Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Kaikki miehet käyvät maksullisissa.
Jos sinun piireissä= luuseri ätmi:t,niin ei tarkoita kaikkia. Sinäkin käyt kun saat niitä marjoja ja sieniäsi myytyä niin paljon, että voit ostaa.
Opettele kirjoittamaan niin ehkä joku sen jälkeen jopa ymmärtää tekstistäsi jotain. Voit vaikka myydä vähän pimppulimppua rahoittaaksesi opintosi.
Eli osui ja upposi! Hampaaton 34 wee kelamies, joka ylläpitää harmaata taloutta käy huårissa! Sinähän täällä kyselet säännöllisesti, että mistä saisit naisen itsellesi, haittaako kun et käy töissä. Muista kertoa seuraavassa ketjussa, että elät kelan tuilla, teet pimeätä duunia,josta saadulla rahalla ostat pimperoo halvalla ihmis kau pan uhreilta. Että haittaako ketään naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sitten laijini viimeinen.
T: Mies 31 v ja "kokematon"
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, olisiko sinulla samanlainen fiilis jos mies myöntäisi ostaneensa vaikkapa kotisiivouspalveluita tai maksaneensa rahaa hiustenleikkuusta naiselle? Prostituutio on työtä ihan siinä missä mikä tahansa muukin työ ja Suomessa suomalaiset sen valitsee omasta tahdostaan, useat maksavat verojakin vaikka valitettavasti ei kaikki. Ei kannata olla niin sulkeutunut omaan (väärään) ajattelutapaan. Maailma muuttuu, muutu sinäkin.
No eihän ole typerys. H uora myy pil lu aan ja työntekijä työpanoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
No kyllä haittaa. Mieluummin kokematon mies kuin naisia esineellistävä ja seksiä ostava mies. Hyi hemmetti.
Onko hieronnassa käyminenkin kauheaa? Vain hierottava ruumiinosa eroaa.
Kun käsitys seksistä eroaa eri ihmisillä. Mulle ei sovi mies, joka masturboi itsensä minuun. Eli EN halua miestä, joka kokee seksin hieronnaksi. Munaansa voi hieroa itsekin, kuten naisetkin itseään. Siihen ei tarvita toista.
Haluan miehen, jonka tunne- ja seksielämä ei ole hillerin tasolla vaan mennään ylemmälle levelille ja seksissä, siinä rivossakin seksissä eikä pelköstää hellässä rakastelussa, on kyse miustakin kuin siitä että siinä tyydytetään itseään toiseen, toisen avulla tai toisen läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erota tuollaisen asian takia tässä vaiheessa. Maailma ei koskaan ole kovin yksinkertainen paikka. On myös naisia jotka ovat myyneet seksiä jollekin joskus hetken mielijohteesta vaikka ovat ihan tavallisia naapurin naisia enkä minä heitäkään tuomitse.
Suomessa kenenkään naisen ei tarvitse myydä itseään. Eli kyllä heillä jotain päässänsä on vikaa, jotka sitä vapaaehtoisesti harrastavat.
Mikäs sinä olet heitä tuomitsemaan? Sattuiko ensimmäinen kivi taas uskiksen käteen?
Voi sua. Luuletko tosissasi, että huoraaminen on yleisesti hyväksyttyä "työtä"
Totta kai se on. Kyseessä ei ole mikään luulon asia, vaan ihan kylmä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, olisiko sinulla samanlainen fiilis jos mies myöntäisi ostaneensa vaikkapa kotisiivouspalveluita tai maksaneensa rahaa hiustenleikkuusta naiselle? Prostituutio on työtä ihan siinä missä mikä tahansa muukin työ ja Suomessa suomalaiset sen valitsee omasta tahdostaan, useat maksavat verojakin vaikka valitettavasti ei kaikki. Ei kannata olla niin sulkeutunut omaan (väärään) ajattelutapaan. Maailma muuttuu, muutu sinäkin.
Suosittelisitko prosituutiota hyväksi työksi äidillesi, tyttöystävällesi tai lapsellesi? Voisitko mennä naimisiin tämän ammattikunnan edustajan kanssa? Ai miksi et, sehän on vain työ muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: eivät käy.
Newsflash: kyllä edelleenkin käyvät.
Edelleen: eivät käy. SINÄ ET TUNNE KAIKKIA MIEHIÄ PUHU VAAN OMASTA PUOLESTASI. YRITÄT NORMALISOIDA JOTAIN MINKÄ TIEDÄT ETTÄ EI OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ TÄLLÄ JANKUTTAMISELLASI.
Edelleen käyvät. Älä sinä kerro minulle mitä ja ketä minä tunnen, vaan keskity ihan itseesi, mkay?
Mikset itse keskity vaan itseesi? Miksi itse puhut kaikkien miesten puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erota tuollaisen asian takia tässä vaiheessa. Maailma ei koskaan ole kovin yksinkertainen paikka. On myös naisia jotka ovat myyneet seksiä jollekin joskus hetken mielijohteesta vaikka ovat ihan tavallisia naapurin naisia enkä minä heitäkään tuomitse.
Suomessa kenenkään naisen ei tarvitse myydä itseään. Eli kyllä heillä jotain päässänsä on vikaa, jotka sitä vapaaehtoisesti harrastavat.
Mikäs sinä olet heitä tuomitsemaan? Sattuiko ensimmäinen kivi taas uskiksen käteen?
Voi sua. Luuletko tosissasi, että huoraaminen on yleisesti hyväksyttyä "työtä"
Totta kai se on. Kyseessä ei ole mikään luulon asia, vaan ihan kylmä fakta.
Joku on nyt kuule valehdellut sulle. Pil lun myyminen ei ole työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että av:lla roikkuvat kaikkein säälittävimmät ääliömiehet, jotka käyvät huorissa kun normaalit naiset kiertävät heidät kaukaa.
Sellaiset säälittävät miehet kuten etulinjan Hollywood-tähdet, maailman johtavat poliitikot, menestyneimmät yritysjohtajat ja kaikki muut maksullisten vakioasiakkat.
Mietittekö te ollenkaan mitä te kirjoitatte ennen sitä lähetä-napin painamista?
Aivan. SÄÄLITTÄVÄT NARSISTIMIEHET, jotka kuvittelevat, että voivat ostaa toisen ihmisen.
Joo joo. Mennyvittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että av:lla roikkuvat kaikkein säälittävimmät ääliömiehet, jotka käyvät huorissa kun normaalit naiset kiertävät heidät kaukaa.
Sellaiset säälittävät miehet kuten etulinjan Hollywood-tähdet, maailman johtavat poliitikot, menestyneimmät yritysjohtajat ja kaikki muut maksullisten vakioasiakkat.
Aivan. SÄÄLITTÄVÄT NARSISTIMIEHET, jotka kuvittelevat, että voivat ostaa toisen ihmisen.
Entä ne jotka tarjoavat palveluja ? Naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu on aina maksullista. Ap sinäkään et jaa ripsipiirakkaasi ilmaiseksi vaan odotat että mies tarjoaa juomat,maksaa taksin ja odotat mieheltä muitakin velvollisuuksia. Miehen on oltava hyvässä asemassa,hyvätuloinen ja mielellään vielä arvoiltaan feministikin. Tämä kaikki on pillun markkina-arvoon liittyvää laskelmointia. Voi kun naiset olisivatkin ilmaisia mutta kaukana siitä.
Juuri näin!
Okei. Paljonko isäsi maksoi äiti- huårastasi? Jakoiko äitisi rahasta muillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempaa mies, joka yli 40+ vuotiaana on täysin "kokematon" vai mies, joka kertoo, että on muuten käynyt maksullisella naisella? - Varmaan saan tähän vastaukseksi, että unelma kumppani ei ole kumpikaan mutta jos nyt kuitenkin yrittäsitte vastata, että kumpi esittämsitäni vaihtoehdoista ja miksi.
