Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella

Vierailija
27.08.2022 |

En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.

Kommentit (567)

Vierailija
41/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota tuollaisen asian takia tässä vaiheessa. Maailma ei koskaan ole kovin yksinkertainen paikka. On myös naisia jotka ovat myyneet seksiä jollekin joskus hetken mielijohteesta vaikka ovat ihan tavallisia naapurin naisia enkä minä heitäkään tuomitse.

Suomessa kenenkään naisen ei tarvitse myydä itseään. Eli kyllä heillä jotain päässänsä on vikaa, jotka sitä vapaaehtoisesti harrastavat.

Vierailija
42/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset saavat harrastaa irtoseksiä, mutta miehet ei? N22

Kuule, jonnekeijotrolli-ap. Kukaan ei usko tätä väsynyttä pzkaa.

Huåran ostaminen on eri asia kuin irtoseksi.

Niin on. Maksullisissa se on turvallista, yhteisymmärryksessä ja yhteisillä pelisäännöillä. Irtoseksiin liittyy yleensä aina humalatila ja sen hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä naiset vihaavat miehiä ja ovat valmiita kivittämään miehen! Kaksinaismoraalia. 

Miehethän täällä vihaavat naisia, kun pitävät naisia pelkkinä ostettavina pilluina.

Vierailija
44/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisin miehille joskus kokeilleeni aineita, moni lopettaisi yhteydenpidon siihen.

Silti olen tervepäisempi kuin moni some-tykkäyksiä kalasteleva wannabe-influensseri.

Ei se ole ihmisestä koko totuus.

Käyn töissä, opiskelen, harrastan ja kotoilen, niin kuin monet muutkin.

Kannattaa toisinaan antaa ihmisille mahdollisuus sen perusteella millaisia he ovat nyt. Ja sen oppii vasta tutustumalla.

Pääsehän hädintuskin peruskoulusta läpipäässeet johtaviin asemiinkin.

Vierailija
45/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: Kaikki miehet käyvät maksullisissa.

Newsflash: eivät käy.

Newsflash: kyllä edelleenkin käyvät.

Edelleen: eivät käy. SINÄ ET TUNNE KAIKKIA MIEHIÄ PUHU VAAN OMASTA PUOLESTASI. YRITÄT NORMALISOIDA JOTAIN MINKÄ TIEDÄT ETTÄ EI OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ TÄLLÄ JANKUTTAMISELLASI.

Vierailija
46/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota tuollaisen asian takia tässä vaiheessa. Maailma ei koskaan ole kovin yksinkertainen paikka. On myös naisia jotka ovat myyneet seksiä jollekin joskus hetken mielijohteesta vaikka ovat ihan tavallisia naapurin naisia enkä minä heitäkään tuomitse.

Suomessa kenenkään naisen ei tarvitse myydä itseään. Eli kyllä heillä jotain päässänsä on vikaa, jotka sitä vapaaehtoisesti harrastavat.

Mikäs sinä olet heitä tuomitsemaan? Sattuiko ensimmäinen kivi taas uskiksen käteen?

Vierailija
47/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset saavat harrastaa irtoseksiä, mutta miehet ei? N22

Kuule, jonnekeijotrolli-ap. Kukaan ei usko tätä väsynyttä pzkaa.

Huåran ostaminen on eri asia kuin irtoseksi. Jos sinä et saa pillua ilmaiseksi, niin se on vain ja ainoastaan sinun oma vikasi. Miksi olet niin kuvottava?

Olen kylläkin nainen. Mene Ylikselle levittämään tuota miesvihaa... Eli, ujolla tai rumalla miehellä ei ole siis oikeutta irtoseksiin? N22

Miten tyytymätön omaan eämääsi olet. Katkera vanhanpiaan alku! Lykkyä tykö yksinäiseen eämääsi.

Vastaa kysymykseeni, miesvihaaja. N22

Vierailija
48/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin, että av:lla roikkuvat kaikkein säälittävimmät ääliömiehet, jotka käyvät huorissa kun normaalit naiset kiertävät heidät kaukaa.

