Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa melkein selvittää syytä miksi se on maksanut seksistä.
Itsellä oli poikuus tallella vielä 28 vuotiaana, kiusattu koulussa joka aiheutti itsetunto- sekä MT-ongelmia minulle. Omakuva oli vääristynyt, jatkuva ulkopuolinen olo. Olin yksin isomman osan teini-iästä, joten sosiaalisia taitoja en oppinut, eli en osannut puhua naisille.
Oman elämän päättäminen oli jatkuvasti mielessä, ja apua en tietenkään hakenut, koska olen suomalainen mies.
Millään ei ollut merkistystä enää, ja halusin kokea läheisyyttä ja seksiä joten kävin ehkä 10 kertaa saman maksullisen luona. Muistan edelleen miltä tuntui suudella ensimmäistä kertaa.
Juteltiin paljon kun tavattiin, ja ensimmäistä kertaa koin "hyväksyntää", joku kuunteli minua ja "välitti". Kyseinen nainen antoi potkun perseeseen hakea apua, niin teinkin.
40v tällä hetkellä, sinkku edelleen mutta elämä on muuten mallillaan.
No voi nyyh. Että ihan oli pakko päästä panemaan maksullista naista, ennen kuin tajusit hakea apua niihin mielenterveysongelmiisi? Mitä jos te miehet olisitte joskus miehiä ja ettekä aina odota, että naiset ratkovat teidän ongelmanne?
Oletkos varma ettei miehellä ollut vaan mikään nappikuuri päällä ja sen tehoamista jouduit tietämättäsi odottamaan ?
Ajattelin poistattaa koko ketjun, mutta sitten tulinkin siihen tulokseen, että mahdollisimman monen naisen on nähtävä ja luettava, millainen iljetys suomalainen mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli poikuus tallella vielä 28 vuotiaana, kiusattu koulussa joka aiheutti itsetunto- sekä MT-ongelmia minulle. Omakuva oli vääristynyt, jatkuva ulkopuolinen olo. Olin yksin isomman osan teini-iästä, joten sosiaalisia taitoja en oppinut, eli en osannut puhua naisille.
Oman elämän päättäminen oli jatkuvasti mielessä, ja apua en tietenkään hakenut, koska olen suomalainen mies.
Millään ei ollut merkistystä enää, ja halusin kokea läheisyyttä ja seksiä joten kävin ehkä 10 kertaa saman maksullisen luona. Muistan edelleen miltä tuntui suudella ensimmäistä kertaa.
Juteltiin paljon kun tavattiin, ja ensimmäistä kertaa koin "hyväksyntää", joku kuunteli minua ja "välitti". Kyseinen nainen antoi potkun perseeseen hakea apua, niin teinkin.
Mikset menny mt-palveluihin?
Häpeän takia lähinnä, mies ei mene lääkäriin eikä varsinkaan psykiatriselle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin poistattaa koko ketjun, mutta sitten tulinkin siihen tulokseen, että mahdollisimman monen naisen on nähtävä ja luettava, millainen iljetys suomalainen mies on.
Uuuh, tyypillä on valtaa! Palstalaiset vapiskaa, Ylipäällikkö on kanssamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh. Että ihan oli pakko päästä panemaan maksullista naista, ennen kuin tajusit hakea apua niihin mielenterveysongelmiisi? Mitä jos te miehet olisitte joskus miehiä ja ettekä aina odota, että naiset ratkovat teidän ongelmanne?
Mies ei saa olla mies tänä päivänä enää
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on niin törkeää kielenkäyttöä, että älä jötä asiaa tähän. Ota talteen muutama pahin kommentti ja ketjun osoite ja laita sähköpostia Sanoma Media Finlandin johtoryhmälle. Osoitteet saat googlettamalla
Mitä useampi tekee sen, sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu. Onhan tämä jo mainehaitta Sanomalle.
Itse olen vinkannut myös kilpailevien medioiden toimittajille.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon enemmän trollaavia naisia kuin miehiä, koska naisia muutenkin enemmän, suhteessa 95%N -5%M. Mistä tiedät että miehet tänne kirjoittelee eikä trollinaiset jotka esittää miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on niin törkeää kielenkäyttöä, että älä jötä asiaa tähän. Ota talteen muutama pahin kommentti ja ketjun osoite ja laita sähköpostia Sanoma Media Finlandin johtoryhmälle. Osoitteet saat googlettamalla
Mitä useampi tekee sen, sitä todennäköisemmin jotain tapahtuu. Onhan tämä jo mainehaitta Sanomalle.
Taidat olla uusi tällä palstalla, jos nämä kommentit menee noin paljon ihon alle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, törkeää kielenkäyttöä, vinkataanko kielenkäyttöpoliisille? 🤣🤣🤣 Huomasitko että kirjoitti "poistattaa" eikä "poistaa" eli ajatteli ilmiantaa?
Fakta on se että näihin ketjuihin joissa puhutaan seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ryöpsähtää AINA kaikki palstan trollit sekoilemaan törkykommenteillaan joita naiset sitten tuomitsemiskiimoissaan pääsee haukkumaan oksennusemojien kera. Se on symbioottinen suhde. Takuuvarmaa viikonloppu viihdettä :)
Kyllä melkoisia kusipäisiä miehiä tänne kirjoittelee. Maailma on sairas ja ihmiset kanssa. Ja lohdutuksena voin sanoa, että kyllä se miehen libido laskee iän myötä, että loppuu tuo sairas panetus ja ilotyttöjen perseen raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkoisia kusipäisiä miehiä tänne kirjoittelee. Maailma on sairas ja ihmiset kanssa. Ja lohdutuksena voin sanoa, että kyllä se miehen libido laskee iän myötä, että loppuu tuo sairas panetus ja ilotyttöjen perseen raiskaus.
No niitähän poikia syntyy joka päivä lisää ja tulevat sitten vuorostaan siihen ikään että jatkavat tuon perinteen ylläpitoa, eli ílotyttöjen perseen ráískaus elää ja voi hyvin jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua harrastaa seksiä kuin sellaisen miehen kanssa, jolla on ajatusmaailma, että molemmat nauttivat seksistä eikä se ole palvelus kumminkaan päin eikä etenkään velvoite tai maksettu palvelus.
Selvä, mutta mistä tietäisit onko joku tapailumiehesi joskus käynyt maksullisilla ellei hän siitä kerro edes parhaalle kaverilleen? Puhelimestakin poistaa numerot ja viestit maksullisen kanssa?
Ei mulla ole tapailumiehiä. Juuri edellä mainitusta syystä. Seksi on intiimi juttu, johon liittyy tunnetta.
Seksi on parasta, jos siihen liittyy intiimiyttä ja tunnetta, näin miehenkin mielestä. Mutta kykenemme myös nauttimaan seksistä vaikka siinä olisi vähemmän tunnetta tai ei yhtään, ja jopa maksullisen kanssa. So what? Jos olen parisuhteessa niin en tietenkään mitään irtoseksiä tai maksullisia harrasta, vaan silloin nautin intiimisti ja tunteella sen yhden ja ainoan naisen kanssa. Kaksi eri asiaa, jotka ei kuitenkaan ole toisensa poissulkevia.
Jos nainen sanoisi, että on käynyt ostamassa sinkkuna paljon maksullisia miehiä, niin sekö olisi ihan ok? Vai tuntuisiko kuitenkin pahalta, ja siksi yritetään jotenkin siirtää miehen normaaliksi ominaisuudeksi ja naisen epänormaaliks käyttäytymiseksi? Kyllä minä saan ja voin, mutta nainen ei? Mutta minun tytärtäni ei saa kuitenkaan kukaan ostaa?
Kyllä, se olisi täysin ok. Paljon parempi kuin että olisi hillunut baareissa sinkkuaikoinaan ja jakanut toosansa auliisti paljaalla baarituttavuuksille. Vaastuullinen seksin myyjää kun testauttaa itseään usein ja vaatii aina cortsua. Tytärtä mulla ei ole mutta jos olisi, olisi hän täysi-ikäiseksi tultuaan vapaa tekemään elämällään mitä haluaa.
<
itse deittailen jonkun verran SugarDaters sivun kautta pääosin 18-22v naisia. Varmistan aina ennen treffejä että paljaalla saa panna ja laskea sisään. Tarvittaessa oon maksanut jälkiehkäisyn extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset menny mt-palveluihin?
Häpeän takia lähinnä, mies ei mene lääkäriin eikä varsinkaan psykiatriselle.
Kyllä, onhan se fiksumpaa ja vähemmän noloa mennä prostituoidun kuin psykologin luo. Vain miehen logiikalla...
Vierailija kirjoitti:
Noi viis-kuuskymppiset valitettavasti vielä ainakin ovat voimissaan ja Frederikistä ja Dannystä päätellen vielä vanhemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku toimittaja voi tehdä jutun miksei nainen maksa automaattisesti treffeillä omaa osuuttaan. Tämä on naisilta laskelmoitua häikäilemätöntö miesten hyväksikäyttöä. Maksupääätteissä pitäisi olla näppäin joka automaattisesti puolittaa laskun.
Kauhean naiivia porukkaa palstalla
Eivät prostituoidut oke mitään uhreja vaan ahneita ja laiskoja. Thaimaassa prostituoitu joutuu asiakkaan mukana hotellihuoneeseen mennessään. Antamaan henkilötietonsa respalle. Se ehkäisee halua ryöstää.asiakas tämän nukkuessa ja hävitä.
Joka kahdeksas mies on jossain vaiheessa elämänsä aikana ostanut seksiä. Joten aika monella miehellä on "salaisuus", jota ei ole ehkä kerrottu teille puolisoille.
Miksi naisten pitäisi välittää teidän kuvotusten seksintarpeista? Mitä sitten jos haikailette pil lua, ettekä saa normaalilla tavalla kun naiset haistaa teidät psykopaatit raiskariäijät kaukaa? Mitä sitten, jos teistä tuntuu, että mieluummin kuolisi kuin olisi ilman seksiä? Ehkä siihen on syynsä, miksi tuollaisten persoonallisuushäiriöisten sosiopaattien ei tulekaan saada sitä pil lua ja prostituutio vääristää luonnon tarkoittaman kiertokulun. Teidän linjanne kuuluukin kuolla pois.