Sata kertaa sadasta 40+ neitsyt kuin sellainen, joka on käynyt maksullisissa. Neitsyys osoittaa sitä, että osaa hoitaa omat tarpeensa itse kuin aikuinen, eikä tilaile mitään naista hoitamaan k.assien tyhjentämistä. Harva nainen haluaa tilanteeseen, jossa joutuu toimimaan alustana, kun toinen ei osaa/halua hoidella itse itseään.
Lohduttavaa kuulla mutta silti aattelee, että 40 vuotias tai vanhempi mies, joka ei ole harrastanut seksiä kumppanin kassa on _aina_ jollain tavoin viallinen, koska kyllä "normaalisti" tähän ikään mennessä useimmat on "jo" harrastaneet seksiä, eikä ainakaan parhaimpien ole tarvinnut maksaa siitä centtiäkään.
Toki tiedostan. ettei uhriutuminenkaan ole itselleni vaihtoehto. Ei kenelläkään naisella (tai miehellä) ole, eikä ole ollut velvollisuutta harrastaa seksiä kanssani.
Olen vain itse toisinaan ihmeissäni että miten elämäni onkaan onnistunut menemään niin, että en ole näin tavallista asaa kuin seksi päässyt (tai joutunut) harrastamaan yhtään kenenkään kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rumia naisiakin jotka myyvät koska puute on suuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole typerys. H uora myy pil lu aan ja työntekijä työpanoksensa.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Mies on rehellinen ja se on ehkä se paras asia tuossa tunnustuksessa vaikka taatusti aiheuttaa mietteitä. Kannattaa katsoa vähän pitemmälle eikä tuomita heti alkuunsa. Parisuhteessa tulee ajan mittaan monia asioita vastaan joissa täytyy oppia olemaan avarakatseinen ja ymmärtää. Olemme vain ihmisiä kaikki. Maailma opettaa niitäkin jotka vielä ovat nenäkkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisitko prosituutiota hyväksi työksi äidillesi, tyttöystävällesi tai lapsellesi? Voisitko mennä naimisiin tämän ammattikunnan edustajan kanssa? Ai miksi et, sehän on vain työ muiden joukossa.
Suosittelisiko nämä miehet huo raa via siskojaan, äitejään ja vaimojaan myös parhaalle kaverilleen, pomolleen tai työkavereilleen? Miksi ihmeessä ei? Kai he nyt suositukset antavat huo raa ville vaimoilleen näiden hyvästä työpanoksesta kuten muissakin töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
No kyllä haittaa. Mieluummin kokematon mies kuin naisia esineellistävä ja seksiä ostava mies. Hyi hemmetti.
Onko hieronnassa käyminenkin kauheaa? Vain hierottava ruumiinosa eroaa.
Kun käsitys seksistä eroaa eri ihmisillä. Mulle ei sovi mies, joka masturboi itsensä minuun. Eli EN halua miestä, joka kokee seksin hieronnaksi. Munaansa voi hieroa itsekin, kuten naisetkin itseään. Siihen ei tarvita toista.
Haluan miehen, jonka tunne- ja seksielämä ei ole hillerin tasolla vaan mennään ylemmälle levelille ja seksissä, siinä rivossakin seksissä eikä pelköstää hellässä rakastelussa, on kyse miustakin kuin siitä että siinä tyydytetään itseään toiseen, toisen avulla tai toisen läsnäollessa.
Ketään ei kiinnosta mitä sinä haluat. Tämä ketju ei ollut minäminäminä-mammoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voisin. Miksi ihmeessä en muka voisi? Nouseeko sinulla hissi ihan vintille asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelua ne ostaa.
Híeroja híeroo käsillään ja húoŕa píllu||aan. Kampaaja poistaa ylimääräisen tukan ja húoŕa ylimääräisen síemennesteen. Voihan sen tukan leikata itse, mutta tulos ei ole yhtä hyvä, kuin ammattilaisen käsittelyssä.
Juuri näin!