Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella

Vierailija
27.08.2022 |

En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.

Kommentit (567)

Vierailija
461/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän olisi sellainen ihme kuin nainen joka maksaa aina treffeillä puolet kaikesta ehdotti sitten kumpi vain vaikka illallista.

Minä en maksa puolia, mutta maksan oman osani. Joskus on enemmänkin kuin puolet. Ja tiedätkös miksi? En halua yhdenkään ihmisen kuvittelevan, että olen heille yhtikäs mitään velkaa tai että heillä olisi jokin oikeus kajota minuun millään tavoin.

Vierailija
462/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 % miehistä on käyttänyt prostituoituja, mikä menee yksiin muiden tilastojen kanssa. Narsistit, psykopaatit plus muut vastaavat ovat noin 10 % miesväestöstä.  

Naisista 0,3 % on käyttänyt palveluja, joten ei ihme, että naiset haluavat myös miehen, joka ei palveluja ole käyttänyt. 

Älä puhu roskaa, ei noita sinun lukujasi usko edes Räsäsen Päivi esim. saksalaisista miehistä yli 80% on käyttänyt prostituoitujen palveluja ja pelkästään saksalaisissa bordelleissa on miljoona kävijää päivässä.

https://business.time.com/2013/06/18/germany-has-become-the-cut-rate-pr…

Ongelmana juuri tuollaisissa arkojen tai laittomien asioiden kyselytutkimuksissa (kuten huumeiden käyttö, prostitutuutio) on se että suuri osa haastatteluun joutuneista ei vastaa niihin rehellisesti paljastumisen pelossa.

Kyselytutkimusten tulosten ja käytännön tarjonnan välillä vallitsee valtava epäsuhta. Tämän tiedostavat myös kyllä myös tutkijat itse, joten arviointi tapahtuu enemmänkin ulkoisen seuraamisen esim. tarjonnan määrän perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 % miehistä on käyttänyt prostituoituja, mikä menee yksiin muiden tilastojen kanssa. Narsistit, psykopaatit plus muut vastaavat ovat noin 10 % miesväestöstä.  

Naisista 0,3 % on käyttänyt palveluja, joten ei ihme, että naiset haluavat myös miehen, joka ei palveluja ole käyttänyt. 

Älä puhu roskaa, ei noita sinun lukujasi usko edes Räsäsen Päivi esim. saksalaisista miehistä yli 80% on käyttänyt prostituoitujen palveluja ja pelkästään saksalaisissa bordelleissa on miljoona kävijää päivässä.

https://business.time.com/2013/06/18/germany-has-become-the-cut-rate-pr…

Saksassa jopa 400 000 täysi tai osa-aikaista prostituoitua (vain murto-osa näistä on rekisteröityneet), bordellissa käynnistä on tullut saksalaisten miesten viikottainen rutiini.

Eli 400 000 miestä on sinkkuna, koska eivät kelpuuta niitä prostituoituja vaimoikseen tai tyttöystävikseen ja käyttävät siksi palveluja? Tyhmyys huipussaan?

Vierailija
464/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri myi seksiä vuosia ja suurin osa asiakkaista on varattuja miehiä.

Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊

Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.

Tämähän se. Ne prostituoidut eivät hyväksikäyttävien mielestä ole kenenkään äitejä, siskoja tai tyttäriä.

Moniko teistä ottaisi vaimokseen prostituoidun? Tai suosittelisi tyttärelleen ammatiksi?

Tiedätkö, noi naisia esineellistävät miehet voisivat oikein hyvin ottaa vaimokseen prostituoidun, joku jopa parittaa häntä ja vetää välistä itsekin provikat. Eivät nämä ole niitä tasapainoisia ja normaaleja perheenisiä vaan häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja. 

Niinpä. Kuuluvat samaan kastiin pumpatuista barbaroista ja tajuttomien raiska uksesta innostuvien hyypiöiden kanssa. Joku fetissi siitä, että panee esinettä tai esineen kaltaista tahdotonta oliota, ja itsellä on kaikki valta.

Kyllä mä voisin tilata jostain postimyyntivaimon. Eivät ole kuten tämä kuuluisaa mielensäpahoittaja kansaa ja eivät ole kokoaika naama norsun vi**la ja valita joka hiton asiasta mistä vaan keksii valittaa.

Eivät tietenkään koska he eivät uskalla. Yksin vieraassa maassa postimyyntivaimona ja mies määrää kaiken, minne se menis jos olisitkin väkivaltainen tms, joutuisi kadulle ilman rahaa tms. Senhän takia ne niitä ostatte että on kaikki hallinta ja sortamista.

Niinhän te voitte tuudittautua ja uskotella itsellenne jos on helpompi elää sen tiedon kanssa silleen. Jokainen MIES kenellä on esim thaikku tietää sen tosiasian miten sieltä tulevat naiset käyttäytyy ja kunnioittaa toisia ihmisiä erilailla, ku mielensäpahoittajat

Muuten vaa vanhukset hakee nuoren thaikku vaimon, tietenkin täytyy olla niin että suurta rakkauttahan se on. Älä yritä väittää paskaa mutta toisaalta sä varmaa uskot kaiken sen paskan mitä suollat. Mene ja hanki postimyyntivaimo ja kato mitä perhees sanoo. Siis se joka semmosen hakee sitä katotaan vaan facepalmaten että huoh pitää olla lame.

Thaimaassa toi on ihan normaalia. Ei lempeä ilman rahaa. Ei kyse ole prostituutiosta vaan sovittu järkiavioliitto on itsestään selvyys noille naisille. Ei rakkaus avioliitto ole kuin länsimaissa ihanteena.

Tätäpä juuri sanoin. On länsimaisia ihmisiä, jotka eivät halua/voi/pysty elämään oman yhteiskuntansa standardien mukaisesti vaan heidän on poistuttava eri kulttuurin pariin ratkaistakseen ongelmansa. Sitten me täällä länsimaissa joudumme katsomaan tota menoa, menisitte sinne Aasiaan ja jäisitte sinne, kun sinne kerran sovitte paremmin. 

Mitä se sinua haittaa jos aasialaiset naiset vievät nää suomalaiset kus**ää miehet? Eikö pitäisi olla sinulle vaa parempi?

Eri, mutta mikä näitä miehiä vaivaa? Miksi edelleen soittavat suutaan ja yrittävät tuputtaa sitä paskaansa suomalaisille naisille? Jos ovat tyytyväisiä thaikkumorsiameensa, niin pitäkööt turpansa kiinni ja jättäköön vihdoin suomalaiset naiset rauhaan. Aina täytyy aukoa päätä, kun suomalainen nainen ei suostunut antamaan pil lua ja palvelemaan kuten thaikkunainen. Jos siihen kykenevät, siis jättämään suomalaiset naiset rauhaan, niin olkoon täällä. Mutta jos edelleen jatkavat suomalaisten naisten panettelua kun nämä eivät tajua arvostaa raiskariwannabemiehiä, jotka pitävät h u o r i a A-tasoisina naisina, he kun tekevät kaiken mitä mies vaatii, niin menköön muualle täältä. Suomalainen kulttuuri ei selvästikään ole heille.

Tiesitkö sen, että yleensä ne on juuri Suomalaiset naiset jotka valittavat näistä thaikkunaisista. Ei miehet niistä kehuskele

Osasitko lukea, että pyydettiin, että nämä miehet jättäisivät suomalaiset naiset rauhaan. 

Vierailija
465/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän olisi sellainen ihme kuin nainen joka maksaa aina treffeillä puolet kaikesta ehdotti sitten kumpi vain vaikka illallista.

Mietin, että mitä haet tällä? Kuuluuko naisen sitten muka antaa jokaisella treffeillä jokaiselle treffi partnerille jos se maksaa ruoat ym?

