat niin saamattomia, että jos heillä ei ole varaa kebab-paikan pizzaan, niin eivät sitten keksi mitään.

Miehet, keskittykää taloudellisen tilanteenne parantamiseen ennen kuin haaveilette deittailusta.

Vieläkin hykerryttää alkkiskaverini epäonninen treffimatka.

Muita olikin samanmoinen persaukinen juoppo.

Kaveri oli käyttänyt kaikki varansa matkalippuihin ilman peruutusturvaa, oli viikon nalkissa einespizzaa(jota ei tarjonnut deitilleen) puputtavan pubiruusun luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita= t=j

Vierailija
24/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole varaa maksaa syömistäsi?

Vierailija
25/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on nätti ilma. Mene kaupasta ostamaan piknik-tarvikkeita ja menkää johonkin kivaan puistoon tms.

Vierailija
26/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et yhtä pizzaa kera juoman pysty hänelle tarjoamaan; huonolta näyttää!

Valmista jotakin hyvää omassa keittiössäsi ja kutsu hänet syömään.

Ehkä tässä nyt haettiin vähän tyylikkäämpää settiä kuin lähikebulan painimatto

Vierailija
27/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vähävaraisella miehellä on kovin vähän annettavaa naiselle ylipäätään. Rahalla on vain niin suuri vaikutus kaikessa, ihmissuhteet mukaanlukien.

Vierailija
28/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti vähävaraisella miehellä on kovin vähän annettavaa naiselle ylipäätään. Rahalla on vain niin suuri vaikutus kaikessa, ihmissuhteet mukaanlukien.

Järkiratkaisu onkin poistaa Tinderi ja pysyä maksullisissa. Kiinteä kuluerä

Vierailija
29/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiö Sirpa olisi onnessaan saadessaan miestä. Miehille ei vain tunnu kelpaavan vaatimaton nainen.

Vierailija
30/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti on liian kallista, jääkää kotiin ja tehkää yhdessä vaikka pitsaa. Tai jos haluat hemmotella naista, järjestä kotiin kynttiläillallinen, ihan sinne omaan kotikeittiöön, mutta himmennä valot ja sytytä kynttilä ja sitten vaikka jotain kaunista musiikkia taustalle soimaan. Ei teidän ole pakko mihinkään mennä, vaan voitte säästää ja mennä sitten joskus myöhemmin. :)

Vieläkin halvemmalla ja helpommalla pääsee, kun himmentää valot, sytyttää kynttilän ja laittaa musiikin soimaan.

Jos haluaa seksiä niin scorpparit on varma valinta. Sanoin siitä naiselle että voin laittaa tämän sun levyn soimaan ja tiedän miten siinä käy. Väitti vastaan ettei varmasti niin käy. Levy soi vieläkin kun oltiin jo naitu. Sanoin että olin oikeassa. Nainen pyysi että oo ...tu hiljaa.

Vierailija
31/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiö Sirpa olisi onnessaan saadessaan miestä. Miehille ei vain tunnu kelpaavan vaatimaton nainen.

Onko sirpa sen näköinen että hänen kanssa kehtaa liikkua valoisaan aikaan? Ei tarvi olla missi kunhan noin niinku normaalin näköinen.

Vierailija
32/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin brunssilla yksin, 45€. Enkä siis ole edes hyvätuloinen, päin vastoin. Jos et yhtä pizzaa pysty tarjoamaan niin huonosti menee.

Vierailija
33/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten itse osaa kokata? Kannattaisi opetella, jos ei ole varaa maksaa siitä, että joku toinen ne ruoat sinulle kokkaa.

Kokemuksella tiedän että miehen kannattaa osata kokata. Mun seurassa naisen tarvii tosi harvoin tehdä mitään syötävää.  Plussaa ne kehut ja saamiset. Miinuksena valitus teet liian hyviä ruokia ja ne lihottaa. Yritin kyllä saada sitä kaloreita kuluttavaa mielekästä liikkumista. 

Siinä oli ja on se ongelma että naiset ei halua sitä yhtä paljon kuin minä. Sanon niin karusti että joillakin toimii vain uuden viehätyksen ajan. Omasta mielestä se paranee kun ajan kanssa tietää mistä toinen tykkää. Naiset kun ei voi kertoa sitä sanallisesti. En tiedä mikä ongelma niillä on siinä.

Vierailija
34/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten itse osaa kokata? Kannattaisi opetella, jos ei ole varaa maksaa siitä, että joku toinen ne ruoat sinulle kokkaa.

Kokemuksella tiedän että miehen kannattaa osata kokata. Mun seurassa naisen tarvii tosi harvoin tehdä mitään syötävää.  Plussaa ne kehut ja saamiset. Miinuksena valitus teet liian hyviä ruokia ja ne lihottaa. Yritin kyllä saada sitä kaloreita kuluttavaa mielekästä liikkumista. 

Siinä oli ja on se ongelma että naiset ei halua sitä yhtä paljon kuin minä. Sanon niin karusti että joillakin toimii vain uuden viehätyksen ajan. Omasta mielestä se paranee kun ajan kanssa tietää mistä toinen tykkää. Naiset kun ei voi kertoa sitä sanallisesti. En tiedä mikä ongelma niillä on siinä.

Eli et yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostava!?

Siihen ei silloin auta parempienkaan sapuskoitten tarjoaminen.

Vierailija
35/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko jossain että mies maksaa muijan ruuat? Sanottiin vain ettei muija maksa miehen.

Vierailija
36/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet paljon paremman vaikutuksen ,kun teet itse gurmeeaterian.

1. Alkuruoka ( rainbow herkkusienikeitto) , jonka höystät tilkalla kermaa, ellet itse käy hakemassa tatteja metsästä ja teet siitä keiton.

2. Pääruuaksi , kanaa uunijuureksilla , maustat hyvin , netistä löytyy ohjeet.

3. Jälkkäriksi jäätelö kermavaahdolla ja tuoreilla marjoilla ( torilta vadlmia/mustikoita/ lakkoja.kahvi kera konjakin tai sherryn, mistä naisesi pitää.

Ruokajuomksi raikasta vettä + viiniä.

Muista servetit ja kynttilä pöytään vaikka aurinko paistaisi.

Vierailija
37/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet paljon paremman vaikutuksen ,kun teet itse gurmeeaterian.

1. Alkuruoka ( rainbow herkkusienikeitto) , jonka höystät tilkalla kermaa, ellet itse käy hakemassa tatteja metsästä ja teet siitä keiton.

2. Pääruuaksi , kanaa uunijuureksilla , maustat hyvin , netistä löytyy ohjeet.

3. Jälkkäriksi jäätelö kermavaahdolla ja tuoreilla marjoilla ( torilta vadlmia/mustikoita/ lakkoja.kahvi kera konjakin tai sherryn, mistä naisesi pitää.

Ruokajuomksi raikasta vettä + viiniä.

Muista servetit ja kynttilä pöytään vaikka aurinko paistaisi.

Ja tuon kaiken saat 50e:lla.

Vierailija
38/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata maksaa kymppiä pitsasta. Elämä kerralla risaiseksi ja Palacesta menu lisäannoksineen kahdelle suositelluilla viineillä.

Vierailija
39/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Picnikille! Romanttista syödä viltillä nakkisämpylät. Tunnelma ennen kaikkea.

Ostin eileen picknikille ruokaa. Yli 50 euroa meni!

Vierailija
40/50 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko jossain että mies maksaa muijan ruuat? Sanottiin vain ettei muija maksa miehen.

näin se tasa-arvo menee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän