Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempaa mies, joka yli 40+ vuotiaana on täysin "kokematon" vai mies, joka kertoo, että on muuten käynyt maksullisella naisella? - Varmaan saan tähän vastaukseksi, että unelma kumppani ei ole kumpikaan mutta jos nyt kuitenkin yrittäsitte vastata, että kumpi esittämsitäni vaihtoehdoista ja miksi.
Kokematon ihminen. Kokemattomuus ei ole minulle miinus, jos sille on järkevät perusteet.
T. Selibaatissa 18 vuotta (sopivaa miestä ei ole tullut vastaan enkä halua harrastaa seksiä ilman tunneyhteyttä)
p.s. Mulle maksullisissa käynyt olisi nou nou, ehdoton sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos katkaiset suhteen heti, mies ei oikeasti opi mitään. Oppii valehtelemaan ja pitämään seuraavan kerran turpansa kiinni.
Ei kai se ap:n velvollisuus ole opettaa miestä. Ja tuskin edes oppii. Narsistit käyttävät ihmisiä esineinä ja kaiken ihanuuden välissä livauttelevat tuollaisia, kun etsivät kohteen rajoja ja haluavat myös vilaukselta paljastaa itseään.
Ap, onko mies toisaalta ihana, oikea kultakimpale? Ylistääkö sua tai käyttääkö jotain kutsumasanoja tyyliin beibe, prinsessa, enkeli, kultaseni suvereenisti?
Terveisin Patologisesti valehtelevan narsistipsykopaatin uhri, jonka olis pitänyt juosta
Tämä mies ei ole käyttänyt mitään tuollaisia ylistyssanoja, eikä muutenkaan ole ylistänyt. Käytös ollut melko neutraalia. Välillä kuumaa ja välillä kylmää. Nyt kun kirjoitin tuon niin joo kuulostaa vähän erikoiselta sekin. Työstressiä ollut miehellä.
Jotain vahvaa vetovoimaa on välillämme ja hyviä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
No kyllä haittaa. Mieluummin kokematon mies kuin naisia esineellistävä ja seksiä ostava mies. Hyi hemmetti.
Miksi naiset saavat harrastaa irtoseksiä, mutta miehet ei? N22
Vierailija kirjoitti:
Olisi sen miehen kannattanut jättää kertomatta. Itse ainakin aion pitää salaisuuden loppuun asti kun muuten olisin jäänyt ilman naista.
Olisiko dse oikeasti ni-in kamalaa, jos olisit? - Itse en ole seksiä eläessäni (noin 40 vuotiaana) harrastanut mutta olen onnekseni ja iloseni saanut naisista kavereita ja ystäviä joiden kanssa olen voinut veittää aikaani erinomaisen monella muulla tavalla. - Miksi seksi on niin tärkeää, että sitä pitäsi ostaa, ellei muutoin sasisi? - Ja ei en ole aseksuaali, en erityistä uskonnollsita tai muuta vakaumusta omaava, en osaa pitää itseäni henkisestikään rikkonaisena ja mitähän muita ennakkoluuloja meihin "vanhempiin kokemattomiin" nyt tavataankin liittää.
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Kaikki miehet käyvät maksullisissa.
Ahahahaha. Not.
Vakiselitys: kaikki vaimonhaakk aajat sanoo, että kaikki hakk aa vaimojaan
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: eivät käy.
Jos kävisivät, ainakin 60 % naisista lopettaisi seksin kenenkään kanssa. Lopuista osa jatkaisi vain naisten kanssa ja osa miesten kanssa ja osa molempien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
No kyllä haittaa. Mieluummin kokematon mies kuin naisia esineellistävä ja seksiä ostava mies. Hyi hemmetti.
Ja oletkohan itse sitten neitsyt? Ja sinulle varmaan on ok, että mies vaatii naiselta neitsyyttä, kun itsekkin teet samaa? No?
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset ovat maksullisia. mies maksaa ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.
Eli äitisi on huåra, paljonko isäsi maksoi huårastaan? Onko sinulla lapsia? Onko tyttäresi huåra? Meinasitko itse sitten parittaa? Poikasiko ei ole? Voithan nyydä sitäkin?
Olet🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮Kommenttisi kertoo vain ja ainoastaan sinusta ja #naisvihastasi, joka johtuu siitä että itse et saa. Mietipä miksi? Koska olet ........... .
Turha kiusata. Narsisteilla on aina naisvihaa ja aina paska äitisuhde. Se on vaan ikävää, että kostavat sitä normaaleille naisille. Anna sen muhia omissa liemissään.
Vierailija kirjoitti:
Kännisekoilua paljaalla paikallisen kiertopalkinto bubiruusun kanssa, jotenkin parempi kuin ammattilaisen kanssa selvinpäin ja aina kumin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät käy, mutta ei siinä mitään kovin paheksuttavaakaan ole. Uskikset vaan riehuu netissä kun ei voi tv:tä ja pesukonetta katsella :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hieronnassa käyminenkin kauheaa? Vain hierottava ruumiinosa eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempaa mies, joka yli 40+ vuotiaana on täysin "kokematon" vai mies, joka kertoo, että on muuten käynyt maksullisella naisella? - Varmaan saan tähän vastaukseksi, että unelma kumppani ei ole kumpikaan mutta jos nyt kuitenkin yrittäsitte vastata, että kumpi esittämsitäni vaihtoehdoista ja miksi.
Kokematon ihminen. Kokemattomuus ei ole minulle miinus, jos sille on järkevät perusteet.
T. Selibaatissa 18 vuotta (sopivaa miestä ei ole tullut vastaan enkä halua harrastaa seksiä ilman tunneyhteyttä)
p.s. Mulle maksullisissa käynyt olisi nou nou, ehdoton sellainen
Mikä omn järkevä peruste? - Riittääkö, että ei ole vain kohdannut sitä oikeaa, jonka kanssa asia olsi edennyt siihen (seksiin) yhtenäisestä halusta ja tahdosta? Huokaus. Monta kertaa olen miettinyt, että mitä olen tehnyt väärin, kun en ole vielä noin 40 vuotiaana harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa. Toisaalta vaikka en koe tai osaa pitää itseäni aseksuaalina, niin en myöskään ole kokemut liiemmin tarvetta metsästää ja hakea itselleni seksiseuraa; kun eikö sitä sanota esim. kuinka Tinder on seksitutka, jolla kuka tahansa ihmiseltä näyttävä voi metsästää ja hakea itselleen seksiseuraa, joten jos kokisin asian ("kokemattomuuteni") itse erityiseksi ongelmaksi, niin minun saattaisi kannattaa mennä tinderiin ja aloittaa "metsästys"
Ei kannata erota tuollaisen asian takia tässä vaiheessa. Maailma ei koskaan ole kovin yksinkertainen paikka. On myös naisia jotka ovat myyneet seksiä jollekin joskus hetken mielijohteesta vaikka ovat ihan tavallisia naapurin naisia enkä minä heitäkään tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, jonnekeijotrolli-ap. Kukaan ei usko tätä väsynyttä pzkaa.
Huåran ostaminen on eri asia kuin irtoseksi. Jos sinä et saa pillua ilmaiseksi, niin se on vain ja ainoastaan sinun oma vikasi. Miksi olet niin kuvottava?
Olen kylläkin nainen. Mene Ylikselle levittämään tuota miesvihaa... Eli, ujolla tai rumalla miehellä ei ole siis oikeutta irtoseksiin? N22
Vierailija kirjoitti:
Sata kertaa sadasta 40+ neitsyt kuin sellainen, joka on käynyt maksullisissa. Neitsyys osoittaa sitä, että osaa hoitaa omat tarpeensa itse kuin aikuinen, eikä tilaile mitään naista hoitamaan kassien tyhjentämistä. Harva nainen haluaa tilanteeseen, jossa joutuu toimimaan alustana, kun toinen ei osaa/halua hoidella itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun piireissä= luuseri ätmi:t,niin ei tarkoita kaikkia. Sinäkin käyt kun saat niitä marjoja ja sieniäsi myytyä niin paljon, että voit ostaa.
Täälä naiset vihaavat miehiä ja ovat valmiita kivittämään miehen! Kaksinaismoraalia.