Ei, mutta miksi nainen haluaa loisia miehen lompakolla? Mikä estää naista maksamasta omaa osaansa?

Varmaan siksi, että se saa sut ärsyyntymään, pihisemään ja puhisemaan kuin pienen pieni veturi. Ja musta se on aika hyvä syy. Toistapa nyt vielä muutama kerta lompakko loinen, lompakko loinen. Noin. Nyt taitaa olla verenpaine kohdillaan ja suoni pullistua ohimolla. Terveisin lompakko loinen. Oikein iloinen lompakko loinen.

Vierailija
466/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että mitä haet tällä? Kuuluuko naisen sitten muka antaa jokaisella treffeillä jokaiselle treffi partnerille jos se maksaa ruoat ym?

Ei, mutta miksi nainen haluaa loisia miehen lompakolla? Mikä estää naista maksamasta omaa osaansa?

Minä naisena haluan käyttää kaikki rahani harrastuksiini, joten sovin treffit mieluiten puiston penkille. Miksi ihmeessä täytyy tehdä yksinkertaisista asioista ongelma? Jos ei halua laittaa rahaa kahvilaan, niin ei mene sellaiseen paikkaan. Jos nainen pahoittaa sitä mielensä, niin hän ei ollut sinulle tarkoitettu. Yksinkertaista, eikö?

Vierailija
467/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys tunroff ois itselleni, en voisi mitenkään jatkaa tuollaisen tyypin kanssa. 

Vierailija
468/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen alkais maksattaa mulla jotain kallista treffi-iltaa hienossa raflassa, lasku 200e ja minä olen ainoa maksaja...Silloin todellakin odotan että loppuillasta istutaan mun sohvalla kyr päni sen naisen suussa ja paree olis et kans nielee mällit. 

Vierailija
469/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että se saa sut ärsyyntymään, pihisemään ja puhisemaan kuin pienen pieni veturi. Ja musta se on aika hyvä syy. Toistapa nyt vielä muutama kerta lompakko loinen, lompakko loinen. Noin. Nyt taitaa olla verenpaine kohdillaan ja suoni pullistua ohimolla. Terveisin lompakko loinen. Oikein iloinen lompakko loinen.

Et ole koskaan edes miettinyt miksi miehen pitäisi maksaa osuutesi. Koska naisellehan se on itsestäänselvyys, ei nainen edes ajattele asiaa🤣

Vierailija
470/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täys tunroff ois itselleni, en voisi mitenkään jatkaa tuollaisen tyypin kanssa. 

Paitsi jos olis miljoonat tilillä.

Vierailija
471/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen alkais maksattaa mulla jotain kallista treffi-iltaa hienossa raflassa, lasku 200e ja minä olen ainoa maksaja...Silloin todellakin odotan että loppuillasta istutaan mun sohvalla kyr päni sen naisen suussa ja paree olis et kans nielee mällit. 

No, toi kertoo ehkä kaikkein eniten sinusta itsestäsi. 

Vierailija
472/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sellainen ihme, joka maksoi kerta toisensa jälkeen miehen ostoksia ja tarjosi kahvilassa. Mies oli työtön ja minulla työtä, joten se oli minusta reilua, kunnes hänellä kuitenkin näytti riittävän aina rahaa alkoholiin. En sitten jaksanut jäädä katsomaan sitä sekoilua. Hän tietenkin piti eromme syynä hänen köyhyyttään, jonka tiesin alusta saakka, eikä suinkaan alkoholismia, joka tuli ilmi vasta ajan myötä.

Vierailija
473/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo naisesta yhtä paljon, hänen mielestään on ok varastaa 100e mieheltä.

Vierailija
474/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä ajatuskin. En olisi tuollaisen miehen kanssa, kunnollisiakin miehiä on olemassa.

Sulle kuitenkin ok, jos miehellä ollut kymmeniä seksisuhteita satunnaisten naisten kanssa ja paljaallakin pistellyt?

Vierailija
475/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli käynyt maksullisissa KERRAN EIKÄ PITÄNYT kokemuksesta. Koki siis, ettei sellaisesta seksistä saa sitä tyydytystä, minkä tutun ja rakkaan ihmisen rakasrelemisesta saa? Tunteet siis.

Minulle tuo ei olisi mikään kynnyskysymys, kun se tapahtui ennen minua ja mieskin siitä oppi jotakin. Nooh, olenkin jo 47 v elämää nähnyt nainen, joka on oman elämänsä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut. Työssäni myös tapaan silloin tällöin ihan tavallisia miehiä, jotka ovat juurikin kerran käyneet maksullisissa ja kova morkkis heillä. Kaikki meistä tekee virheitä, niistä on hyvä ottaa opiksi ja jos näin tapahtuu, en leimaisi ihmistä loppuiäksi.

Vierailija
476/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sellainen ihme, joka maksoi kerta toisensa jälkeen miehen ostoksia ja tarjosi kahvilassa. Mies oli työtön ja minulla työtä, joten se oli minusta reilua, kunnes hänellä kuitenkin näytti riittävän aina rahaa alkoholiin. En sitten jaksanut jäädä katsomaan sitä sekoilua. Hän tietenkin piti eromme syynä hänen köyhyyttään, jonka tiesin alusta saakka, eikä suinkaan alkoholismia, joka tuli ilmi vasta ajan myötä.

Meillä saattaa olla ollut sama tyyppi. Joo, koskaan en koske alkoholiin paitsi ehkä kerran vuodessa, paitsi joo, kosken kuitenkin ja kun alan juoda, siitä ei tule loppua. Huoh.  Tai joo, näitähän on varmaan vaikka kuinka monta...

Vierailija
477/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli käynyt maksullisissa KERRAN EIKÄ PITÄNYT kokemuksesta. Koki siis, ettei sellaisesta seksistä saa sitä tyydytystä, minkä tutun ja rakkaan ihmisen rakasrelemisesta saa? Tunteet siis.

Minulle tuo ei olisi mikään kynnyskysymys, kun se tapahtui ennen minua ja mieskin siitä oppi jotakin. Nooh, olenkin jo 47 v elämää nähnyt nainen, joka on oman elämänsä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut. Työssäni myös tapaan silloin tällöin ihan tavallisia miehiä, jotka ovat juurikin kerran käyneet maksullisissa ja kova morkkis heillä. Kaikki meistä tekee virheitä, niistä on hyvä ottaa opiksi ja jos näin tapahtuu, en leimaisi ihmistä loppuiäksi.

Kyse onkin siitä, että pitääkö tämä miehen tarina kaikilta osin paikkansa vai onko jään kokeilua kepillä. 

Vierailija
478/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä ajatuskin. En olisi tuollaisen miehen kanssa, kunnollisiakin miehiä on olemassa.

Sulle kuitenkin ok, jos miehellä ollut kymmeniä seksisuhteita satunnaisten naisten kanssa ja paljaallakin pistellyt?

Mulle ei ole kumpikaan ok. 

Vierailija
479/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo naisesta yhtä paljon, hänen mielestään on ok varastaa 100e mieheltä.

Miten kukaan on varastanut keneltäkään? Kertoo edelleen sinusta. 

Vierailija
480/567 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saisi oikein mallikkaan isän tuleville lapsilleen. Mitähän mahtaisi teettää omilla mukuloillaan, jotta isukki maksaisi mäkkäriateriat? Siis, mikä saa ihmiset menemään hintaviin ravintoloihin, jos vähääkään epäilyttää, että joutuu maksumieheksi? Menkää kävelylle, ei maksa mitään. Paitsi, jos on noin sairas suhtautuminen naisiin, niin älkää menkö treffeille laisinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän