Näkeekö tavallisen tekstiviestin lähettäjä, että vastaanottaja on lukenut sen?
Whatsapissä näkee, mutta miten se oli tavallisissa tekstareissa?
Kommentit (14)
Puhelimessasi näkyy että viesti on toimitettu. Jos on asetus laitettu. Onko lukenut sen ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä näen
Miten? Eihän siinä sellaisia väkäsiä tule kuin whatsapissä?
Mulla näkee. Tulee ihan vastaavat väkäset, pallojen sisällä.
Eipä taida nykyteknologialla olla telepatiaa...
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessasi näkyy että viesti on toimitettu. Jos on asetus laitettu. Onko lukenut sen ei voi tietää.
Mulla aika uusi puhelin ja näkee kyllä onko luettu. Väkästen väri vaihtuu.
Jos on asetukset oikein niin näkee kaksi väkästä = toinen kun viesti on lähtenyt omasta puhelimesta ja toinen kun viesti on mennyt vastaanottajan puhelimeen. Mutta sitä lukeeko vastaanottaja viestin, sitä ei näe.
Voihan tuon whatsupissakin kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä näen
Miten? Eihän siinä sellaisia väkäsiä tule kuin whatsapissä?
Ei tulekaan mutta näkee siitä kun kunnolla uhkailet viestissä niin poliisit tulee ovellesi kertomaan että viesti oli mennyt perille.
Höpöjä höpöjä.
Lukukuittaus Androidissa
Vaihda asetus Android-puhelimessasi valitsemalla viestit kolme pistettä oikealla asetukset keskusteluasetukset lukukuittaukset. Polku voi vaihdella hieman puhelinmallista riippuen. Sen avulla voit päättää, annatko yhteyshenkilöiden tietää, milloin olet lukenut heidän viestinsä.
Näkee mikäli RCS-chat ominaisuus ja lukukuittaukset on kytketty päälle.
Miksi tarve edes nähdä moista tietoa? Joku päättömän kyttäämisen tarve? Tarve päästä ulisemaan ja uhriutumaan kun toinen ei heti viestin nähtyään siihen vastaa jostain syystä? Itseäni ei kiinnosta. Riittää että viesti menee perille.
Siis tämä ominaisuushan oli tekstiviesteissä jo joskus 25 vuotta sitten, kun minä ekan puhelimen sain... Se piti vaan kytkeä päälle jostain puhelimen valikosta ja siitä tuli oma kuittausviesti (ei siis mitään hassua kuvasymbolia, kuten nykyään).
No ainakin minä näen