Sellaiset säälittävät miehet kuten etulinjan Hollywood-tähdet, maailman johtavat poliitikot, menestyneimmät yritysjohtajat ja kaikki muut maksullisten vakioasiakkat.

Mietittekö te ollenkaan mitä te kirjoitatte ennen sitä lähetä-napin painamista?

Vierailija
49/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempaa mies, joka yli 40+ vuotiaana on täysin "kokematon" vai mies, joka kertoo, että on muuten käynyt maksullisella naisella?  - Varmaan saan tähän vastaukseksi, että unelma kumppani ei ole kumpikaan mutta jos nyt kuitenkin yrittäsitte vastata, että kumpi esittämsitäni vaihtoehdoista ja miksi.

Sata kertaa sadasta 40+ neitsyt kuin sellainen, joka on käynyt maksullisissa. Neitsyys osoittaa sitä, että osaa hoitaa omat tarpeensa itse kuin aikuinen, eikä tilaile mitään naista hoitamaan kassien tyhjentämistä. Harva nainen haluaa tilanteeseen, jossa joutuu toimimaan alustana, kun toinen ei osaa/halua hoidella itse itseään. 

Sata kertaa sadasta 40+ neitsyt on sellainen, jolla on seksin suhteen ongelmia päässä. Ammattilaisen palkkaaminen hoitamaan asia pois osoittaa, että osaa hoitaa omat tarpeensa.

Moni nainen haluaa toimia alustana tarpeiden hoitamiseen, kun kuvioon astuu kuningas RAHA.

Vierailija
50/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos katkaiset suhteen heti, mies ei oikeasti opi mitään. Oppii valehtelemaan ja pitämään seuraavan kerran turpansa kiinni.

Ei kai se ap:n velvollisuus ole opettaa miestä. Ja tuskin edes oppii. Narsistit käyttävät ihmisiä esineinä ja kaiken ihanuuden välissä livauttelevat tuollaisia, kun etsivät kohteen rajoja ja haluavat myös vilaukselta paljastaa itseään.

Ap, onko mies toisaalta ihana, oikea kultakimpale? Ylistääkö sua tai käyttääkö jotain kutsumasanoja tyyliin beibe, prinsessa, enkeli, kultaseni suvereenisti?

Terveisin Patologisesti valehtelevan narsistipsykopaatin uhri, jonka olis pitänyt juosta

Tämä mies ei ole käyttänyt mitään tuollaisia ylistyssanoja, eikä muutenkaan ole ylistänyt. Käytös ollut melko neutraalia. Välillä kuumaa ja välillä kylmää. Nyt kun kirjoitin tuon niin joo kuulostaa vähän erikoiselta sekin. Työstressiä ollut miehellä.

Jotain vahvaa vetovoimaa on välillämme ja hyviä keskusteluja.

Kuuma kylmä ja erityinen vetovoima on red flageja. Pidä silmät auki, ole varovainen ja tutustu listaan red flageista ja traumasidoksesta (kuuma-kylmä, oma hormonitoiminta jne).

Tunnetko normaalia vahvempaa halua, ihastusta, viehätystä?

Mä kyllä itse en edes jatkaisi, mutta jos jatkat, ota selvää narsismista. Esim kanavat Narsisti vs Minä ja Mental Healness.

Tsemppiä!

P.S. Sain tippurin hurmaavalta ja sydämelliseltä herrasmieheltä, johon ihastuin kovasti ja jolla ei pitänyt ollut olla elmässään kuin ex-vaimonsa ja yksi muu suhde sen jälkeen.

Vierailija
51/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten laijini viimeinen.

T: Mies 31 v ja "kokematon"

Vierailija
52/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinä olet heitä tuomitsemaan? Sattuiko ensimmäinen kivi taas uskiksen käteen?

Voi sua. Luuletko tosissasi, että huoraaminen on yleisesti hyväksyttyä "työtä" kun jotkut intersektionaaliset feministit sinulle niin väittävät? Että vain jotkut uskikset pitävät voimaantuneita hyvinvointihuoria säälittävinä ja ällöttävinä?

Vierailija
53/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kenenkään naisen ei tarvitse toimia parturi-kampaajana. Eli kyllä heillä jotain päässänsä on vikaa, jotka sitä vapaaehtoisesti harrastavat.

Vierailija
54/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Maksullinen on usein helpompi ja halvempi tie jos pelkkää seksiä hakee kuin sijoittaa pitkään baari-iltaan tai tinderissä jotta suomitypyltä irtoaisi.

Vierailija
55/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, olisiko sinulla samanlainen fiilis jos mies myöntäisi ostaneensa vaikkapa kotisiivouspalveluita tai maksaneensa rahaa hiustenleikkuusta naiselle? Prostituutio on työtä ihan siinä missä mikä tahansa muukin työ ja Suomessa suomalaiset sen valitsee omasta tahdostaan, useat maksavat verojakin vaikka valitettavasti ei kaikki. Ei kannata olla niin sulkeutunut omaan (väärään) ajattelutapaan. Maailma muuttuu, muutu sinäkin. 

Vierailija
56/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Luuletko tosissasi, että huoraaminen on yleisesti hyväksyttyä "työtä" kun jotkut intersektionaaliset feministit sinulle niin väittävät? Että vain jotkut uskikset pitävät voimaantuneita hyvinvointihuoria säälittävinä ja ällöttävinä?

Nyt taisi löytyä oikein kristityn perikuva :D

Vierailija
57/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin, että av:lla roikkuvat kaikkein säälittävimmät ääliömiehet, jotka käyvät huorissa kun normaalit naiset kiertävät heidät kaukaa.

Sellaiset säälittävät miehet kuten etulinjan Hollywood-tähdet, maailman johtavat poliitikot, menestyneimmät yritysjohtajat ja kaikki muut maksullisten vakioasiakkat.

Mietittekö te ollenkaan mitä te kirjoitatte ennen sitä lähetä-napin painamista?

Aivan. SÄÄLITTÄVÄT NARSISTIMIEHET, jotka kuvittelevat, että voivat ostaa toisen ihmisen.

Vierailija
58/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoisin miehille joskus kokeilleeni aineita, moni lopettaisi yhteydenpidon siihen.

No ei lopettaisi. Joku hihhuli jeesuslahkolainen ehkä.

Vierailija
59/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki naiset ovat maksullisia. mies maksaa ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella

Kyllä siinä kuitenkin on eroa, että ostaako seksiä prostituoidulta, joka voi saada työstään pitkäaikaisia mielenterveysongelmia, kuin että ostaa tyttöystävälle jotain kukkia joskus. Nykypäivänä naisetkin käyvät töissä ja maksavat elämisestä siinä kuin miehetkin.

Prostituoidut varsinkin kehitysmaista tulevat ovat nähneet slummeissa köyhyyttä joka saisi ap traumatisoitumaan loppuiäkseen. Lapsuudenkoti on voinut olla aaltopelti majassa. Prostituoidun työ on kouluttamattomalle naiselle joka on oppinut vähän englanti ainut keino saada enemmän rahaa kuin mitä saisi raskaasta fyysisestä työstä. Prostituoidun työ on kevyttä Suomen oloissa täällä prostituoituina toimivat sanovat sen olevan vielä varsin turvallistakin. Suurin prostititoitua kohtaava uhka onkin tylsistyminen yksitoikkoiseen työhönsä.

Vierailija
60/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: eivät käy.

Newsflash: kyllä edelleenkin käyvät.

Edelleen: eivät käy. SINÄ ET TUNNE KAIKKIA MIEHIÄ PUHU VAAN OMASTA PUOLESTASI. YRITÄT NORMALISOIDA JOTAIN MINKÄ TIEDÄT ETTÄ EI OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ TÄLLÄ JANKUTTAMISELLASI.

Edelleen käyvät. Älä sinä kerro minulle mitä ja ketä minä tunnen, vaan keskity ihan itseesi, mkay?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi